Die serie komt nogMay the force be with you.
Een titel heb ik al: The Mentholorian
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDie serie komt nogMay the force be with you.
mag ik een rol krijgen in de serie?Die serie komt nog
Een titel heb ik al: The Mentholorian
Aan de achterzijde van de huidige kamers komt een extra stuk ligweide.Weet iemand wat ze buiten aan het bouwen zijn ?
Nee, dat lag niet aan het moment, dit is vaak de sfeer in Venus. Ik neem altijd mijn e-Reader mee voor de pauzes. Of ga lekker in de (buiten)jacuzzi. Soms tref je een man die wel zin heeft in een praatje. Als je dames leert kennen, dan maken ze ook wel eens een praatje, maar de afspraak van de dames onderling is om dat alleen kort te doen. De bedoeling in Venus is ook dat jij naar de dames toe gaat. Als je dames goed kent dan komen de meesten jou ook wel begroeten. Daarnaast zijn er relatief weinig dames (in vergelijking tot AcaGold, Penelope en Sixsens). Als de helft dan ook nog eens op de kamer is, dan wordt het ook een beetje een stille boel.Het was eerder klinisch, weinig interesse en interactie met de dames of andere bezoekers. Een beetje opgemerkt worden is wel zo prettig. Iedereen is erg op zichzelf, ik verveelde me eigenlijk al snel.
Misschien vertellen waar je vandaan komt welke plaats dat je woont.Kan ik komende zaterdag met iemand meerijden naar de club, en 's avonds weer terug?
Regio Arnhem NijmegenMisschien vertellen waar je vandaan komt welke plaats dat je woont.
Ik rij vaak alleen.
Hoi Greg, ja mijn vrijkaartje is morgen nog geldig, daarna niet meer.Moet het per se zaterdag zijn?
Kijk anders of je met het OV kan. er is een station letterlijk 50m van Venus.Hoi Greg, ja mijn vrijkaartje is morgen nog geldig, daarna niet meer.
Ga ik ook doen. Heen twee keer trein. Terug eerst een stukje taxi, dan een trein.Kijk anders of je met het OV kan. er is een station letterlijk 50m van Venus.
Herstel: heen trein, taxi. Terug: taxi, trein.Ga ik ook doen. Heen twee keer trein. Terug eerst een stukje taxi, dan een trein.
Taxi? Waar vandaan? Zoals zei…er is letterlijk een treinstation op 50m lopen van Venus.Herstel: heen trein, taxi. Terug: taxi, trein.
Dat is idd niet een al te beste keuze - recensie kun je hier toevoegenIk koos voor de wat ouder uitziende blonde Graciëla
Als dat deze was https://www.girlsreview.nl/threads/emilia-saunaclub-venus-hamminkeln.31016/ heb je het die dag niet bepaald getroffen...uiteindelijk met Emily naar de kamer
Vandaag sinds lange tijd weer eens een bezoek gebracht aan deze club.
Ik zal met het positieve beginnen. De club blijft prachtig, netjes en schoon.
De showtjes die dames geven zijn super, het eten is top en het is ook lekker bubbelen in het bad en sauna.
Verder heb ik met Anka en Eugenia 2 top sessies gehad.
Maar wat mij enorm frustreert is dat meer dan de helft van de dames de hele dag zijn vol geboekt.
Wat is dit voor fucking onzin? Persoonlijk is voor mij de charme er dan wel af bij een saunaclub.
Ik kwam daar ook pas later achter toen het mij opviel waarom sommige dames geen contact zochten.
Persoonlijk vind ik dat een hele rare gang van zaken en sla dan de volgende keer deze club wel over.
Weet iemand of dat elders ook zo is?
Dat is vrij specifiek voor Venus @jaapjum . Er zijn weinig dames en als er dan 5 lang geboekt zijn dan is meteen de helft van de line-up niet beschikbaar. Je hebt geluk gehad met Anka, want die is ook veel geboekt.
Ga naar een club met >50 vrouwen en je probleem is opgelost zoals Sixsens (ook een premium club met uitgebreide wellness) of Penelope, AcaGold (budget).