EXODUS
Na de drukke kerstdagen kon kameraad Klaus wel even ontspanning gebruiken. En anders ik wel...
En waar dit beter te doen dan op de venus heuvels in Hamminkeln?
Zodoende iets voor openingstijd de parking opgedraaid. Ik was niet de eerste, want er stond al een Duitse Benz bestuurder geduldig te wachten.
Bij binnenkomst de 6 tientjes entree afgetikt en een ijsberenvel meegekregen. De kleedruimte is inderdaad wat krap, maar gelukkig ben ik nog niet zoveel aangekomen dat ik vast zou komen te zitten in de gangetje
Even opfrissen in hun lekker warme douche. Dat zag er allemaal proper uit. Er was ook mondwater en een degelijke fohn aanwezig om m'n weelderige zwarte lokken in vorm te stijlen. Oftewel er niet als een fatsige Saiyan junkie uit te zien na een douchebeurt...
https://www.deviantart.com/ochario/art/Offseason-Goku-and-Vegeta-864552202
Enfin, in de bar een glaasje prik scoren. Ik zag daar Anka en het leek me wijs om gelijk m'n kans te pakken aangezien ze veelvuldig en lang geboekt wordt. Helaas stond er al een andere beer op haar te wachten.
Jammer, dan maar de innerlijke mens aansterken. Dat lukte prima met een broodje ei met worst.
Erna een rondje door de club leerde dat de buiten wellness buiten gebruik was. Althans, de sauna stond uit en de jacuzzi was afgedekt. Die laatste stond wel aan, en zou wellicht geopend kunnen worden. Maar ik ga daar liever niet iemand voor lastig vallen als hun binnen wellness prima op orde is. Want de binnen sauna was goed op temperatuur en de jacuzzi mij zelfs een graadje te warm. Gelukkig kun je die zelf makkelijk aanpassen. De bubbels deden alle spanning en stress verdwijnen als sneeuw voor de zon. Hoewel beide die dag er niet waren.
Er werd daarom ook door niemand gebruik gemaakt van het buitengedeelte, dan dat deze ijsbeer na een sauna rondje even een luchtje ging scheppen om rustig af te koelen.
Het kwam me daarbij goed uit dat ze rechts een nieuwe tent hebben geplaatst waar je een beetje uit de wind kunt zitten.
Links hebben ze een veranda die afsluitbaar is. Misschien dat dit de nieuwe rookruimte wordt? Het aangebouwde tuintje ziet er ook zo goed als klaar uit, hoewel er nog wel bouwmateriaal en spullen liggen.
Kwa line up waren er die dag 6 dames, waarvan alleen Anka een vol dansboekje bleek te hebben. Want toen ze van de kamer kwam en ik vroeg of ze tijd had, vertelde ze voorlopig niet. De rest was regelmatig aanspreekbaar. Een andere dame die me opviel in een prachtig lange rode jurk zo van een gala leek te zijn gekomen, was Alissa. Aka Lolli. Een Hongaarse van 22 lentes jong en lang zwart haar tot aan haar bips en gevlochten in een staart.
Haar hebberige klauwtjes wisten gelijk al een knuffeltje binnen te hengelen. Besloten om met haar een kamer te wachten. Maar correct als ze was wees ze me er op dat er nog een andere heer voor me was in de wachtrij. Nou, dan die pluche retour. Nee, dat voor geen goud en ze ging em gauw veilig stellen in haar locker. Met de belofte dat ik haar volgende slachtoffer zou zijn.
Na een poosje verscheen ze weer in de bar en werd gelijk door een andere geïnteresseerde beer aangesproken. Na em te woord te hebben gestaan wees ze netjes erop dat ik voor em was en dat ze erna beschikbaar zou zijn voor hem.
Ze kwam vervolgens op m'n schoot zitten voor een praatje. Leuke gezellige tante. Toen mijn kamervraag kwam, gaf ze wel aan dat ze een braaf meisje was die zich aan de milieuregeltjes houdt en haar EHBO cursus nog niet gehaald heeft. Niet bepaald een GOSC meid, maar mosseltjes stonden voor deze veelvraat wel op haar menu en besloten de gok te wagen.
Helaas bleven de mosseltjes zich maar verplaatsen en in zo een positie zitten dat ik niet aan het pareltje kon komen.
Met wippen deed ze goed mee en met haar handvaardigheid op school zat het ook wel goed. Maar voor mij kwam het niet verder dan een redelijk kamertje.
Verder wat wellness rondjes gemaakt en op m'n mobieltje zitten spelen tussen de ijsberen.
Het aantal heren schommelde zo rond een dozijn, waardoor de M/V balans redelijk bleef.
Wat ik wel grappig blijf vinden om te zien is de exodus rond een uur of zes als de 'brave' huisvaders op tijd thuis moeten zijn voor het avond eten.
Dat brengt me wel op het idee om een volgende keer rond dat tijdstip in de kleedkamer te gaan bedelen voor pizza's, schnitzels en salades
Nadat het gros naar moeder de vrouw was vertrokken had Anka tijd voor me, nadat ze even een peuk pauze had gehouden. We trokken ons terug op een kamertje waar ze me heerlijk had verwend. Wat een leuk en lekker ding is het toch. Een Venus waardige GOSC meid.
Erna een lekkere verse pizza verorberd en nog wat wellness rondjes gedaan. Een bezoeker die bij de sauna handdoeken zocht even wijzer gemaakt dat ie die bij de receptie kon halen.
Voor de reis terug nog een dutje gedaan in de Kino, om fris als een hoentje de weg op te gaan.
En dat was m'n laatste club bezoekje van 2023.
Op naar 2024!!