Previously on Star Wanker: The P6 Generation
Bad Lippspringe Harem club is een saunaclub zeer groot van binnen een hele nette club met een grote parking. Ze geven ook swingerparty s waar ook soloheren met aanmelding via joyclub heen kunnen. De dames waren toen niet aan het werk maar de club is een zuivere nette club in Oriental stijl. Het...
www.girlsreview.nl
Episode 6: PROSPER
Captain's log. Stargate 2023081.2
Voor terugkeer naar headquarters op aarde maakten we nog een tussenstop op planeet Venus. De crew was flink toe aan wat welverdiende R&R, en anders ikzelf wel. En Venus is daar de uitgelezen plek voor met 2 warme jacuzzi's, een hete sauna en een zwembadje om in te dobberen.
Na de 6 tientjes docking fees betaald te hebben, werd een wit gewaad overhandigd om even uit het stijve Starfleet uniform te zijn. Relaxt even een ontbijtje genuttigd en tijdens het uitbuiken wat wellness rondjes. Via de AWL had ik al gespot dat Sara er zou zijn. Handig dat ze dit hebben.
En welja, niet veel later kwam het duveltje tevoorschijn. Heb me heerlijk door deze dame laten verwennen op een kamertje. Hopelijk dat een volgende keer de rituele slangendans de revu passeert.
Nog gauw even het ontbijtbuffet geplunderd, voordat deze opgeruimd zou worden en plaats zou maken voor de a la carte.
Een andere vroege vogel had me ook al gespot. Geen heftige uitspattingen bij Marianna, maar altijd wel degelijk en goed. Geweldig van elkaar genoten op een kamertje met deze GOSC dame.
Het zonnetje liet zich ook nog eventjes zien. En zo ontspannen zat ik zo te overdenken als Starfleet Captain en daarmee uitvoerende ambassadeur van the United Federation of Polarbears wat ik in mijn eindrapport zou zetten voor advies. Hoe de afgelopen jaren diverse 'verre' bestemmingen van elkaar verschillen. Wat hun sterke en zwakke punten zijn. Voor de nieuwe ijsberen als wel voor de grijze beren die het wat rustiger aan willen doen.
De afgelopen jaren zoveel mooie plekken bezocht. En kennis mogen maken met nog veel meer mooie ambassadrices...
Ik zou aanbevelen om voor een overweldigende immersive ervaring met een overdosis aan dames, clubs te bezoeken als Wellcum in Oostenrijk, Sharks en Oase in Frankfurt en jawel Artemis in Berlijn. Globe vond ik leuk om een keer bezocht te hebben, de voorzieningen waren goed, en er zaten mooie dames met goeie service tussen, maar de prijs is het me dat niet telkens waard, als je in NRW met wat zoeken ook goeie service hebt bij een leuke meid.
Voor als rust, ontspanning, genieten van wellness én een stil dutplekje hoog op je vaandel staan, prefereer ik zelf de clubs Sakura in Boblingen, Harem in Bad Lippspringe en Oase in Frankfurt.
Kwa culinaire hoogstandjes kwam ik bij Wellcum en Golden Time Linz aan m'n trekken.
Wel is het zo dat de prijzen er meestal wat hoger liggen dan gemiddeld in NRW, hoewel het gat wel kleiner wordt met taferelen bij Babs, de haringclub, Living Room, Golden Gate en Le Grand.
Gelukkig dat de dames in Venus nog het vertrouwde 50p30 vragen en de meesten een GOSC stempel hebben.
Zo de mooie dingen van het leven overpeinzend zie ik daar ineens een mij onbekende slanke jongedame. Het fijne toch wel van onze NRW prijzen is dat vergeleken met de meeste voorgaande bestemmingen, een gokje wagen niet zoveel kost. En besloot zodoende nog een joker kaart te trekken. Alis is een girly girl. Giechelend en al op de kamer.
Ook bij haar bleef een slangendans uit. Verder kan ze technisch op alle vlakken nog groeien. Het werd een redelijk kamertje. Ze is niet langer werkzaam in Venus.
Ik was eigenlijk van plan om haar een klein presentje te geven, aangezien het pas onze eerste kennismaking was. Ze had echter al de trofeeën van haar voorgangsters gezien en wilde ook zo iets. Kon het toen niet over m'n hart krijgen om haar dat te onthouden.
Het was vervolgens hoog tijd voor een smakelijke pizza. Moet wel bekennen dat een buffet makkelijker is, de verse a la carte maaltijden wel lekkerder zijn.
Na nog wat wellness rondjes besloten om de reis af te sluiten met nog een 'geweldig van elkaar genieten kamertje' te doen met Sara.
Erna bleek maar weer eens hoe jaloers de feeksen wel niet zijn. 1 van de dames kwam verhaal halen waarom zij niet zo een presentje kreeg als Sara...
Enfin, het was me weer een leuke ontdekkingsreis geweest met een mooie afsluiter.
En hopelijk komt er een seizoen 2 van Star Wanker: The P6 Generation...
Live long and prosper!