Mijn voornemen na het leuke bezoek van 4 december om hier sneller terug te komen dus waargemaakt. Ik behoor tot de 8% van de mensen die zijn goede voornemen ook omzet in daden (geldt helaas overigens niet voor al mijn goede voornemens).
Er waren wat verslagen over een damestekort, maar ik wist dat er genoeg favorietjes (Liana, Natalya, Marianna) zouden zijn voor een geslaagde dag. En ook dat ik bij deze dames wel een potje kan breken zodat ik toch wel aan mijn kamers kom, ook als een hele horde mannen de dames staat af te vangen. Maar wat bleek, de dagen voor zaterdag waren een hoop van de vaste waardes van vakantie terug gekomen. Dus zaten er soms wel 6 dames tegelijk in de bar. Even mijn geheugen pijnigen: Aanwezig waren Oana en haar mooie zusje Sofia, Ella, Anka, Sara, Monica, Sabina, Marianna, Rebecka, Liana, Natalya (die moest helaas wat eerder weg, dus tot een kamer is het niet gekomen) en de voor mij nieuwe Leila. Leila weet in de bar goed de aandacht te trekken. Gypsy met erg lang krullend zwart haar (zullen wel extensions zijn?) die ook buiten de kooi regelmatig verleidelijke dans moves maakt. Een man gesproken die met haar naar de kamer was geweest en die was wat minder over haar te spreken. Maar goed dat zegt natuurlijk weinig. Even kijken wanneer de eerste recensie over haar op het forum verschijnt. Rebecka was deze keer mijn nieuwe dame en als ik naar Venus ga staat een kamer met Liana en Marianna (mits aanwezig) eigenlijk wel vast, dus Leila moet nog even wachten.
BREAKING nieuws: Liana, Sofia en Natalya hebben inmiddels foto's op de presentielijst! Dus er worden weer foto's gemaakt.
Afijn op een gruwelijk regenachtige dag naar Venus gereden. Een of ander evenement bij het Autotron zorgde voor wat oponthoud op de A59, maar verder was er weinig verkeer, dus ik kon soepel door rijden. In Duitsland mijn zeer snelle auto flink ingehouden vanwege het slechte weer en met maximaal 140km/uur gereden en op het stuk met snelheidsbeperking bij regen zelfs rustig 100 gereden. Ik wil toch wel graag heel aankomen. En ik wil ook niet uitvinden waar de grenzen van mijn Michelin winterbanden bij regen liggen.
Onderweg en in de bar stroomde de appjes van Liana binnen dat zij per se als eerste met mij de kamer op wilde en dat ik het niet moest wagen met een andere dame op de kamer te zijn als zij binnen kwam. Dus toen ik eenmaal omgekleed aan mijn dubbele espresso zat, haar als eerste maar ge-appt dat alle 3 aanwezige dames met mij naar de kamer wilde en dat ik niet zeker wist of ik aan hun verleidingen kon weerstaan. Dat was niet zo, die waren alle 3 al de kamer op. Rustig gaan ontbijten en daarna op de verhoging op een bank gaan hangen totdat Liana binnen kwam. Na een heerlijke welkomstknuffel naar de kamer. Het megagrote laken bedekte vrijwel het hele zeil, dus dat probleem was ook opgelost. Daar bedacht Liana na een tijdje dat er een dame bij moest komen. En ach het vlees is zwak. Toch was ik wat angstig omdat ze vorige keer mij Hana had aanbevolen en dat was bepaald geen succes. Na een tijdje kwam ze terug met Oana. Een dame waarmee ik nog nooit naar de kamer ben geweest omdat ze me echt wat te mager is. Maar ze heeft een mooi gezicht en genoeg ervaring om een man te behagen. Dus terwijl Oana mij pijpte en Liana mij doodknuffelde met zoenen werd het toch erg leuk. Uiteindelijk met Liana gaan neuken terwijl Oana mijn erogene zones bewerkte en het condoom volgespoten. Het uur met Liana en half uur met Oana waren nog niet helemaal om, dus Oana nog even gemasseerd. Het was leuk, maar ik denk niet dat ik met Oana op de kamer zal belanden. Ze deed het prima, maar ik heb toch niet zo'n klik met haar.
Na het afrekenen en douchen nog even naar het restaurant voor een klein hapje en daar Sabina en Marianna gezien die net binnen waren en met een knuffel begroet. Sabina heeft het goed gehad op vakantie en is wat aangekomen. Ze heeft zichzelf op dieet gezet. Ik hoop niet dat ze weer zo slank wordt als een tijd geleden. Ook in haar lippen is ze wat aangekomen, maar dat komt niet door het eten denk ik. Daarna naar de bar voor nog een dubbele espresso. En het eerste berichtje in het live topic geplaatst. Er kwam een man wat vragen over de sauna en toen kwam een tweede man ook nog bij mij zitten. Sabina zat aan de hoge tafel met uitzicht op de verhoging waar ik zat en riep dat het niet de bedoeling was dat ik 2 mannen bij mij had zitten. Lachen natuurlijk en haar meteen aanbevolen, wat er toe leidde dat 1 van die mannen direct met haar de kamer op ging. Sabina ook weer gerust
. De hele dag veel aanspraak gehad van andere mannen. Vreemd, meestal zijn de mensen in Venus meer op zichzelf. Maar wel gezellig allerlei ervaringen uitgewisseld. Ook bleek toen het damestekort van de laatste weken opgelost. Op zaterdag continu dames beschikbaar in de bar, dus het was helemaal top. Ook veelgeboekte dames als Anka en Sara waren gewoon regelmatig beschikbaar.
Na een flinke pauze was het tijd voor Rebecka. Ze was mij de vorige keer positief opgevallen met haar lengte, haar mooie stevige borstjes en haar goede gevoel voor humor. In haar draadje kun je meer lezen, maar het was een erg goede kamer. Net op het moment dat ik na de kamer wilde douchen klonk het muziekje van Liana, dus daar even staan wachten om van haar dans te genieten.
Zal ik mijn volgende bezoekje dan weer al over 6 weken doen? Wie weet, maar ik wil ook weer eens een keer naar Babylon en mijn vriendinnetjes in Zuid Limburg zijn met veel meer en maken daardoor een bezoekje veel minder voorspelbaar en daarmee leuker. Nou ja de toekomst zal het uitwijzen.
Nu had ik echt een flinke pauze nodig. Even met Marianna afgesproken dat ik na het eten een trio met haar zou doen. En daar liep ik ijsbeer K. tegen het lijf. Een gezellige Belg die ik eerder in Sixsens heb getroffen. Met hem uitgebreid bijgepraat. Over de leuke dingen in het leven: Hij was van plan wat aan die goede beschikbaarheid van Anka en Sara te veranderen. Dat is hem ook gelukt die dag. En ook over de ernstige zaken in het leven. Daarna lekker de jacuzzi in gegaan. Aan de bar nog wat gekletst en een lekkere pizza besteld.
Toen de pizza een beetje gezakt was richting Marianna en Rebecka gegaan voor het afgesproken trio. Weer met een groot laken dat het hele bed bedekte. Deze werd nog wat beter dan vorige keer met Marianna en Natalya. Rebecka is nog iets beter dan Natalya en lijkt ook een nog wat betere klik met Marianna te hebben. Veel gelachen ook en met een 1-1 stand de kamer verlaten.
Daarna aan de bar een flesje bier gedronken en nog wat bruiswater om het verloren vocht wat aan te vullen en weer naar huis gereden. Weer door de regen, maar zowaar was het ook gedeeltelijk droog.