UITWIJKEN
Op de 15e van de 3e dacht ik mooi mijn vrijkaartje bij Diamond te verzilveren. Helaas werd die niet geaccepteerd. Mogelijk door een niet goed geïnformeerde theke.
Ik was niet meer in de stemming om daar te blijven en werd het UITWIJKEN naar elders. Maar waar naartoe? Babylon stond al langer op de wenslijst. Helaas leek het volgens de GPL er op dat Dolli en Roxanna met vakantie zijn, aangezien ze de hele week niet op de lijst staan.
Besloot dus maar weer terug te gaan naar Venus.
Altijd fraaie dames met goeie wellness en ook nu weer bij alle dames waar ik mee was geweest een ouderwetse service.
De entree was met 50 euro weliswaar 30 euro meer dan bij Diamond, maar daar hadden ze rond openingstijden slechts 2 dames.
Gauw nog even langs het ontbijtbuffet, voordat ie geleegd zou worden.
De buiten jacuzzi was helaas nog steeds in onderhoud. De buiten sauna stond weliswaar uit, maar was niet meer afgesloten met tape. Dus die lichtjes verwarmd om als Mentholcave te gebruiken. De binnen sauna was lekker op temperatuur. Tot m'n teleurstelling was de binnen jacuzzi helaas koud en bleef dat ook. Bij de receptie gemeld, maar ze konden het helaas niet gefikst krijgen.
Jammer dat ze geen compensatie geven aan klanten met een kortingskaartje ofzo. Ik snap dat menig ijsbeer komt voor wat anders, maar ik had me er wel op verheugd.
Dan maar es kijken wat er nog meer aan vermaak te vinden was in de club. Mariana kwam voor een praatje en meer.
Welke kamer we hadden boeit me meestal niet zo en weet ik meestal ook niet meer. Hooguit als er dingen zijn die me niet bevielen, blijven me bij. In dit geval was er een dingetje wat ik jammer vond. De kamers bij Venus zijn redelijk klein, waardoor er geen stoel of bankje aanwezig is om je badjas, handdoek e.a. spullen op te leggen. Op zich geen ramp, maar wat ze helaas ook niet hadden was een haakje om wat op te kunnen hangen. Nu snap ik dat het aan de spiegelwand niet echt gaat. Maar ik zie het vaak genoeg aan de deur. Zou wel een verstevigd systeem kiezen, of eentje over de deur heen. Menig geschroefd haakje van een deur eraf getrokken gezien...
Heb het gebrek van een haakje bij het management aangekaart. Ben benieuwd of er wat mee gedaan wordt.
Enfin, de kamergang met deze donker harige Roemeense was ouderwets goed. Dus met alles er op en er aan en nog milieu vriendelijk ook. Ook fijn dat er geen rare fratsen zijn met opstartkosten ofzo. 'Gewoon' 50p30 afgedragen.
Eenmaal opgefrist en terug in het restaurant, was ik blij dat ik eerst was gaan eten, want de voederbakken waren alweer leeg. In de vitrine stond wat fruit en wat verpakte choco cakejes om de ergste trek te stillen.
Sauna rondje dan maar om me even op te warmen en dan de bar weer in. Anka was er ook, alleen had ze een pannenkoeker.
Spotte daar echter ook een klein poppetje die luistert naar de naar Kassandra. De service was naar Venus maatstaven, en de dame was dolletjes. Maar miste wat... passie zal ik het maar noemen. Volgens anderen kan ze er soms ook wel eens van genieten, dus hopelijk tref ik d'r nog eens in een geile bui. Desondanks vond ik het een redelijk kamertje. Schade 50p30.
Helaas liet het zonnetje zich die dag niet echt zien. Gelukkig kon ik me buiten lekker in de improvisorische Mentholcave even terugtrekken.
Om het vochtgehalte weer op peil te brengen, van de vriendelijke theke een glaasje prik gekregen.
Zie ik daar een wulpse dame. Het is de Roemeense Sarah. Ze is op de kamer wat terughoudend, althans met mij in elk geval. Maar hoe zij zich begeeft in de kooi en in de bar met de muziek meebeweegt vind ik zo aantrekkelijk dat ik besluit toch nog een joker kaart voor haar te trekken.
Het werd zoals verwacht een redelijk kamertje voor 50p30.
Terug in het restaurant bleek er weinig veranderd te zijn. Oftewel, de voederbakken waren nog steeds leeg.
Zouden ze niet de soeppan kunnen vullen met wat brood erbij? Desnoods van dat kant en klare Aldi spul. Kost geen drol en prima om de maag mee te vullen...
Enfin, ik dook de sauna nog maar es in ging vervolgens nog maar es een drankje halen.
Zie ik daar weer de slanke dame met wat krullen/golvend haar waar ik eerder al wat oog contact mee heb gehad.
We raakten aan de praat en na zochten vervolgens een kamertje op om onze kennismaking verder voort te zetten.
Heerlijk kamertje gehad met Oana voor 50p30 met ouderwetse service. Haar poes trok me niet zo aan, waardoor een bepaalde activiteit ik niet lang heb gedaan.
Terug in de bar kwam ik weer een dame die ik soort van boos had gemaakt eerder op de dag. In de jacuzzi kwam ze me namelijk helpen met het warm krijgen van het water. Vriendelijk bedankte ik haar en vroeg naar d'r naam. "Eugenia" zei ze getergd en "Ben je me nu al vergeten..."
Ik excuseerde me en legde uit dat ik zonder bril niks zie. Ik zei maar niks over m'n dementholkop die niet goed is in gezichten én stemmen te herkennen.
Maar het was me klaarblijkelijk vergeven, want even later ging ze maar wat graag mee naar een kamer. Wat voor wonderen een geel vergeef-me-briefje wel niet kan verrichten
Ik had ergens beetje twijfels om op herhaling te gaan. Je kent dat misschien wel. De 1e keer met een nieuwe meid was geweldig. Maar de keer erna was het stukken minder. En de keren erna kwamen de vonken van de 1e keer ook niet terug.
Nou, niks is minder waar. We hebben wederom geweldig van elkaar genoten, en ze schiet hierdoor heel erg omhoog naar favoriet status. Schade wederom 50p30.
IJsberen zeggen wel eens dat DVP een olifantengeheugen hebben. Na lange tijd weten ze vaak precies nog wat ze met je op de kamer hebben uitgespookt.
Nou, kan stellen dat ze ook arendsogen hebben. Marianna had namelijk al gauw door dat Eugenia een ander presentje had gekregen, wat zij ook wilde hebben.
Nou, nogmaals uitgelegd dat ik Santaclaus niet ben, maar Chinaklaus. En Chinaklaus geeft alleen een presentje na een kamergang. Doch, ben de beroerdste niet, en zonder mijn regel te verbreken kwam ze alsnog aan het presentje.
En nee, we gingen niet nog een keer de kamer op
Want ik had een andere dame op het oog... Ze probeerde ook nog zo een presentje los te pulken voor een vriendin van haar. Maar dat ging me een stap te ver. Vroeg haar waarom die vriendin zelf niet naar me toe kwam voor een intieme kennismaking. Ze legde uit dat d'r vriendin zei dat dit er niet in zou zitten, omdat ik haar nooit uitgenodigd had. Ik was benieuwd wie ze bedoelde en het bleek Isabella te zijn. Welliswaar een slanke jonge dame, maar ze trok me nooit zo aan.
Dus het gelaten voor wat het was, en m'n aandacht gericht op de dame waar ik een oogje op had.
Bij Oana zat namelijk een slanke raven girl. Prachtig donker haar en een nog prachtiger snoetje. Ella heet deze schoonheid. Ze leek me een ijskoningin, aangezien ze wat koeltje leek. Maar eenmaal op de kamer kwam ze los. Ook met haar geweldig van elkaar genoten voor 50p30.
Terug in de bar was het twijfelen. Zou ik gaan eten, of zou ik toch eens een keertje kennis gaan maken met Isabelle. Geheel tegen mijn karakter in, besloot ik het eten uit te stellen
Ze was denk ik een beetje verbaasd toen ik haar aansprak toen ze op 'haar' krukje voor de bar zat. Ze kwam namelijk wat afstandelijk over. Wellicht omdat m'n gesprekje met Marianna op niks uit leek te lopen en/of ze wist niks van ons gesprekje af. Of misschien is het gewoon hoe haar persoonlijkheid is. Want iemand als bijvoorbeeld Sabina komt veel hartelijker/gezelliger over.
Hoe dan ook, na een korte intro zijn we de kennismaking gaan voortzetten op de kamer. Ook haar service is op orde, maar miste helaas de klik. Schade bleef beperkt tot 50p30.
En natuurlijk het gewenste presentje
Daarna was het toch echt de hoogste tijd om weer energie bij te tanken. Heb de schnitzel geprobeerd en die had me prima gesmaakt.
Maar man oh man, dit is echt een afval saunaclub... Niet in de zin van rommel, want het ziet er pico bello uit. Maar kwa kilo's. Slechts rantsoen van 1x eten (afgezien het proppen tijdens het ontbijt) en zoveel lekkere slanke te wippen meiden, dat je de rest van week geen geld meer hebt en op een stokje moet bijten. Dan vallen de kilo's er wel van af...
Al met al weer een prima dagje gehad bij Venus. Bij vertrek werd geconstateerd dat er nog 1 of 2 euro verrekend moest worden voor het eten. De gast van de receptie had ook wel door dat deze Dagobeer kaalgeplukt was door de vele klapeksters. Het aanbod om de centen uit m'n sigaretten bakje te halen (altijd wat euro's voor de wasstraat) sloeg ie af en gooide hij zelf een muntstuk uit eigen zak in de lade. Die geste moet ik onthouden...