Klopt...Zeer zeker niet
Dan heb ik heel vaak bij hele drukke gangbangs mee gedaan...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKlopt...Zeer zeker niet
Ik wil dat best voor hem doen voor 100€ per dag. Krijgt ie s avonds een verslagje.Als stellen alleen maar met elkaar bezig zijn, en wegkruipen in hoekjes, met de mega-gangbang, dan moet Frank het meer in de gaten houden. Maar ja das ook weer zoiets.
Dan wél met je werk bezig zijn he....Ik wil dat best voor hem doen voor 100€ per dag. Krijgt ie s avonds een verslagje.
Nou, het viel zeker niet tegen.Vanavond even naar de Hete Godinnen Dag bij Mystique.
Het was de laatste keer wel fijn, drukker dan op normale maandagen maar minder druk dan op de gangbang.
Ben benieuwd.
Ik zal 2 november even voor je checken.En wat is gemiddeld gebruikelijk qua hoeveelheid dames op de mega gangbang in club mystique?
Als je als man alleen komt, dan zou ik op de Hete Godinnen Dag komen . Het is net iets drukker dan op de gewone maandagen.Hoe zijn de maandagen in Club Mystique met de hoeveelheden bezoekers? En wat kan ik verwachten? Ben er nog nooit geweest, maar wil het binnenkort eens gaan uitproberen.
Zit er aan te denken om zelf ook te gaan, alleen een indicatie vooraf zou fijn zijn. Maar wie niet waagt….Ik zal 2 november even voor je checken.
Ik ben er. Voor wat het waard is.Zit er aan te denken om zelf ook te gaan, alleen een indicatie vooraf zou fijn zijn. Maar wie niet waagt….
Dat denk ik niet.Dien je morgen echt 2 uur aanwezig te zijn als je gelijk naar binnen wilt of niet noodzakelijk?
Volgens mij nog steeds dezelfde eigenaar.Das lang geleden dat ik naar Mystique ben geweest. Altijd alleen op de gangbangs. Denk dat Frank nog steeds de eigenaar is?
Ah ok..bi avonden is niks voor mij. Ik hou alleen van lul niet van kut....en voor mij is het toch een eindje rijden.Dat denk ik niet.
Volgens mij nog steeds dezelfde eigenaar.
Ik kom voornamelijk op gangbang, bi avond en hete godinnen.
Altijd wel leuk.
De "bi" is voor mannen op deze avond.Ah ok..bi avonden is niks voor mij. Ik hou alleen van lul niet van kut....en voor mij is het toch een eindje rijden.
Ik vind van wel. Als je van gangbangs houdt.Die slaan we dan over. Verkapte homo's. Beter dan vanmiddag eens gaan kijken, is dat interessant?
Gisteren 2 november waren er zo n stuk of 15 denk ik zo , waarvan de helft met ernstig overgewicht.En wat is gemiddeld gebruikelijk qua hoeveelheid dames op de mega gangbang in club mystique?
Gisteren 2 november waren er zo n stuk of 15 denk ik zo , waarvan de helft met ernstig overgewicht.
Volgens diverse aanwezige single mannen was het een van de matigste gangbangs in tijden.
Mannen waren er best veel dus voor de club was het zeker een succes. Maar wat hebben ze een partij personeel lopen daar zeg.
Dat kost ook een vermogen.
We mogen op Girlsreview liever geen paren-swingersclubs met elkaar vergelijken maar deze sla ik effe over.
2 personen aan de balie bij binnenkomst, 3 achter de bar, 2 in de keuken, 1 portier, 1 van de weinige clubs die dat trouwens hebben, en 2 op de parkeerplaats, hebben trouwens ook weinig clubs...en Frank zelf nog.Gisteren 2 november waren er zo n stuk of 15 denk ik zo , waarvan de helft met ernstig overgewicht.
Volgens diverse aanwezige single mannen was het een van de matigste gangbangs in tijden.
Mannen waren er best veel dus voor de club was het zeker een succes. Maar wat hebben ze een partij personeel lopen daar zeg.
Dat kost ook een vermogen.
We mogen op Girlsreview liever geen paren-swingersclubs met elkaar vergelijken maar deze sla ik effe over.
In de avond was ik er niet.Misschien waren de M/V verhoudingen beter en de dames aantrekkelijker.
Ik was niet één van die met ernstig overgewicht. Maar ja hè ... heel veel heren zijn ook niet bepaald slank te noemen.
Ik vind het persoonlijk niet erg, als ik één keer bezig ben dan is het geil en lekker en dan loopt het vanzelf.
Ik had het maar druk. Er werd wat zaad gespoten gisteravond, aan de lopende band.