De beste introductie voor een man alleen is waarschijnlijk hun gangbang op de eerste donderdag van de maand.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk was er gisteren ook en inderdaad het was wat minder druk dan anders.
De eerste groep koppels die er waren behoorden tot de wat oudere gaarde. Niet dat ze minder actief waren, maar het is niet alltijd ieders smaak.
Voor het eerst ook gezien dat er in de sauna van bil werd gegaan.
En zoals gebruikelijk ook in de grote jacuzzi, ondans het bordje "geen sex in de jacuzzi". Dat er wat wordt gespeeld en zo, vind ik niet erg, maar sex tot en met ejaculatie vind ik maar minnetjes. Na een tijdje lagen er ook hier en daar condooms en gebruikte verpakkingen op de rand. En wat er in het water lag, kan ik enkel raden.
Maar zoals hierboven al werd gezegd, aan actie geen gebrek en met wat geduld kwam iedereen wel aan de beurt.
Wat mij wel opviel, was dat heel wat koppels en vrouwen uitdrukkelijk aangaven (én controleerden) dat er enkel met condoom kon worden geneukt. Misschien had de "bare fucker" al bij meerdere dames getracht er onbeschermd in te gaan.
Da's Willem Volgens mij is hij om medische redenen uit de runningBewaker was groot en kaal
En in de zomer buiten veel actie bij het hele grote zwembad. Mystique is ook groter....toch?
- Het eten is beter in Eroxx;
- Het publiek is wat ouder in Mystique;
- De bezoekers zijn meer actief in Mystique;
- Mystique heeft een sauna en een groot bubbelbad en meerdere doucheruimten;
- Er wordt amper gedanst in Mystique en de muziek staat er niet pokke-luid;
- Op de gangbangdag zijn er geen afgesloten kamertjes in Mystique.
Ja, gewoonlijk vanaf 14u15...Ik ben ook van plan te gaan maar moet al rond 5 uur weg. Begint de actie ook al direct om 14.00 uur?
Dank je John-John,Ja, gewoonlijk vanaf 14u15...
Aankomst is vaak in drie golven:
Om 14u00 komen rijpere Huisvrouwen en koppels plus alleengaande mannen, van 50+ en 60+ die vaak niet moeten werken.
Rond 16u30-17u30, komen jongeren van 40+ van hun werk.
Dan rond 20u00, gebeurt bijna niets meer, en komen 30+ en 40+ voor een drinkje met ons kent ons.
Vaak, is de topperiode van de actie van 14u15 tot ± 17u00, wanneer ouders moeten thuis terug om voor hun kinderen te zorgen.
Dat is e n beetje een loterij.En zijn die huisvrouwen en koppels zeer divers of veel dezelfde types?