Gisteren (donderdag) deze club nog eens bezocht als single man.
Ik was het eerst niet van plan, maar aangezien ik de volgende 3 weken niet weg kan omwille van vakantie met de kinderen last minute toch beslist om te gaan.
Thema was de mega gangbang. En ik heb het mij niet beklaagd.
Voor mij was het topmiddag. Druk, maar niet te druk.
Allemaal actieve koppels.
Koppels van alle leeftijden en formaten.
Leuk om te kijken, gans de middag was er wel ergens actie.
En natuurlijk nog leuker om mee te doen wat ik zeker meer dan genoeg gedaan heb.
Een collega die ik al meerdere keren in clubs was tegen gekomen vond er niet zo veel aan. Terwijl ik een topmiddag had.
ik ga wel een beetje te veel naar clubs denk ik. Kwam een stuk of 5 bekende koppels tegen. Ik ik kan ze niet allemaal plezieren.
Mega gangbang is zeker voor herhaling vatbaar. Waarschijnlijk volgende maand weer, maar dan met een gelegenheidsvriendin.
Gisteren (donderdag) deze club nog eens bezocht als single man.
Ik was het eerst niet van plan, maar aangezien ik de volgende 3 weken niet weg kan omwille van vakantie met de kinderen last minute toch beslist om te gaan.
Thema was de mega gangbang. En ik heb het mij niet beklaagd.
Voor mij was het topmiddag. Druk, maar niet te druk.
Allemaal actieve koppels.
Koppels van alle leeftijden en formaten.
Leuk om te kijken, gans de middag was er wel ergens actie.
En natuurlijk nog leuker om mee te doen wat ik zeker meer dan genoeg gedaan heb.
Een collega die ik al meerdere keren in clubs was tegen gekomen vond er niet zo veel aan. Terwijl ik een topmiddag had.
ik ga wel een beetje te veel naar clubs denk ik. Kwam een stuk of 5 bekende koppels tegen. Ik ik kan ze niet allemaal plezieren.
Mega gangbang is zeker voor herhaling vatbaar. Waarschijnlijk volgende maand weer, maar dan met een gelegenheidsvriendin.