Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat ik sowieso niet meer doe, is op zondag de club bezoeken. Er was niet zoveel volk, wel twee heel sexy grieten (de knapste jammer genoeg met fake boobs), maar die vogelden enkel met hun eigen entourage. Jammer maar helaas!
Maar wat mij veel meer stoorde, was het onbeschofte zich ertussen wringen van bepaalde mannen. Er was een koppel dertigers waarvan ik de dame - kort kapsel, leuk brilletje - sexy en geil vond. Op het moment dat zij hem in een van de donkere speelkamertjes staand begint te pijpen, de kont lichtjes omhoog , sta ik achter haar om haar mooie derrière te strelen, en al snel open ik de drukknoopjes van haar leuke groene bodysuit om haar poes wat te verwennen...ze was lekker nat 😍. Ik sta haar met moeite vijf seconden te vingeren... plots een hand die de mijne eigenlijk gewoon weg manoeuvreerde... nog wat geduw, precies of je zat in een overvol metrostel. Ik heb het voor bekeken gehouden. Jammer dat een paar enkelingen het door hun miserabele gedrag vergallen voor anderen. Als je zo desperate bent dat je alles zou doen om ook eens een borst, kont of kutje te kunnen aanraken, dan ben je in een parenclub niet op het juiste adres, vind ik.

Voila, off my chest...
Grtz
Jazzman
Helemaal mee eens. Telkens ik er al geweest ben ongeacht de dag of dagdeel loopt het er vol van die desperates. Vaak kan je niet door in de gangen omdat ze rijen dik staan om toch maar even een dame te kunnen aanraken. Zielig eigenlijk. Enkel bij de maandelijkse trav party is het veel aangenamer. Maar daar moet je dan natuurlijk liefhebber van zijn😀

... loopt het er vol van die desperates. Vaak kan je niet door in de gangen omdat ze rijen dik staan om toch maar even een dame te kunnen aanraken. Zielig eigenlijk.
Datzelfde gevoel heb ik tegenwoordig bij de vrijdagavonden.

Vroeger was het vanaf 21:00 aangenaam beginnen achterin met een aantal leuke dames van koppels, zeer gemoedelijk maar wel lekker geil. Men verstond mekaar zonder woorden en er werd respectvol omgegaan. Tegenwoordig zie je pas actie vanaf 22:30 en dan komen telkens weer die ongeduldige, hypergefrustreerde, geniepige handjes 🤏 van overal om toch even aan billen of borsten te kunnen zitten van een dame waarmee je dan bezig bent. En als die dame de handen wegduwt, dan probeert een ander het gewoon ietsje later.

Of ze komen met hun zweetpens de geur in de ruimte verpesten en kijken je schaapachtig aan als je er iets van zegt. Ik val in herhaling maar vorige vrijdag liep er weer zo'n misselijkmakend, ruftend en okseldampend individu rond. 🤮

my advice is to avoid that evening, the single man ratio will be overwhelming. The difference from other evenings is that there will be 3 couples having sex for bracelets. and the rest of the couples will hide
Good Lucky

what does man do for bj 🤣🤣🤣
We gaan het morgen meemaken, als het leuke singel mannen zijn dan heeft ze geen klagen. Hopelijk goed volk.

Helemaal mee eens. Telkens ik er al geweest ben ongeacht de dag of dagdeel loopt het er vol van die desperates. Vaak kan je niet door in de gangen omdat ze rijen dik staan om toch maar even een dame te kunnen aanraken. Zielig eigenlijk. Enkel bij de maandelijkse trav party is het veel aangenamer. Maar daar moet je dan natuurlijk liefhebber van zijn😀
Tsja. dat is het verdienmodel van die club. Dat snappen jullie toch intussen wel.

Terug
Bovenaan Onderaan