Wat ik sowieso niet meer doe, is op zondag de club bezoeken. Er was niet zoveel volk, wel twee heel sexy grieten (de knapste jammer genoeg met fake boobs), maar die vogelden enkel met hun eigen entourage. Jammer maar helaas!
Maar wat mij veel meer stoorde, was het onbeschofte zich ertussen wringen van bepaalde mannen. Er was een koppel dertigers waarvan ik de dame - kort kapsel, leuk brilletje - sexy en geil vond. Op het moment dat zij hem in een van de donkere speelkamertjes staand begint te pijpen, de kont lichtjes omhoog , sta ik achter haar om haar mooie derrière te strelen, en al snel open ik de drukknoopjes van haar leuke groene bodysuit om haar poes wat te verwennen...ze was lekker nat
. Ik sta haar met moeite vijf seconden te vingeren... plots een hand die de mijne eigenlijk gewoon weg manoeuvreerde... nog wat geduw, precies of je zat in een overvol metrostel. Ik heb het voor bekeken gehouden. Jammer dat een paar enkelingen het door hun miserabele gedrag vergallen voor anderen. Als je zo desperate bent dat je alles zou doen om ook eens een borst, kont of kutje te kunnen aanraken, dan ben je in een parenclub niet op het juiste adres, vind ik.
Voila, off my chest...
Grtz
Jazzman