Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo iedereen
Ik heb nul ervaring maar zou morgen 10 okt. naar de Masquerade willen gaan.
Hebben jullie nog tips of aanbevelingen? En - ik durf het haast niet vragen - is het completely not done om mét condoom gepijpt te worden in een dergelijke club?
Mvg
Jazzman
Het is not-completetly-not-done. Het past eerder in het vrijheid-blijheid idee, dat je doet waar jij je goed bij voelt. Ik gebruik ook zoveel mogelijk condooms bij het pijpen. We willen die bescherming, ik tgo. mijn partner.
Wel al meegemaakt dat dames dat niet leuk vinden, en weigeren, omdat ze het of teveel sfeer-/dynamiekbreker vinden, ofwel die rubber-gljjmiddel in hun mond erg onaangenam vinden.
Een tussenstop langs een sexshop, of even online, voor condooms met leuke smaakjes, kan al heel wat opvrolijken.
Maak er gerust je eigen lied en jam van, Jazzman!

*ik vind het wel vrolijk om te merken hoeveel aanmoediging je al krijgt om te komen meespelen 🙂
 
Ik begrijp dat je dat wat ongewoon vindt inderdaad. Maar er is nog geen auto verdwenen, of nergens is er uit iets verdwenen 😉
Het heeft ook voordelen. Je kan het ook als een vertrouwensvolle veligheidsmaatregel zien. Wie zich misdraagt, kan zich niet snel incognito uit de voeten maken. (Ook al zijn de lockers daar ook al wat ondersteunend in)
Ik herinner me een verhaal van een kerel met een BMW wiens sleutels men niet terugvond, ook niet na lang zoeken. Uiteindelijk ben ik naar huis gegaan, dus ik weet niet hoe dit is afgelopen. Maar ik kan me inbeelden dat je het thuis niet wil uitleggen waar je auto staat. Vandaar dat ik liever een ander waardevol item geef dat men accepteert.
 
Wel...mijn bezoek aan de Oosterburen is uitgelopen... het wordt dus niks vandaag 🫤, maar maandag of donderdag kom ik terug en is mijn agenda minder gevuld. Dan kan ik rustiger en beter voorbereid mijn fantasie beleven. Een klein beetje uitstel dus 😊
 
Donderdagnamiddag, masquerade

Benieuwd. Eerste keer een masquerade in de Eroxx. Toch wel wat verwachtingen na het lezen van anderen hun geweldige verslagen (#IvanXL). Weet niet goed wat te verwachten. Uit voorzorgen eigen masker meegenomen, zit gewoon lekkerder.

Ik was er tegen 12.00, een rood pakje aan en men eigen masker. Jammer genoeg liepen er niet veel mensen rond met een masker. Viel wat tegen. Terwijl deze wel voor handen waren bij het binnenkomen. Ik had graag meer mensen met masker gezien.

Iemand tegen gekomen die ik ken via SDC en ook iemand nieuw. Fijne kerel waar ik lang mee gepraat heb, nadien staan zoenen van voor en toen we beiden geil genoeg waren naar achter gegaan. Jammer dat er dan onmiddellijk een horde mannen volgt. Maar direct aangegeven dat ik er niemand meer ging bijnemen. Echter zorgde dit wel voor wat prestatie druk.
Niet zo van elkaar kunnen genieten als gewild maar nummers uitgewisseld, afgesproken om nog eens (samen) terug te komen en er een vervolg aan te breien. Dus wie weet.

Het was weer gezellig.
 
Donderdagnamiddag, masquerade

Benieuwd. Eerste keer een masquerade in de Eroxx. Toch wel wat verwachtingen na het lezen van anderen hun geweldige verslagen (#IvanXL). Weet niet goed wat te verwachten. Uit voorzorgen eigen masker meegenomen, zit gewoon lekkerder.

Ik was er tegen 12.00, een rood pakje aan en men eigen masker. Jammer genoeg liepen er niet veel mensen rond met een masker. Viel wat tegen. Terwijl deze wel voor handen waren bij het binnenkomen. Ik had graag meer mensen met masker gezien.

Iemand tegen gekomen die ik ken via SDC en ook iemand nieuw. Fijne kerel waar ik lang mee gepraat heb, nadien staan zoenen van voor en toen we beiden geil genoeg waren naar achter gegaan. Jammer dat er dan onmiddellijk een horde mannen volgt. Maar direct aangegeven dat ik er niemand meer ging bijnemen. Echter zorgde dit wel voor wat prestatie druk.
Niet zo van elkaar kunnen genieten als gewild maar nummers uitgewisseld, afgesproken om nog eens (samen) terug te komen en er een vervolg aan te breien. Dus wie weet.

Het was weer gezellig.
Waren er dan te veel mannen (en te weinig vrouwen), of lag het aan jou, Eve? 😎
 
Waren er dan te veel mannen (en te weinig vrouwen), of lag het aan jou, Eve? 😎
Er waren denk meer mannen dan vrouwen ja.

Of het aan mij lag? Als ik naar achter ga met 1 man die ik heb ontmoet, ga ik er niet perse 10 bij nemen.
Ik heb al eens een trio gedaan of extra mannen toegelaten als ik me al aan het amuseren was met iemand.
En ja ik weet dat de gemiddelde leeftijd hoger op de namiddagen ligt dan de mijne (40j), dat neemt niet weg dat er voor mij ook iets van aantrekking moet zijn.

Het is toch niet dat ik, als vrouw alleen ga dat ik dan mijn benen moet opendoen voor iedereen? Ik mag toch beslissen met wie ik het wel of niet gezellig wil hebben.
Ik weet dat er sommige dames daar op de poef van voor zich zetten en dat daar elke man zijn ding bij mag doen. Echter ik ben zo niet.
Van mij mogen ze gerust staan kijken, echter er ineens mee opspringen en pal naast ons komen zitten terwijl we nog niet geïnstalleerd zijn. Nee.
Als ik aangeef dat ik er niemand bij neem (duidelijk gezegd), ja zit dan toch niet aan mijn lijf zodat ik opnieuw nee moet zeggen. Kom dan toch niet aftrekkend met je lul naar mijn hoofd hopend dat ik er aan ga zuigen, omdat ik dat net bij de uitgekozen man wel heb gedaan.

Voor " die horde mannen die achter hun aanliep " was het toch minder gezellig.

Ik ga ook niet naar daar als single dame om het voor alle mannen gezellig te maken. Ik ga naar daar omdat IK het gezellig wil hebben.
Ik mag toch nog kiezen met wie ik het gezellig wil hebben, en dat is niet met 10 mannen tegelijkertijd.
Als dat dan minder gezellig is voor de andere mannen … Jammer dan !!
 
Er waren denk meer mannen dan vrouwen ja.

Of het aan mij lag? Als ik naar achter ga met 1 man die ik heb ontmoet, ga ik er niet perse 10 bij nemen.
Ik heb al eens een trio gedaan of extra mannen toegelaten als ik me al aan het amuseren was met iemand.
En ja ik weet dat de gemiddelde leeftijd hoger op de namiddagen ligt dan de mijne (40j), dat neemt niet weg dat er voor mij ook iets van aantrekking moet zijn.

Het is toch niet dat ik, als vrouw alleen ga dat ik dan mijn benen moet opendoen voor iedereen? Ik mag toch beslissen met wie ik het wel of niet gezellig wil hebben.
Ik weet dat er sommige dames daar op de poef van voor zich zetten en dat daar elke man zijn ding bij mag doen. Echter ik ben zo niet.
Van mij mogen ze gerust staan kijken, echter er ineens mee opspringen en pal naast ons komen zitten terwijl we nog niet geïnstalleerd zijn. Nee.
Als ik aangeef dat ik er niemand bij neem (duidelijk gezegd), ja zit dan toch niet aan mijn lijf zodat ik opnieuw nee moet zeggen. Kom dan toch niet aftrekkend met je lul naar mijn hoofd hopend dat ik er aan ga zuigen, omdat ik dat net bij de uitgekozen man wel heb gedaan.



Ik ga ook niet naar daar als single dame om het voor alle mannen gezellig te maken. Ik ga naar daar omdat IK het gezellig wil hebben.
Ik mag toch nog kiezen met wie ik het gezellig wil hebben, en dat is niet met 10 mannen tegelijkertijd.
Als dat dan minder gezellig is voor de andere mannen … Jammer dan !!
Hey Eve, 100% akkoord. En, ter info, ik wou alleen maar insinueren dat jij er misschien te lekker uitzag...
Grtn
 
Donderdagnamiddag, masquerade

Ik was er tegen 12.00, een rood pakje aan en men eigen masker. Jammer genoeg liepen er niet veel mensen rond met een masker. Viel wat tegen. Terwijl deze wel voor handen waren bij het binnenkomen. Ik had graag meer mensen met masker gezien.

Het was weer gezellig.
Dat niet veel mensen met een masker liepen viel mij ook op, en tegen! Ik ben een aantal jaar geleden bij een eerdere editie van dit thema geweest, en toen was het juist helemaal andersom… weinig mensen zonder masker op. Dat maakt het thema wel wat specialer.

Maar desondanks sluit ik me bij dat laatste ook zeker aan, het was wel weer gezellig! 😊
 
Dat niet veel mensen met een masker liepen viel mij ook op, en tegen! Ik ben een aantal jaar geleden bij een eerdere editie van dit thema geweest, en toen was het juist helemaal andersom… weinig mensen zonder masker op. Dat maakt het thema wel wat specialer.

Maar desondanks sluit ik me bij dat laatste ook zeker aan, het was wel weer gezellig! 😊
Was er veel volk? Hoeveel m en v bij benadering?

Ik ga vermoedelijk maandag eens een kijkje nemen... geen idee wat ik mag verwachten, maar dat maakt het des te spannender.
 
Eroxx

Donderdag 10 oktober 2024 (11:30 uur)

Masquerade Xtreem GangBang


Ik dacht, op tijd vertrekken want er wordt veel volk verwacht. Blijft ook een speciaal event. 12:10 uur de parking op, en ja hoor, veel auto's.
Dan maar snel naar binnen, en wie staat daar iedereen een kus te geven, juist, Nina. Veel volk in de disco maar nog wat aarzelende neukpartijtjes links en rechts, er waren meer kijkers en babbelaars dan neukers rond 12:20 uur.Masquerade.jpg
Dat zijn we niet gewend op een donderdag namiddag. Was dit een voorteken, dat het erotisch geweld nog in volume ging toenemen. Ohja hoor, jullie mogen gerust zijn. Er zijn ongekende hoogtes bereikt qua geilheid mede dank zij door SaEr (K.) en haar vriendin. Die waren in topvorm deze namiddag, menige jongen is naar huis gereden met de beelden van de neukende dames nog op zijn netvlies en ongetwijfeld een harde pik die geregeld tegen het stuur zat aan te duwen, en dan nog maar te zwijgen welke natte dromen er vannacht nog allemaal hebben plaats gevonden waar K. en de vriendin de hoofdrol in hebben gespeeld! Maar goed, dat is voor seffens...eerst nog een inleiding. Er dadelijk knal geil invliegen zou toch wat te heftig kunnen overkomen bij de gevoelige lezers!

15 condoomverpakking op de grond en effe wat jongens opgeilen met rijpere dame = pik in mond van jonge snaak
Achteraan links aan de disco zag ik de 2 rijpere jonge dames zitten, zijn er wel meer in de namiddag (heb ik al een goede band mee), een blonde en een zwartharige. Ik een tour door de ero ruimtes gedaan om dan aan de andere kant aan de disco tevoorschijn te komen, achter langs de disco en wat was daar aan het grote bed gebeurt, daar lagen al een 15 tal condoomverpakkingen op de grond. Hmm, al een orgie van categorie 2 plaatsgevonden, dat was al vroeg, geen spoor meer van de deelnemers, enkel de verpakkingen van de condooms. Wie was er geneukt, of wie waren er geneukt, wie was er gekomen, was er gespoten? In mondjes, tietjes??? Dat moet bij opening gebeurt zijn, dadelijk een paar meisjes besprongen door een horde geile jongens. Hopelijk hadden ze hun cum nog niet verschoten want de namiddag moet nog beginnen! Kom ik uiteindelijk bij de 2 dames langs achter, massageke in de schouders bij de blonde, heeft ze graag, handjes over de tietjes, tietjes in de handjes, ik zeg : zullen we eens wat jongens geil maken, want er waren er al een paar aan het kijken, zo van, wa is da daar! Ja, zegt ze, dus ik doe verder, mijn pik al goed hard, zij neemt die vast terwijl ik met de tietjes bezig ben, en dan zie je de jongens aarzelend korter bij komen, zo van, hey die mag daar aankomen en wij niet. Want niet iedereen mag aan die dames komen. Hehe. En daar komt dan net de jonge slanke kerel die ik al aan de inkom had gezien en me geweldig vond (had me al vastgepakt) langs en ziet mijn harde pik vooruitsteken! Die ga ik pijpen zegt hij, en gaat op zijn knieën zitten, naast de dansvloer, mijn pik in zijn mond, in en uit, onder goedkeurend oog van de 2 dames. Geil. Een deel van de andere aanwezige jongens twijfelde even als ze wel op de juiste party waren. Op de zetel een geil stuk, Franstalig. Als je die ziet neuken, vol passie, om nog maar te zwijgen als die pijpt, die neemt hem helemaal!

Eyes Wide Shut ritueel nr 1 & nr 2
13:30 uur, tijd voor het eerste vet geile ritueel. Een 12 tal meisjes in cape komen de disco binnen, voor de discobar, wat rituelen op de muziek van de film. Lesbische scene op de poef, er worden zelfs jongens uitgekozen die de meisjes willen beffen (als ze willen uiteraard). Veel jongens hebben gillend van genot hun cum opMasquerade1.png 'oortjes' haar gezicht en mond kunnen spuiten, ze lag op het podium. Tijdens dit ritueel van de meisjes, beffen, squirten op het podium, pijpen van de jongens, neuken, staat Nina midden tussen dit geile geweld alles gade te slaan en aanwijzingen te geven. Is wel cool om te zien .Daar geniet ze van. Ben er zelf ook tussen gaan staan en tussen gelopen, vet geil, aan alle kanten seks, pijpen, neuken, voor je , achter je, links, rechts, 40 - 50 geile mensen met mekaar.Masquerade2.pngWhoeshh, jawel een halve dag verlof was weer terecht gerechtvaardigd. Daarna is iedereen pas goed geil, de toeschouwers beginnen dan ook deel te nemen, en ja, daar sta ik dan op de dansvloer, mijn pik in iemand zijn mond, oei, hij wordt doorgegeven aan iemand anders, is niet erg doe maar, meer dan 10-15 mensen die dat gadeslaan. Geil.Orgie1.png
De tralie kooi met Saer (K.) & vriendin
Zoals jullie al gelezen hadden, SaEr was er met zijn vriendin K. Nu nog vriendin, binnenkort zijn vrouw! Jaja, ze zijn verloofd. Pech voor alle geile jongens.
Maar niet getreurd, in de Eroxx is ze van iedereen :p Ze hadden dus de traliekooi opgevorderd. K. & E. (SaEr). 6 jongens erbij en dan de toekomstige man van K., dus 7 jongens in de kooi en 1 meisje. K. werd daar wel even degelijk afgeredenOrgie2.jpg door verschillende jongens, terwijl de andere aanwezige in de kooi geduldig met hun harde pik in de hand hun beurt zaten af wachten. Jongens die kreunend hun cum de vrije loop hadden laten gaan in K. haar poesje maakten plaats voor de volgende. Ondertussen probeerde K. haar toekomstige man te pijpen en werd ze langs achter verder afgereden, veel harde pikken door de tralies hopend op een pijpbeurt, veel toeschouwers, rijen dik. Alsof dat nog niet geil genoeg was, op de grote poef was een nymphomaan bezig, man fijn in de zetel met zijn pik aan het spelen. De nympho is daar uren aan een stuk afgeneukt, permanent een pik in haar mond, condoom werd met de mond aangebracht bij de eigenaren van de harde pikken. Een pik in het handje ter voorbereiding van een pijpbeurt, een andere pik in het kutje, steeds langs achter op haar knieën. En het kan nog beter, ja hoor, in de nis tussen de kooi en de poef, daar was de vriendin(die geile met haar bril die ik vorige week heb leren kennen, waar dat haar man bi gevoelens heeft) van SaEr bezig om de cum uit de harde pikken te doen spuiten. Ook eenSpuit.png massa volk die stond aan te schuiven om te kijken en om cum te spuiten op haar. Op een gegeven moment roept K. haar vanuit de kooi om te komen helpen, dus zij verlaat de nis en zit met een handdoek haar gezicht af te vegen en ondertussen neemt ze me vast, bleek dus dat ze stevig was ondergespoten in haar gezichtje door stoute jongens. Ik zeg : vindt je dat erg? Nee hoor zei ze en keek met een geile blik in mijn ogen, omringd door een hoop volk, Tietjes2.jpgmaar K. had hulp nodig, ze kon de hoeveelheid cum die nog uit pikken ging spuiten niet meer de baas. En daar was ze, eerst nog K. een beetje aflikken, hing zij onder de cum ?, moest dit verwijderd worden ?, ik vermoed van wel, door de massa volk, het te kort aan zuurstof, de geile atmosfeer, en het immense geile schouwspel loopt alles door mekaar en krijg je een wazige blik voor je ogen waarschijnlijk omdat je pik mega hard aan het worden is en zie je niet meer wie wie neukt of pijpt of cum slikt. En dat er gespoten werd, ohja. Ik ben er zeker van dat er jongens waren die al gespoten hadden alvorens hun pik volledig in de kut was afgedaald, ook niet abnormaal bij het zien van de 2 geile bloedmooie dames, en waarschijnlijk hebben er ook stiekem hun cum tussen hun vingers laten glippen omdat ze het niet meer aankonden! Jongens, meisjes, dit was een onovertroffen geil spektakel!

De gyneacoloogstoel
Tijdens ritueel nr 2 ligt Franstalige geile vrouw in de gyneacoloogstoel, benen open en daar tussen zat een jongen haar te beffen. De OneAndOnlyJ en ik zien dat, ik zeg, kom we gaan die tepels vastnemen (zitten staafjes piercings in). Ieder een tepel tussen de vingers, zachtjes uiteraard. Man man, die keek geil naar me, neemt zelf haar tepel vast aan de piercing en rekt die toch wel zo een 2 tot 3 cm uit. Ja, ,dat moesten wij dus doen. Zo geschiedde. Ondertussen zat ze ook in mijn tepel en mijn harde pik verdween in haar mond, ondertussen werd ze verder gebeft. Haar man komt korter bij, pik vooruit, ik wijs met mijn vinger naar de pik om korter bij te komen, en daar ligt hij in mijn handje al pijpend door zijn vrouw al knijpend in mijn tepel, al knijpend en rekkend aan haar tepel, al beffend door de andere jongen. De OneAndOnlyJ keek toe en nog een 20 tal anderen waaronder SaEr. Dit hebben we toch effe volgehouden, geweldig hoe die kan pijpen, die neemt je ballen respectvol vast en tilt ze mee omhoog tijdens het pijpen, pik verdwijnt volledig in haar mond, ballen raken haar lippen!

Mag ik eens onder je kleed kijken?
Stond ik aan de toog en voel ik plotseling een handje in mijn kontje knijpen, ik kijk om, zie ik een klein meisje met haar vriend naar me kijken. Ik zeg : hey, zei : mag ik eens onder je kleed kijken? Ik zeg : ja, ik ben er om aan te raken. Tietjes.jpgIk zeg, hij is wel niet hard nu, dan moet je me voorzichtig strelen, en dat deed ze ook, ik zo goed als naakt voor haar, nog altijd in de disco, de nodige geile blikken op ons gericht. Ze kreeg hem vrij snel hard, en omdat zo zo een kleine is kon ik mijn pik fijn tussen haar tieten leggen. Toen was het tijd om naar huis te gaan (16:15 uur), uren aan een stuk pik hard, slap, half hard, hard, slap,...das gewerkt beste lezers. Ik was bekaf toen ik thuis kwam ;)Volgende maand 14 november weer een nieuwe editie van de Masquerade party.

Groetjes aan:
- de OneAndOnlyJ, geil knap ventje met strakke body, jummie, tot de volgende...
- SaEr uiteraard, welke we de komende 3 weken niet gaan zien wegens omstandigheden. 3 weken geen club, als dat maar goed komt ;-)

KitanaNew.png
 
Laatst bewerkt:
Eroxx

Donderdag 10 oktober 2024 (11:30 uur)

Masquerade Xtreem GangBang
Wat een verslag, wow!!
Als ik het zo lees, is het toch niet direct iets voor iemand die safe pepijpt wil worden ☹️. Want enkel naar de actie kijken die jij beschrijft, Ivan, daar word je niet bepaald vrolijker van... je wilt ongetwijfeld meedoen!! En meedoen met een geplastificeerde pik, iets zegt mij dat dat niet euh... gepikt wordt 😎. Ik laat het allemaal nog eens bezinken voor maandag...

Toch nog een praktische vraag: maandag is het topless Monday. Hoe loop je er dan bij als man? Ik vermoed enkel in je boxer?

Groeten, Jazzman
 
Hoi, ik ben een goed half jaar geleden voor het eerst in Eroxx geweest. Het was wat onwennig maar heb me toch wel vermaakt. Alleen durde het even voordat ik aanspraak had, weinig single dames en ik vind het gevoelsmatig nog wat raar om op een dame af te stappen die er duidelijk met iemand anders is. Ik wilde 21 oktober eens op de topless gangbang langs gaan, is er misschien een dame woonachtig tussen grofweg Eindhoven en Balen die mee zou willen? Dan kom ik niet alleen en heb ik tijdens de rit al wat aanspraak. Misschien zelfs elkaar alvast wat opgeilen :) Ik kan ophalen en thuisbrengen, ik wilde er vroeg heen en dan rond 15u weer weg. Of misschien op de parking afspreken met een dame zodat ik niet alleen naar binnen hoef kan ook.

Edit: uiteraard vantevoren eerst kennismaken kan ook
 
Wat een verslag, wow!!
Als ik het zo lees, is het toch niet direct iets voor iemand die safe pepijpt wil worden ☹️. Want enkel naar de actie kijken die jij beschrijft, Ivan, daar word je niet bepaald vrolijker van... je wilt ongetwijfeld meedoen!! En meedoen met een geplastificeerde pik, iets zegt mij dat dat niet euh... gepikt wordt 😎. Ik laat het allemaal nog eens bezinken voor maandag...

Toch nog een praktische vraag: maandag is het topless Monday. Hoe loop je er dan bij als man? Ik vermoed enkel in je boxer?

Groeten, Jazzman

Hoi,
Je mag gerust condooms om doen hoor, de meeste meisjes doen dat wel bij jou.
Neuken is nooit zonder!
Enkel boxer is goed ;)

xxx
 
Eroxx

Donderdag 10 oktober 2024 (11:30 uur)

Masquerade Xtreem GangBang
Yes! Het verslag! I was waiting for it!

Ik getuig, het stond vanachter echt VOL rond toen SaEr bezig was. Heel de club was leeggelopen :ROFLMAO: Snap ik ook wel... Aiaiai Dios mio! Wat een koppel! Jullie ga ik zeker nog komen zoeken!

Ik ben zelf 3 keer in een gangbang beland.. En ik ben ook voor mijn eerste keer gekomen in Eroxx donderdag! De Eyes Wide Shut ceremonies waren dreamlike and awesome! En ik maak steeds meer nieuwe vrienden! Thanks voor deze newbie een beetje onder je vleugel te nemen. Best wingman ever!

Back next month!


Groetjes terug! Merci voor de complimenten! En tot de volgende!
 
Terug
Bovenaan Onderaan