Inderdaad, nog nooit een dame van een Arabisch koppel gezien die single heren neukt. Evenmin een Afrikaanse dame bij Eroxx gezien die met single heren neukt.
In dat opzicht is generaliseren wel gefundeerd. Uiteraard is er voor elke regel wel een uitzondering te vinden. Maar de uitzondering maakt net de regel en zet een norm, t.t.z. dat wat
normaal is (geworden). En zoals hier vaker werd geschreven is de Arabische mentaliteit neuken voor zichzelf zonder enige aandacht voor de vrouw, en is het opdringen/voordringen wat de klok slaat i.p.v. beleefd wachten op een uitnodiging van de dame van een koppel. Cultuurverschil of niet, dit zijn feiten.
Dus waarom zijn de meeste blanke singles niet meer bij Eroxx te vinden op vrijdagen? Steeds vanwege hogervermelde reden als ik het hen vraag. Dus het trekt de boel scheef en mijn favoriete club is een herinnering uit het verleden geworden. Twee weken geleden om die reden al uitgeweken naar een andere club. Daarvoor naar nog een andere. Maar ook daar, al is het maar deels, hetzelfde beeld op vrijdagavond. Steeds meer koppels die ook kiezen voor privéfeesten zei een dame van een koppel me op een donderdag. Het wordt tijd dat clubeigenaars hier gezamelijk een front tegen vormen. Of ze willen die inkomsten en geven dan liever geld uit aan betaalde dames. Maar dat zijn dan geen parenclubs maar verdoken hoerenhuizen. Dus dat klopt ook niet.
Wij singles vinden dames van koppels die meerdere heren willen voelen net de max. Daarvoor dienen parenclubs! Betaalde dames weg, enkel nog single dames of dames van koppels die nette blanke mannen neuken (of Afrikanen voor de liefhebbers). Arabieren komen dan niet meer aan hun trekken en blijven zo automatisch weg na een tijdje. Lijkt mij een simpele redenering.