Gisteren (maandag) nog eens een bezoek gebracht aan Eroxx. Deze keer met mijn FWB. Om 13h binnen en het was er goed druk. Schrok ik wel van, want met deze hete temperaturen had ik minder volk verwacht.
Airco werkte goed in de discotheek. In de speelkamers werkte die duidelijk minder goed en in de afsluitbare kamers was het om te bakken.
Afsluitbare kamers waren gans de middag in gebruik. Zelden een open deur of open gordijn gezien en dat is wel jammer.
Heel veel mannen en zoals hierboven al vermeld hebben ook de respectloze mannen (ik wil niet selecteren op gender, want soms zijn het ook westerse mannen die niet weten hoe ze zich moeten gedragen) die anders op vrijdag rondlopen hun weg ook naar de weekdagen gevonden.
Eerst wat gegeten en dan aan de bar gaan zitten, waarna mijn FWB mij op wandel stuurde. Zolang ik bij haar stond kwam er toch niemand anders bij haar. Dat dan maar gedaan en zij had natuurlijk sneller een man aan de haak, dan ik een vrouw.
Ook enkele bekende gezichten gezien en een babbeltje mee gedaan. Het ging echter minder vlot dan op andere maandag of donderdagen. Misschien door de grote drukte. Huisdames heb ik deze keer links laten liggen. Ook al omdat mijn favoriete franstalige dame die altijd in de cinema zit met haar man niet aanwezig was. (ook niet heel duidelijk of dit een huisdame is). Een ander favorietje van mij was na lange afwezigheid weer wel terug. Ook even mee gesproken, maar zij moest zich vooral bezig houden met de single mannen.
Ook achteraan kreeg ik niet zo gemakkelijk aansluiting bij de koppels. Iets wat mij anders wel altijd lukt. Verschillende malen mijn FWB gaan zoeken en nergens gevonden. Dus die had het waarschijnlijk ook wel naar haar zin.
Om 16h15 nog even iets gaan eten en daar kwamen we elkaar tegen. Zij had het wel goed gehad, maar ik moest het nog even afwerken. Dus haar even laten in de swing gelegd en meestal heeft ze er graag enkele mannen bij die haar betasten, maar deze keer niet. Alle mannen terug buiten gestuurd (sorry mannen) en haar het nodige vocht laten verliezen.
Daarna nog een rondje gelopen terwijl mijn FWB terug naar het bargedeelte ging en om 17h15 kwam ze mij terug opzoeken. Er was niemand meer, dus tijd om zich om te kleden. Ik ben nog even blijven kijken naar wat actie in de speelkamers van 1 koppel met een extra dame waar dan af en toe ook nog een man werd toegelaten. En even later samen met mijn FWB vertrokken.
Op zich een leuke middag. Ik heb er wel al betere meegemaakt in Eroxx. En mijn FWB snapte niet goed waarom ze niet meer mannen rond haar kon verdragen. Meestal vind ze het leuk dat ze betast word tijdens de daad, maar nu niet. De ene dag is de andere niet zeker. Volgende keer beter.