Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEens. Ik ben hier kortgeleden op een maandag geweest en dat was mijn eerste keer. Wat een aktie, echt overal werd gesext. Ik heb me eerst een beetje vermaakt met de diverse huisdames, je kan daar alles van vinden, maar ze doen echt lekker hun best. Ik vond het leuk. Daarna met een leuk koppeltje mee geweest naar de sling. Erg geil. Dan nog een jong koppeltje in de spiegelkamer. Vervolgens werd ik ergens in de gang uit mijn broek gelepeld door een single bezoekster en heerlijk gepijpt. Uiteindelijk mijn dag afgemaakt met het vrouwelijke slaafje van een dominant stel.Gisteren (maandag 24/7) nog eens tot bij Eroxx geraakt. Dat was me toch weer een zeer aangename namiddag!
In het begin niet al te druk en vanaf 11u30 meteen actie door de huisdames.
Ik ben zelf iemand die niet direct opspringt om volle gas te gaan maar ik kijk het liever eerst wat aan. Dat had een dame opgemerkt waarmee ze me meeneemt naar een zetel. Super aangename vrouw om eerst een babbeltje te doen. Ze ziet er ook super uit. Klein gespierd en super strak lichaam in knalrode lingerie (I love it). Na het praatje elkaar wat beter en dieper leren kennen
Le moment supreme kwam er na het middaguur. De vrouw van een koppeltje had me opgemerkt waarmee ik meegenomen ben naar een privé kamertje. Daar hebben we dik uur met 3 aan het spelen geweest en de vrouw verwend.
Daar doe ik het toch wel voor, dat je bij een koppeltje ergens bovenaan de lijst staat en meegenomen wordt.
Voor mij dus een zeer geslaagde namiddag!
vergelijkbare ervaringen voor ons afgelopen maandag, wij vonden zelfs dat er relatief veel (actieve) dames aanwezig waren tov andere keren...super ontwikkeling natuurlijk..al met al inderdaad een leuke middag.Ook wij waren maandag 24/07 aanwezig.
Vroeg aangekomen, en het was al snel duidelijk dat het een drukke namiddag zou worden. Fijn voor ons, wij houden als koppel van het gangbang-gebeuren.
Nu moet gezegd dat het op een bepaald moment wel erg druk werd en de verhouding singles VS dames/koppels beetje uit balans dreigde te geraken.
We kunnen ons inbeelden dat niet elke dame of koppel dit aangenaam vindt.
Voor ons echter geen probleem, want we hebben geen moeite met + 10 mannen rond haar. Integendeel... daarvoor komen we nét.
We hebben dus volop kunnen genieten van alle gelijktijdige en afwisselende aandacht die zij kreeg.
Enkele heren kenden we van onze eerdere bezoekjes, en zij weten intussen hoe de vibe tussen ons als koppel zit & wat de dame leuk vindt.
Meevaller dus...
Zij vond het ook erg leuk dat sommige heren de moeite en tijd namen om het betere orale werk op zich te nemen.
Af en toe duidelijk moeten maken dat we samen horen én blijven... Hij bepaalt samen met haar de activiteiten en verwent haar samen en afwisselend met de andere heren. Enkel toekijken van de zijkant zit er niet in...
De meeste singles pikken dit dadelijk op en zijn hier zeer respectvol tegenover. Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd... Belangrijk dat je als single even probeert te peilen hoe de vork in de steel zit en hier rekening me houdt.
Veel heren die van aanpakken wisten & dat vinden we fijn. Het mag voor ons best wat steviger, knuffelsex is niet hetgeen we in Eroxx zoeken.
Ook een teveel aan afwachtende mannen vinden we niet zo fijn.
Afgelopen maandag zat alles echter heel goed. Leuke namiddag dus, op naar meer!
Tot op heden nog nooit aangesproken wegens onvoldoende actief... En zal op zulke namiddagen ook niet zo snel gebeuren.![]()
Idem, die heerlijke Roos was er nog eens op een donderdag dat ik er ook was!!!net terug van "eroxx"
en mijn natte droom is uitgekomen ik heb die grote nederlandse meid mogen verwennen
hmm![]()
![]()
Wij waren er. Was erg rustig. Maar wel heel leuk.Iemand naar die mouse party geweest op zondag?
Ik ben zelf tot aan de entree van die darkroom gekomen. Zo, mensen die is echt wel dark.... Ik zie toch liever wat ik doe.....Wij waren er. Was erg rustig. Maar wel heel leuk.
Het schuim had niet echt veel aantrek. Met alle aanwezigen gezellig op het terras en in de rokersruimte. De disco zelf was bijna leeg.
De sfeer was heel gemoedelijk en relax. Zelfs Nina kwam er gezellig bij zitten. Er werd meer onderling gepraat dan normaal.
We wilden van de rust gebruik maken om eens de darkroom te gaan bekijken.
Onderweg kwamen we echter een aantal mannen tegen, waarmee we achterin dan maar een leuk feestje hebben gebouwd.
Er zijn ergere manieren om als koppel de zondag te spenderen.
Volgende week gaat de zondag met schuimparty niet door omwille van de weersverwachting blijkbaar.
Zondags is volgens mij in alle clubs, waar ik geweest ben, een aparte dag. Veel koppels die komen voor alleen wat gezelligheid.Ik ben zelf tot aan de entree van die darkroom gekomen. Zo, mensen die is echt wel dark.... Ik zie toch liever wat ik doe.....
Of krijg je als je doorloopt meer zicht?
Gisteren geweest en het was druk, heel erg druk. Nog wel aan mijn trekken gekomen maar ik sla deze vakantieperiode voor de rest maar over.Iemand vandaag geweest?
Bijzonder, je zou juist verwachten dat het een beetje komkommertijd is met de vakantie.Gisteren geweest en het was druk, heel erg druk. Nog wel aan mijn trekken gekomen maar ik sla deze vakantieperiode voor de rest maar over.
Ja, dat klopt! vooral druk, na pakweg 2 uur. Ik was daar al om half 12 ( vakantie) en toen was het aangenaam. Er was een knappe Franstalige dame die ontelbare mannen ontving. Dat ging maar door...Gisteren geweest en het was druk, heel erg druk. Nog wel aan mijn trekken gekomen maar ik sla deze vakantieperiode voor de rest maar over.
Die knappe Franstalige weet inderdaad van geen ophouden. s' avonds na 19h ben ik hen nog tegen gekomen in Mystique. Vorige maand ook al en toen zij haar man/vriend voor de grap tegen mij "en hierna gaan we nog even naar amai".Ja, dat klopt! vooral druk, na pakweg 2 uur. Ik was daar al om half 12 ( vakantie) en toen was het aangenaam. Er was een knappe Franstalige dame die ontelbare mannen ontving. Dat ging maar door...
Tour de FranceDie knappe Franstalige weet inderdaad van geen ophouden. s' avonds na 19h ben ik hen nog tegen gekomen in Mystique. Vorige maand ook al en toen zij haar man/vriend voor de grap tegen mij "en hierna gaan we nog even naar amai"
Dit volgens mij dezelfde dame die ook regelmatig aanwezig is bij Milfs on tour (Rachel).Die knappe Franstalige weet inderdaad van geen ophouden. s' avonds na 19h ben ik hen nog tegen gekomen in Mystique. Vorige maand ook al en toen zij haar man/vriend voor de grap tegen mij "en hierna gaan we nog even naar amai".
En bedoel je dan druk met een overschot aan single mannen of erg veel koppels?Gisteren geweest en het was druk, heel erg druk. Nog wel aan mijn trekken gekomen maar ik sla deze vakantieperiode voor de rest maar over.