Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik weet niet of "spetterslet" er nog komt, maar volgens mij kreeg die ook betaald bij Amai.
Ik heb "spetterslet" een tijdje terug nog gezien bij Amai en ik denk niet dat ze een "huisdame" is/was. Ze ging echt niet met iedereen mee en met de singles die ze uitkoos was ze best lang bezig, dus geen "afwerksex".

Zij is géén huisdame en nooit geweest ook. Sinds de overname door de huidige eigenaar zijn er zelfs géén huisdames meer.
Hij wilt zich met zijn club juist onderscheiden door géén huisdames te hebben i.t.t. het gros met huisdames.
klopt volledig. Ken intussen enkele van deze dames persoonlijk - komen volledig uit eigen goesting.

Zij is géén huisdame en nooit geweest ook. Sinds de overname door de huidige eigenaar zijn er zelfs géén huisdames meer.
Hij wilt zich met zijn club juist onderscheiden door géén huisdames te hebben i.t.t. het gros met huisdames.
En zo zou het overal moeten zijn! 👍

En als clubeigenaars dan toch iemand zouden willen vergoeden vanwege de angst voor te weinig actieve dames, dan beter de actieve dames van leuke koppels die single mannen neuken een cadeautje geven aan het eind van een middag/avond naar prestatie. 🎁 Voor de koppels die dat willen uiteraard en die hierdoor gestimuleerd worden om vaak te komen.

Ik vind het persoonlijk ook veel geiler als een lekkere dame van een koppel zichtbaar geniet van mijn lul terwijl ze via oogcontact met haar man/vriend instemmende en bevredigende blikken uitwisselt. Daarom ga ik naar een parenclub en niet naar een DVP. :devilish:

Vandaag (donderdag) naar de Eroxx afgezakt met het thema Masquerade...
Alweer een goede ontvangst gehad van Nina en de andere medewerkers. Doe zo verder!

Het thema:
========
Leuk thema, maar niet echt de meerwaarde hiervan ingezien.
Wel een leuk concept met de pater die zijn goedkeuring moest geven wat de vrouwen moesten doen volgens de DJ. Leuk voor de enkele mannen die hiervan hebben kunnen genieten. Zelf had ik niet de ambitie trouwens ;)
2 keer is het ritueel opgevoerd, netjes op de aangegeven uren zoals in de omschrijving van het event.

Het "volk" en mijn persoonlijke beleving:
============================
Zelf nog niet heel vaak op donderdag geweest, maar was niet echt heel druk vandaag. Vermoedelijk ook wel iets met de vakantie te maken...
De personen aanwezig waren eerder wat aan de "oudere" kant. Lees: ik was een stukje jonger ;)

In begin van de namiddag wel lekker verwend aan de cinema door een dame die ietwat ouder was dan mij. Ze vroeg of ik niet in haar mondje wou klaarkomen, zo gevraagd, dus ook zo gedaan ;) Leuk begin van de namiddag.

Daarna wat op mijn honger blijven zitten aangezien ik niet dadelijk naar de huisdames toestap.
Leuke huisdames, dat wel! 1 "huisdame" die wat molliger en rondborstiger was, vond ik nogal opdringerig... Geen idee of ze voor Eroxx werkt, maar ze is er regelmatig. Meerdere malen moeten zeggen dat ik geen interesse had op een beleefde manier. Daarna haar gewoon proberen te ontlopen omdat ze bleef aandringen en me aanraken op plaatsen waar ik door haar geen behoefte aan had.

Iets over 2 uur is er dan een single dame binnen gekomen die ik al met haar vriend gezien had in het verleden. Zeer leuke dame!
Eerste keer zijn we in de donkere hokjes beland (onder de zolderruimte). Eerst heel kort kennis gemaakt (lees: namen uitgewisseld) en daarna heeft ze me lekker hard gepijpt en heb ik erna mijn ding mogen doen.
Samen gaan douchen en daar wat meer aan de praat geraakt. Haar erna even uit het oog verloren (denk dat ze eten was), maar later op de namiddag elkaar terug tegen gekomen. We liepen allebei een beetje verloren.
We zijn uiteindelijk in de kooi geëindigd en daar hebben we dan nog een leuke tijd beleefd onder ons 2.
Vervolgens samen douchen en dit keer wel nog even iets gaan drinken. Helaas moest ik erna vertrekken, maar zij bevestigde dat ze ook niet meer lang zou blijven.
Leuke meid en al bij al dus toch nog een leuke namiddag beleefd door haar!

Dank u schat! ;)

Zo, reviewke van mezelf van vandaag. Misschien zijn er anderen die dit bevestigen of misschien volledig counteren, maar uiteraard blijft het altijd een persoonlijke mening.

Even wat stats van mezelf om te kaderen:
- Normaal gebouwd
- 30 jaar (zie er wel jonger uit, de dame waarover ik hierboven spreek schatte me 25 ;))
- Huisdames kunnen me bekoren, maar liever eerst het andere pad wat bewandelen...
- Regelmatige bezoeker Eroxx... Tot nu een keer of 10 geweest denk ik sinds verleden zomer.
Ik was er donderdag ook en kan begrijpen wat je zegt. Ik vond het eyes wide shut gedoe leuk. Goed gedaan van nina. De aanwezigen waren idd stukje ouder dan wij 🙈 en die ambetante dame heb ik t ook mee gehad. Ik ga zo 2 maandelijks eens naar een club en ze is er altijd en altijd even ambetant.
Er was een hele actieve dame in de cinema, daar heb ik mij 2 maal mee geamuseerd. Geen idee of ze bij het team hoorde. Ik kan mij soms wel amuseren met de Braziliaanse huisdames. Maar nu was er maar 1tje actief. De andere haar vriendje is om 14u toe gekomen en dan deed ze niets meer, enkel met hem.
Er waren 2 koppels met hele knappe dames, maar zoals vaak bij eroxx kwamen ze voor de goedkope spijs en kamers. Iets drinken, eten, kamer in en gordijntjes dicht... Dit is jammer op een avond dat ze singles recruteren, maar heb je bij eroxx wel vaak.
Voor de rest vind ik nina weer super lief. Ze doet echt haar best.

dan moet ik jou toch tegen spreken hoor
ik ga regelmatig naar "eroxx" en heb het daar echt naar mijn zin
ik denk dat het aan jou zelf ligt ik heb al leuke tijden beleeft met koppels
Ook nooit prob gehad als single man hoor kon gerust mee doen met koppels als ik wou , ligt grotendeels aan jezelf, en ja heb je ... en nee is nee uiteraard
altijd al geamuseerd daar ook al was het soms eens minder maar toch een goeie dag of avond er gehad, morgen met nina nog eens terug op donderdag

Komende maandag nog eens bezoekje aan Balen. 😁

Onze laatste namiddag in Eroxx van vorige maand was top!

Leuke groepsactie gehad met aardig wat enthousiaste singles die wisten wat ze deden & aanvoelden waar wij als koppel voor komen.

Na 2 rondjes, geëindigd met een trio achter slot en grendel met een single man die eruit sprong voor de dame.

Leuke tijden gehad dus... 😊

Hopelijk maandag meer van dat. 😊

Leuke groepsactie gehad met aardig wat enthousiaste singles die wisten wat ze deden & aanvoelden waar wij als koppel voor komen.

Na 2 rondjes, geëindigd met een trio achter slot en grendel met een single man die eruit sprong voor de dame.

dat belooft....maandag hoop ik er ook te zijn ;)

Ik twijfel om maandag ook voor de allereerste keer te komen.

Hebben jullie misschien tips, om te weten waar een koppel als jullie of de dame juist voor komen? 😊

Hebben jullie misschien tips, om te weten waar een koppel als jullie of de dame juist voor komen? 😊
Dames willen jonge hengsten met dikke pikken, maar die zich wel even voorstellen, met 2 woorden spreken en netjes bedanken na de daad , en ook de heer des huizes moet zijn zegen geven ,als echte cuckold zijnde.

Hebben jullie misschien tips, om te weten waar een koppel als jullie of de dame juist voor komen?
Bij ons zal je wel snel genoeg merken wat we leuk vinden, geen zorgen... 😊

Kort gezegd: we zijn behoorlijk actief, liefst met meerdere mannen en het mag er voor de dame best wel stevig aan toe gaan.

Wij zijn een Stag & Vixen-koppel, zoek maar even op, bestaat echt... 😉

Zolang er respect is voor ons als koppel, en je respecteert dat wij daar ook zijn voor het eigen genot/plezier, dan kan je ons heel veel vragen.

Een leuke babbel in de disco voor of na, vinden we ook leuk. Beste manier om onze vibe te peilen... 😊

En nu, op naar morgen! 😊

Dames willen jonge hengsten met dikke pikken, maar die zich wel even voorstellen, met 2 woorden spreken en netjes bedanken na de daad , en ook de heer des huizes moet zijn zegen geven ,als echte cuckold zijnde.
Niet mee eens. Uiterlijk is niet het belangrijkst, hoewel mooi meegenomen. Het heeft alles te maken met hoe je je gedraagt tegenover een koppel. Echt niet iedere vrouw zoekt naar een macho. Achter koppels aan marcheren werkt zeker niet. Graaien werkt niet. Pushen werkt niet. Verplaats je in de vrouw en vergeet de man niet....en maak eens een praatje aan de bar. Komt er een flauwe of geringe reaktie, dan ga je verder. Heb je een leuk gesprek, dan is er wellicht meer mogelijk. Als ik clubs bezoek, valt het mij op dat 80% van de single heren niet communiceren en de dames aangapen als ware het ontsnapte dieren uit de dierentuin!

Goeieavond ^^
Ik zou nu woensdagavond voor het eerst naar Eroxx willen komen voor de Travestie Party. Dit als trav dan. Ik heb al veel leuke dingen gehoord en online gelezen.
Maar ik wou toch ook even komen polsen bij de mensen die er al geweest zijn. Ik weet niet goed waar ik me aan moet verwachten. Het ziet er wel een heel leuk feestje uit over het algemeen. Maar komt er naar dat evenement ook wat een divers publiek?
Zijn er hier al mensen die als trav in het Corbie hotel geslapen hebben dat Eroxx aanbeveelt?
Nieuwschierigheid en enthousiasme alom zeg ^^
Groetjes

Niet mee eens. Uiterlijk is niet het belangrijkst, hoewel mooi meegenomen. Het heeft alles te maken met hoe je je gedraagt tegenover een koppel. Echt niet iedere vrouw zoekt naar een macho. Achter koppels aan marcheren werkt zeker niet. Graaien werkt niet. Pushen werkt niet. Verplaats je in de vrouw en vergeet de man niet....en maak eens een praatje aan de bar. Komt er een flauwe of geringe reaktie, dan ga je verder. Heb je een leuk gesprek, dan is er wellicht meer mogelijk. Als ik clubs bezoek, valt het mij op dat 80% van de single heren niet communiceren en de dames aangapen als ware het ontsnapte dieren uit

Goeieavond ^^
Ik zou nu woensdagavond voor het eerst naar Eroxx willen komen voor de Travestie Party. Dit als trav dan. Ik heb al veel leuke dingen gehoord en online gelezen.
Maar ik wou toch ook even komen polsen bij de mensen die er al geweest zijn. Ik weet niet goed waar ik me aan moet verwachten. Het ziet er wel een heel leuk feestje uit over het algemeen. Maar komt er naar dat evenement ook wat een divers publiek?
Zijn er hier al mensen die als trav in het Corbie hotel geslapen hebben dat Eroxx aanbeveelt?
Nieuwschierigheid en enthousiasme alom zeg ^^
Groetjes
Kunnen niet veel zeggen over de Travestie avonden, maar Corbie is zeker een nette optie als je wil overnachten in de buurt. Een vijftal minuutjes van Eroxx met de wagen, vlot parkeren, basic maar netjes qua inrichting en een late check-out als je bij reservatie aangeeft dat je het Eroxx-arrangement wenst.

Kunnen niet veel zeggen over de Travestie avonden, maar Corbie is zeker een nette optie als je wil overnachten in de buurt. Een vijftal minuutjes van Eroxx met de wagen, vlot parkeren, basic maar netjes qua inrichting en een late check-out als je bij reservatie aangeeft dat je het Eroxx-arrangement wenst.
Bedankt voor de reactie. Daar las ik inderdaad ook al over, dus als ik dat zou doen, dan zou ik dat zeker nemen. ^^

Bij ons zal je wel snel genoeg merken wat we leuk vinden, geen zorgen... 😊

Kort gezegd: we zijn behoorlijk actief, liefst met meerdere mannen en het mag er voor de dame best wel stevig aan toe gaan.

Wij zijn een Stag & Vixen-koppel, zoek maar even op, bestaat echt... 😉

Zolang er respect is voor ons als koppel, en je respecteert dat wij daar ook zijn voor het eigen genot/plezier, dan kan je ons heel veel vragen.

Een leuke babbel in de disco voor of na, vinden we ook leuk. Beste manier om onze vibe te peilen... 😊

En nu, op naar morgen! 😊
Volgens mij heb ik gemerkt dat ze wat orale actie wel leuk vindt :)
Alleen jammer dat ik jullie nadien blijkbaar uit het oog verloren ben....

1e keer op maandag geweest, net na carnaval, een hele rustige dag volgens de meesten. Onwennig, gezellig maar wel het een en ander mogen meemaken. Heerlijk stel ontmoet (nooit gedacht dat Pythagoras /wiskunde in een parenclub van pas zou komen 🤷🏻)

Daarna op een vrijdag avond geweest. Lastiger om contact te maken dan op de maandag, voor mijn gevoel. Als Single man, alleen rondlopende is het wel lastiger om het contact te maken. Normaal 0 problemen mee, maar hier toch wat verlegener.

Benieuwd hoe het donderdag gaat zijn. En wat de opkomst is.. Zag dat het een lange editie is. Twijfel nog over hoe laat te gaan. En benieuwd of er naast koppels ook singel dames zijn, zoals op de vrijdag.

Niet mee eens. Uiterlijk is niet het belangrijkst, hoewel mooi meegenomen. Het heeft alles te maken met hoe je je gedraagt tegenover een koppel. Als ik clubs bezoek, valt het mij op dat 80% van de single heren niet communiceren en de dames aangapen als ware het ontsnapte dieren uit de dierentuin!
Ja maar hoe spreek je jou onbekende koppels aan? Dat is niet voor iedereen.
Over t weer praten of zo.

Ja maar hoe spreek je jou onbekende koppels aan? Dat is niet voor iedereen.
Over t weer praten of zo.
De gebruikelijke "hey, komen jullie hier vaker", "druk vandaag he" of "kan het zijn dat jullie er vorige week ook waren" werken nog steeds het best voor ons.

Wij vinden het een afknapper wanneer onbekende mannen in het disco gedeelte plots stilzwijgend bij ons komen staan en beginnen prutsen aan de dame.

Effe een babbeltje, en misschien kan je dan wel gelijk mee aansluiten wanneer we naar achter gaan.

Wij hebben geleerd dat uiterlijk en leeftijd mooi meegenomen zijn, maar niets zeggen over de fun die er vanachter gemaakt wordt. Dus zeker niet te verlegen en beschaamd zijn om eens iets te komen zeggen.

Als de conversatie niet vlot, niks verloren... Kan achteraan alsnog leuk worden.

Achterin geen probleem met actie zonder conversatie uiteraard, daar is dat niet nodig.

De gebruikelijke "hey, komen jullie hier vaker", "druk vandaag he" of "kan het zijn dat jullie er vorige week ook waren" werken nog steeds het best voor ons.

Wij vinden het een afknapper wanneer onbekende mannen in het disco gedeelte plots stilzwijgend bij ons komen staan en beginnen prutsen aan de dame.

Effe een babbeltje, en misschien kan je dan wel gelijk mee aansluiten wanneer we naar achter gaan.

Wij hebben geleerd dat uiterlijk en leeftijd mooi meegenomen zijn, maar niets zeggen over de fun die er vanachter gemaakt wordt. Dus zeker niet te verlegen en beschaamd zijn om eens iets te komen zeggen.

Als de conversatie niet vlot, niks verloren... Kan achteraan alsnog leuk worden.

Achterin geen probleem met actie zonder conversatie uiteraard, daar is dat niet nodig.
Geheel mee eens, en wat dacht je van gewoon eens een bescheiden complimentje over bijvoorbeeld de outfit van de vrouw in kwestie..? Uiteindelijk stap je toch op haar af omdat je haar leuk vindt!

Achteraan wordt een vlotte tong nochtans ook gewaardeerd hoor 😋

Hoe vonden jullie het gisteren in de Eroxx? was er smiddags al wat te doen? wij waren er rond 19.30 uur, parkeerplaats goed gevuld maar binnen toch nog rustig (wisseling middag/avond?). Werd daarna wel beter. Veel stellen op de dansvloer, enkele actieve stellen achter. Relatief veel singel mannen, dus dame heeft zich weer meer dan prima vermaakt. Maar 1 huisdame gespot. Al met al wel geslaagde avond voor ons, maar ik vraag me wel af of het zinvol is om voor een dergelijke club op donderdag in de middag en avond open te zijn, vrijdag en zaterdag regulier, dan zondag ook nog extra en dan de vaste maandag weer...

In was er zelf rond 16:30, maar toen was er nog (bijna) niks te doen. Heel veel single mannen. Als een dame eens een kijkje ging nemen in de speelruimtes werd ze achtervolgd door een kudde dorstige mannen. Zelf met een dame stiekem naar de darkroom gegaan (afsluitbare kamers waren bezet), zodat we niet werden gestoord door de mannen. Maar daar vonden zij ons ook. Pas nadat het restaurant geopend was kwam het wat meer op gang. Uiteindelijk in de avond nog flink kunnen genieten.

Terug
Bovenaan Onderaan