Eroxx
Vrijdag 20 december 2024
Hooker Games(20:00 uur)
Hyperpotente, supersociale adonissen => narcistische egotripperij (Proloog
)
Wil ik net dit verslag posten, zie ik toch weer een ontevreden ex bezoeker van de club, die dan toch de moeite doet om deze 'stations' romannetjes te lezen.
Nu, wat ik niet begrijp is, waarom ze dan toch lezen? Gewoon skippen.
'
het dorp kunnen binnenvallen en de populatie kunne verkrachten' => Echt waar! Hoe zielig kan iemand reageren. Daar geef ik een 9/10 voor!
En bij deze dan ook een oproep aan de aanwezigen van de events om een kort verslagje te doen, moet niet lang zijn, aangezien ik blijkbaar toch maar uit mijn nek zit te lullen!
Maar hier se :
speciaal voor jou : Verslagje van de
Hooker Games
Hooker games!
Maandelijks evenement, jongens krijgen 3 bandjes bij de inkom, deze kunnen ingeruild worden bij wederzijdse dienstverlening (lees neuken/pijpen), dan geeft je het bandje aan het meisje. meisjes met de meeste bandjes zijn de winnaar en krijgen een prijs. Altijd een gespannen geil sfeertje op dit event.
20:20 uur daar aangekomen, viel nogal mee met de drukte, echter rond 22:00, 'vollen bak'. Hoe zoveel mogelijk bandjes verzamelen?
Ja, dan moet je een doordacht plan hebben, als meisje alleen is dat al iets moeilijker denk ik, als koppel daarentegen met de nodige strategische voorbereidingen, dan lukt dat. Op de grote poef achter in de ero-ruimte, een koppel, vrouw op de poef, man ernaast, ganse arm al vol met bandjes. Jongens werden uitgenodigd, eerst bandje afgeven (hier was over nagedacht), dan neuken. Er waren er bij waar de stress natuurlijk toesloeg, die vervelende condoom rond je pik doen, dan lukt dat niet, harde pik zegt doeiiii, ja bandje kwijt! Ha. Dat zorgde af en toe toch wel voor nerveus sfeertje.
Maar goed, degene die wel met harde pik met dat ding errond in de aanslag stonden, konden neuken, maar beste lezers, dit gebeurde op tijd! Jaja, die man had een klokje vast. 8 min max en dan kon je je harde pik eruit trekken en was het tijd voor de volgende. Nu, de meeste haalde die max tijd niet, en spoten met geweld hun cum weg in de condoom. Was wel speciaal om gade te slaan, ik denk dat zij wel gewonnen hebben, ik heb voor de rest niemand zo doordacht bandjes zien verzamelen
Shemale in de sling
Kom ik langs de sling, is daar een Shemale een man aan het pijpen, man lag in de sling. Ik en nog een andere T-Girl naar binnen, nu ik heb die Shemale daar nog al eens gezien, is een knappe, met een echt grote paarde staart, zwart haar, vrouwelijke look, stevige knappe tieten, knappe lingerie, maar eigenlijk nog nooit in de buurt geweest behalve, goedendag, en hey. Nu, blij dat die
andere T-Girl erbij was, die nam onmiddellijk de pik van de Shemale in zijn/haar mond, ik dacht nog ola, dus ik voorzichtig de tietjes vastgenomen, zeer harde tepels. Leuk. Toen ging de Shemale in de sling liggen, de man was redelijk bevredigd en nu waren we nog maar met zijn 3, 2 T's en een Shemale. Zij begon me te pijpen, terwijl ze zelf gepijpt werd door de andere T. Tietjes zachtjes kneden, pijpen en gepijpt worden, benen uit mekaar in de sling, kontje zag er hunkerend uit. Ja, en dan gebeurt het mensen, we waren er niet klaar voor, aangezien het nog vroeg op de avond was, nog geen condooms & glijmiddel bij, de ander T ook niet, de Shemale had wel condooms bij, maar die zijn te klein, dan krijg ik geen adem als ik die errond moet doen, ha! Ik zeg, wij gaan het nodige materiaal halen, met harde pik door de dancing richting condoom /glijmiddel zuilen, voorzien van de nodige aantallen en terug, nog pokke geil uiteraard. Ja, ze was er nog, alleen, ja, daar hebben de mensen een beetje schrik van, zeker op een vrijdag avond, dan zie je niet zo dikwijls Shemales, en de meeste aanwezigen zijn hetero's, een minderheid bi. Rechtstaande terwijl de Shemale de andere T pijpte, haar strakke kontje naar mij gericht, met voldoende glijmiddel op mijn door een condoom gehulde pik, zocht ik haar kontje, en met enige weerstand, nu die zijn daar wel op voorbereid hoor mensen, floetje ik er ineens in, arghhh wat een zalig gevoel, vooral die eerste weerstand, dat heb je zo niet bij een kutje. Aarzeldn kwamen er al af en toe eens jongens binnen, korter bij, aan de tieten voelen van de Shemale, want die dachten uiteraard, hmm, hier word wel een lekker meisje afgeneukt, en hola, die pijpt ook! Maar als ze dan doorhadden wat we daar aan het afneuken waren, dan waren ze weer weg, haha. Een beetje ongemakkelijk gestaan daar, zeg ik : wat is er mis met de witte zetel? Die staat daar naast de sling. Ok, wij met zijn allen daar naartoe, daar hebben we met ons 2 ze afwisselend geneukt en zij ons gepijpt, met uiteraard verbaasde blikken van de toeschouwers,
slechts een paar moedigen zijn haar komen aanraken. Jongens, meisje, als jullie dat prikkelend vinden, jullie mogen ze altijd komen aanraken hoor, die genieten daar van, en iedereen is toch een beetje bi of niet? Pauze, want ze had dorst gekregen, waarschijnlijk van het pijpwerk, en ook effe opgelucht dat ik mijn pik eruit haalde! Even later in de disco nog een koppel gesproken, zei zit ook altijd aan me te voelen, vind mijn strak lijntje geweldig, ik zeg : daarnet een Shemale geneukt, wat is dat zegt ze! Ik dacht uitgelegd, ja daar had ik haar aandacht. Als ik ze zag moest ik haar komen roepen. Natuurlijk nergens die Shemale te zien. Dit koppel komt seffens nog eens in beeld en ook in een apart hoofdstuk.
Shemale op de grote poef
Tijdje later, kom ik en de andere T in de ruimte aan de grote poef, aha wie zit daar weer op haar knieën ee man aan het pijpen in de rode zetel, yep de Shemale, wij erbij gaan staan natuurlijk. Strelen, tietjes vastnemen, vinger langs kontje, terwijl zij ongestoord die man verder afpijpte. Toe ze daar mee klaar was draaide zich zich om en we zagen haar glunderen omdat ze waarschijnlijk
dacht, ha, daar zijn ze weer. Werden onze pikken daar in record tijd hard gepijpt, rechtstaande, zij op de knieën. Ik zeg : zullen we op de grote poef gaan, daar was net niemand, ja zegt ze. Zij op haar knieën, kontje naar mij, ik rechtstaande, zij de pik van de andere T in de mond, ik condoom errond, glijmiddel, en ja, weer die weerstand en flop erin. Zalig mensen. Al neukend kon ik een koppel gadeslaan die in de witte zetel zaten. Die vonden het wel opwindend. En natuurlijk de massa volk die kwam kijken naar een showke dat ze daar normaal niet zien op een vrijdag avond. Wat een bekijks hadden we, veel die van kortbij kwamen kijken, aarzelend, maar dan deed ik teken, kom maar, dan liet ik mijn pik er bijna helemaal uitkomen, en zachtjes er terug in. Dat kon hun wel bekoren. Aha, en wie komt daar de ruimte binnen, yep, het koppel waarvan ik tegen de vrouw het begrip 'Shemale' had moeten uitleggen. Ik deed teken dat ze korter bij moesten komen, ik zeg die die vrouw : raak haar maar eens aan, en dat deed ze ook, ha, die glundering in die ogen, terwijl mijn pik diep in het kontje stak, zei ik : voel maar eens aan haar pikje, weer die glunderende ogen. Dat was een nieuwe ervaring voor haar, een die ze waarschijnlijk niet kan verder vertellen. Waar kan je Shemales neuken en aanraken, yep! Afwisselend geneukt en dan de andere T zijn pik erin, ik condoom eraf, en pik teug in haar mond, volk bleef verbaasd staan kijken, wisselen, terug condoom, terug kontje, dat hebben we daar toch een 45 min volgehouden, tot ik weer met mijn pik in haar mond zat en zij zei : wanneer gaan jullie nu eens eindelijk spuiten? Ik zeg : spuiten? Dat doen we niet, wij blijven graag geil de ganse avond. Haha, die blik in die ogen, ja, dan was ze toe aan pauze. Einde show!
Rondleiding door 'Den Groote Baas'
Kom ik daar in de buurt van de glory-holes, wat een volk stond daar op mekaar gepropt, daar moest wel iets te zien zijn. Haha, wie stond daar omringd door een bende geile jongens, ja, Nina. Bleek dat ze een rondleiding aan het geven was, maar de aanwezige geile jongens dachten, aha, die gaan wie hier eens pakken met zijn allen! Ik zeg tegen haar : Nina, wat doe je hier in de loopgraven, ben je veldwerk aan het doen? 500 euro zei ze tegen de aanwezigen bende geile jongens, dan konden ze haar neuken, haha, die gezichten!Toen vroeg ze aan een paar aanwezigen als ze wisten wie ze was? Nee ! Ik zeg : das 'Den Groote Baas', ja zegt Nina, ik ben hier de baas, ha, die geile blikken doofden plotseling bij een deel jongens, die dachten oesje. En de rondleiding ging verder...
De gynaecoloogstoel naast de sling
Ah, het koppel, waarvan de vrouw nog niet lang geleden wist wat een Shemale was, en daarna ze ook heeft betast, lag in de gynaecoloogstoel. Ik ernaast gaan staan, tepels vast, zij mijn pik hard gemaakt, ik liet een condoom zien, knikkende beweging, haar man maakte plaats, want die stond tussen haar open benen. Ik mijn harde pik er lekker naar binnen geschoven en haar daar heerlijk afgeneukt in de stoel.
Schommelstoel -> 2 schatjes
Ja, de 2 schattige meisjes waren er ook weer, die die dachten dat de sling een schommelstoel was. Ja jongens, die gaan met zijn tweetjes alleen naar de Eroxx, jongens zoeken!
Tijd om naar huis te gaan, half geradbraakt, deels de T-Girl party, de dag erna nog gaan werken, en dan de Hookergames!
Groetjes aan :
Eldo (dacht ik dat de naam was) : de strakke jonge man (misschien verslagje doen?)
De Shemale : tot de volgende ;-)