Eroxx
Donderdag 19 december 2024
Miss Travestie Eroxx Verkiezing(20:00 uur)
20:15 uur motor stil gelegd op de parking. Gezellige drukte aan de inkombalie.
Het was een speciale T-Girl party. Vandaag werd er Mrs. T-Girl verkozen.
Wil ik de trap afgaan naar de lockers, wie komt er omhoog?, hadden ze zitten wachten tot ik eraan kwam? SaEr ! Alleen het catwoman masker ontbrak bij K. , anders was ze een perfecte kopie van Catwoman geweest. Ja mensen, ze was weer af! Wat een gezellige drukte is het dan toch in de kleedkamer, schminken, haar in de plooi, schoentjes met hoge hakken, strakke pakjes, overbevolkte poefen, goedkeurende blikken. Kandidaten die zich hadden ingeschreven konden een act opvoeren voor het publiek. Blijft toch zo een heel anders sfeertje dan de gewone events. Maar wat een volk rond 21:00 uur, T-Girls, Shemals, Sissy's, Doms, Meesteressen, slaven, gays, hetro's, bi - koppels, echt alles was er.
Er waren verschillende koppels voor de eerste maal daar tijdens zo een party, ja dan weet je niet waar eerst te kijken
Kom je erbij liggen?
09:15 uur ongeveer, sta ik daar even te kijken aan de gloryholes op de grote matras, ligt een koppel, een T-Girl en een meisje. Vragen ze plotseling aan mij hoe ik heet. En of ik er bij kom liggen om het vrouwtje te verwennen. Ik zeg ja, zag er wel een leuke uit, een kleine, slanke, dan heb je mijn aandacht. Ik er dus bij gaan liggen en vragen ze met hun twee, als ik ook meisjes doe en jongens, yep zei ik, kwam er nog een andere jongen bij, die de T voor zijn rekening nam, kon ik even het meisje verkennen. Die had me daar al meer gezien, maar toch was ze effe verrast toen ik mijn kleed helemaal tot boven op trok. Ze kijk met glunderende ogen naar me, terwijl ze mijn pik vast had, en ik met haar tietjes aan het spelen was, ook af en toe handje in slipje, plots begon ze me heerlijk passioneel te pijpen. Heerlijk, helemaal tot diep in haar keel, geen tandjes, geweldig. Ik liet een condoom zien, weer die guitige blik in haar ogen, ja doe maar zeik ze. Dat ding in een beweging rond mijn pik, ik zeg : kom je boven op zitten, yep. Maar wat was die strak, wat een strak kutje, voorzichtig ging mijn pik er volledig in, ze slaakte een lichte kreun e ik een zucht dat hij erin zat, ik zeg : beetje glijmiddel misschien, ja, pik er terug uit, glij, ja, daar ging hem weer, whaa, dat was al beter, heerlijk geneukt zij bovenop me, ondertussen werd haar vriend de T gepijpt door een jongen. Daarna wou ze onder liggen, ok, ik boven haar, pik erin zonder handjes, ja, lekker, geen weerstand meer, maar wat die lenig seg. Die was bij de turners zei ze, die plooide zich onder me niet normaal hoe lenig die was, er zijn mensen die toekeken, die enkel benen in de lucht zagen steken. Heerlijk. Volgende keer nog eens overdoen. Pik naar de wasbak!
Amanda <--> SaEr in de nis met de ovalen vensters
K. van SaEr met enkele jongens bezig in de kamer langs de sling. Ik ernaast post gevat. Altijd geil om K. bezig te zien, en ze werd goed bezig gehouden terwijl ze haar man E. pijpte werd ze langs achter stevig genomen, verschillende kandidaten stonden in de wachtrij, ik af en toe tietjes eens vastgenomen, maar plots had een T me gespot en kwam mijn pik pijpen, daarna nog een andere T, waren ze met 2 aan me bezig. Die 2de haalde een condoom te voorschijn, ik zeg nee, te klein, ik het juiste formaat errond en ze/hij kwam bovenop mijn pik zitten. Whaa, die schoof er verrukkelijk helemaal erin, de toeschouwers zagen nog enkel mijn ballen bewegen. Dadelijk een massa volk rond die ruimte, een deel voor K. bezig te zien en deel een deel die mij bezig zagen. Na dat ik ze/hij even geneukt had was het goed voor hem/haar. Aha, wie kwam daar door het venstertje kijken. Yes! Amanda, dat ze/hij ging komen wist ik al, mijn shemaleke, hier mag ik
standaard mijn pik insteken, ik wuifde naar haar en ze kwam erbij liggen, ondertussen werd K. haar poesje alweer door een andere pik ingeneukt, ze bleef onverstoorbaar E. verder pijpen. Ik die rubber weer rond mijn harde pik, want Amanda, dat is neuken, voorspel doen we enkel door met mekaars tepels te spelen en dan nog liefst als mijn pik al diep in haar/zijn kontje zit, dan doen we de tepels. Aldus liet ze zich beheerst maar toch gericht op mijn pik zakken, nu zo een kontje neuken, dat is altijd speciaal, dan voel je je eikel eerst een zekere weerstand overbruggen, maar dan schiet die er ineens in, dat heb je zo niet meer een poesje. Speciaal geil is dat. Zij/hij dus boven op me , naast ons K. nog steeds in het zweet aan het neuken, ik Amanda aan het neuken, plots kwam E. hijgend en kreunend klaar en spoot zijn cum helemaal tot achter in K. haar keel, how seg, dat is de eerste keer dat ik ze dat zie doen, hoe speciaal was dat seg. Dat is toch een speciaal intiem momentje waar ik getuige van mocht zijn. K. heeft alles doorgeslikt. Flink! Was E. pokke-geil geworden omdat ik met die shemales bezig was? Daarna Amanda nog liggend op haar/zijn zij geneukt zodat de kijklustigen goed haar pikje konden zien en mijn pik er in en eruit zagen gaan. Je moet de toeschouwers ook iets gunnen. Verschillende jongens komen er dan bij, nemen die tieten van Amanda vast en zien dan dat ze een pik heeft en zijn weer weg. Haha. Pik naar wasbak! Kom ik terug in de dancing, pik nog hard, wordt ik daar weer onmiddellijk gepijpt door 'die meisje'. Alle, pik weer naar wasbak. Terug de dancing in, ziet me die kleine blonde daar staan, die er meestal in de namiddag is, en wat denk je? Ja, weer met de pik naar de wasbak! Mensen, wat bezielt jullie, ik kan nog niet meer op mijn gemak door de dancing gaan
Yes!!!
Een van de meest knappe T-Girls was er weer, een lange smalle met ongelooflijke strakke buik, die buikspieren, niet normaal, altijd mooi outfitje aan, Engelstalig. Daar ga je met een boog rondom uit respect zo een pracht, maar we doen al een beleeft groetje en lachje sedert enkele party's aldus ook vandaag. Ik dacht nog, die moet ik toch eens kunnen aanraken. Nu meisjes, ik ben nog iets verder gegaan. Even later liep ik achter door de ero-ruimtes en daar was hij/ze bezig met een man, ik kijken, en even later maakt die man aanstalten om te neuken, maar wat denk je, geen condoom bij, jongens toch, alé, ik hem een gegeven, stralende gezichten, ik zeg tegen die strakke mooie T, nu wil ik je wel aanraken en strelen, yep, geen probleem, ik ernaast gaan liggen, maar wat een lichaam mensen, wat een strakke buik, dat is staal hard, wat een spieren, wat een slank prachtig lichaam, echt waar. Al snel hadden zijn handjes en mond mijn pik gevonden terwijl zij/hij werd gepijpt door de aanwezige man die net een condoom van me had gekregen, maar zijn pik hardkrijgen lukte niet echt. Nu daar had ik geen problemen mee, met zo een prachtig sensueel gestroomlijnde body naast me, echt, dan denk je dat je al alles hebt meegemaakt, maar dit was klasse, dit was extase, dit was af. En pijpen dat die kon, heerlijk. Ik met condoom voor zijn/haar ogen geflapperd, want bij de andere lukte het niet. Yes, glunderende blik dat iemand toch nog iets wou ondernemen. Weer dat ding rond mijn pik, glijmiddel en daar liet hij/zij zich zakken, maar jongens toch, effe weestand maar daarna, ja, top, zo boven op me, ik er volledig in, dat afgetrainde lijf met staalharde buikspieren mogen betasten. Whoehaha. Ik weet wat te doen tijdens de volgende T-Girl party. Daarna, nog hem/haar op de knieën geneukt terwijl hij/zij de man pijpte, mensen wat ging dat heerlijk, echt, ik ben nu, de dag ernaar nog pokke-geil terwijl ik dit schrijf. Hopla, pik naar de wasbak.
Amanda & vriendin
Kom ik terug aan de grote poef, zit daar Amanda en haar/zijn vriendin, ook een T. Zij met hun tweeën mijn pik terug aan hard maken, cool, veel bekijks, pik werd met stijl afgezogen door Amanda haar vriendin. En ja hoor, pik weer naar de wasbak!
De pussycat
Kom ik langs de traliekooi, ligt daar een bekend koppel man & vrouw, beide bi, vrouw is Meesteres, nog al eens ooit iets mee gedaan, ja die man wou aan mijn pik zitten, ik mijn pik door de tralies. Kon hem niet zo goed aan, ik de tietjes van die vrouw al vast, dan maar de kooi binnen, pik goed hard, zij zat op haar knieën, ik dacht dat pussy zullen we eens effe temmen, condoom rond mijn pik, glij, zegt zij plotseling, we gaan het kutje van mijn man neuken, ik : Oh. Alé dan. Awel, die ging in een ruk erin, whoesh, zij kwam met gespreide benen boven haar man staan, zodat ik haar clit uitvoering kon stimuleren, de aanwezigen zagen dat het goed was, aangezien ik rustig mijn pik eruit haalde, zo net niet en dan weer soepel hem erin liet glijden, iedereen kon alles goed zien, dus tevreden toeschouwers! Pik naar de wasbak. Dat was de laatste keer, dacht ik, ben er niet echt zeker van!
Miss Lilith
Yep, Miss Lilith was er ook, sadist, Goddess, Mistress, Owner, Fairy Kink Mother, maar een schattige mooie verschijning en lief meisje. Ze had bijna dezelfde outfit aan als ik. Ze had maar 1 sissy bij, al de andere hadden een excuus om niet aanwezig te zijn!
Wat gaan we onthouden?
Ik ben verrekt veel aan de wasbak geweest! Geweldige party trouwens, dat het maar snel 16 januari is! Het geplande tijdsexperiment wordt uitgesteld tot de 'Flugel Party XXL' op 27/12.
Groetjes aan:
Miss Lilith : bijna dezelfde outfit als ik, bijna!
Amanda : geweldige outfitjes weer