Maar wat ik persoonlijk dan wel jammer vind is dat er toch best wel wat van die dames ook achterin komen kijken maar zelfs niet één enkele man bedienen. Er zijn er die zelfs uren achterin rondhangen zonder actief te zijn, bijvoorbeeld een slanke brunette MILF met lang haar en meestal in zwarte strakke jurk. Zij maakt deel uit van een koppel en houdt wekelijks achterin de divan bij de ingang aan de toiletten heel lang bezet door er languit op te gaan liggen met haar voeten terwijl haar vent rondloopt maar ze zelf nooit actief is. Of een Hollandse jonge blondine die om het uur een rondje met haar vent loopt achterin maar meer gefocust is op mannen toe te snauwen van haar af te blijven of dat ze anders een lel krijgen. Soms hoor ik ook al eens een dame denigrerende uitspraken doen tegen haar vent over de actieve dames, allemaal jammer want waar kom je dan eigenlijk voor naar dit soort etablissement? En werkelijk, er zijn koppels die een uur of soms langer de kamertjes op slot doen met gordijntjes dicht zónder extra heer. Dat vind ik er helemaal over. Huur dan een hotelkamer svp. Vrijdagen zijn toegespitst op koppels die een extra heer op prijs stellen, althans die indruk wordt in het wereldje geschept. En zaterdagen zijn voor koppels die een ander koppel zoeken. Uiteraard is dit geen harde grens, en horen mannen respect te tonen voor dames die geen interesse hebben. Maar inactieve dames in de disco is één ding, achterin langdurig aanwezig zijn en met werkelijk niemand seks hebben is niet zo... handig, zal ik maar zeggen.
Enfin, iedereen mag natuurlijk gaan en staan waar zij of hij wil, maar het maakt de sfeer er niet beter op als er al weinig actieve vrouwen achterin zijn op vrijdagen. En dan hebben dames als Roos de handen en vooral andere delen
meer dan vol als ze er zijn. Dus Eroxx, stimuleer vooral die lekkere actieve meid(en) van koppels svp met weet-ik-veel-wat om aan te kondigen wanneer ze komen!!!