Ik nou dan is de keuze gemaakt en gaat het Eroxx worden.... Ik zal een verslag delen.Ik heb zeker meer dan 10 actieve dames gezien en ik weet natuurlijk niet meteen wie is van het huis en wie is gewoon een echte slet
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk nou dan is de keuze gemaakt en gaat het Eroxx worden.... Ik zal een verslag delen.Ik heb zeker meer dan 10 actieve dames gezien en ik weet natuurlijk niet meteen wie is van het huis en wie is gewoon een echte slet
Maar in de advertentie staat nu minimaal 10 dames aanwezig. In alle uitgebreide verhalen, waarvoor dank, lijkt daar weinig van te kloppen...
Klopt niet echt wat je daar schrijft.Iedereen die in dit swingwereldje al wat meedraait weet dat julie 2 onzin uitkramen. Singel dames komen zelden naar een parenclub... of ze moesten worden betaald door de uitbater !! Zij krijgen geld in ruil voor een nummertje of BJ. Verdoken prostitutie, maar niets fout mee !! Wellicht ben jij niet op de hoogte hoe dat in zijn werk gaat in dit wereldje !
(boxer) short, eventueel t-shirt of onderlefke en vergeet in geen geval slippers mee te brengen.Kan iemand mij vertellen ovee dresscode op vrijdagavond tijdens Hookersgame. Staat nergens vermeld hier over.
Je bent heel naief om dit te geloven dat ze niet van of door het huis werden betaald !!! Ken dit wereldje 30 jaar !!! En nee ik kom niet kijken... omdat het gewoon niet bestaat !!! Net zo min ik naar Lourdes afreis om wonderen te aanschouwen... De bedroevige reputatie van Eroxxx op Hookers had al een knauw... en met dit soort indianenverhalen wordt dit enkel maar bevestigd. Allerlei smoezen verzinnen om mannen te lokken die dan van een koude kermis terug naar huis gaan. Zielig !!!Klopt niet echt wat je daar schrijft.
Op vrijdag komen single dames en gekende actieve stellen gratis binnen. En, geloof het of niet, deze regel werkt. Zo liep er vrijdag een groepje van 5 sexy geklede twintigers rond, en op het terras zaten 2 luidruchtige Portugese(?) dames.(neen, deze waren niet van het huis) Of die allemaal actief zijn kan ik niet zeggen, maar als ze geen interesse hebben, zouden ze wel naar een gewone discotheek gaan. Daarnaast ken ik ondertussen een aantal bezoeksters die regelmatig langs komen en die niet enkel voor het gratis eten komen.
Op vrijdag zijn de meeste bezoekers ook jonger dan op maandag en donderdag. Dan is het meer een erotisch uitgaan. En ligt het misschien aan de vakantie, maar ik heb de indruk dat steeds meer jongeren de weg vinden naar Eroxx. Of word ik gewoon oud?
Toch niet overtuigd? Dan kom je vrijdag best zelf kijken.
Beste, het gaat mij niet om de ene of andere club, maar ik vind het gewoon niet fair als je een gastenboek hebt en je filtert dan enkel de goeie zaken of je zet zelf enkel zaken online.... Ik werk hard voor mijn centen en als ik dan nr een bepaalde club gelokt word..... door een gefilterd gastenboek.... dat vind ik niet ok. Ik bezoek zelf verschillende clubs en niet enkel die in Balen alleen. Ik wil gewoon een eerlijke review zodat ik bij mijn volgende bezoek aan een club waar voor mijn geld krijg.Even ter herinnering. Hier gelden de algemene forumregels ook.
Het is niet de bedoeling van een ** vs ** spelletje te spelen.
De rapportages van de afgelopen dagen spreken hierin boekdelen.
Houd de posts van Eroxx en Climax gescheiden.
Opzettelijk de ene club in het topic van andere gaan afbreken is not done.
Houd het netjes zodat we geen onnodige topicbans moeten gaan uitdelen aub.
Ik kan niet zeggen wie gewonnen heeft, ik was te druk bezig.Wie was de winnares nu eigenlijk? Was het die knappe blondine (wit blond) van +-35 die er bijna wekelijks is? Want die heeft wel echt haar best gedaan. De tweede plaats, met 20 bandjes was voor de grappige Hollandse met het bunny-pakje.
Kleine ceremonie zou misschien wel leuk zijn. Maar misschien staat niet iedereen te springen om zo in de schijnwerpers te staan.
Dit is nu de tweede maal dat ik reageer op een bericht van Clubgaander omdat mijn ervaring cq beleving zo verschillend is dan de zijne.Weer lekker ontwaakt na een geil avondje hookergames. Top top top !!!
Parkeerplaats wederom overvol dus auto maar weer een stuk in de straat. Veel mensen aanwezig, zowel koppels alsook mannen. Vrijgezelle dames iets minder dan vorige week maar de koppels waren dan zeeeeeeer actief en maakte dit meer dan goed. Er liepen dames van koppels rond die al heel wat bandjes gescoord hadden. Eerst van de BBQ gebruik gemaakt en dan tijd om mijn zwemmertjes vrijheid te geven en dat lukte behoorlijk. De Nederlandse blondine was weer aanwezig...wat zag ze er weer lekker uit. Mijn eerste lading vol in haar mondje gespoten. Voor een tweede ronde trof ik achter een jong stelletje...een geil vrouwtje die zich lekker liet afneuken op het bed tegenover de afsluitbare kamers en haar ventje keek met fonkelende ogen toe, hier ging mijn 2de lading recht op haar kutje, het was bedekt van mijn witte lava een geil zicht!
Ik keerde als een tevreden man huiswaarts, CU next week Eroxx!!!
Is dat die blonde die piercings door beide borsten heeft? Die staat meestal bij de achterste deur naar de kamertjes te dansen, rechts van de discobar. Mocht het die zijn, dan verbaast mij dit. Rond 22:00 liep zij met haar partner in de ruimtes achterin maar toen iemand haar borsten wilde aanraken beet deze meid verbaal flink van zich af. Misschien dat zij later op de avond pas in de juiste mood raakte, maar het contrast met dat beeld op mijn netvlies en wat hier in deze thread wordt geschreven zou dan wel heel groot zijn...Ik kan niet zeggen wie gewonnen heeft, ik was te druk bezig.
De blonde zag er goed uit met haar bandjes bh met blote tieten erdoor, als we dezelfde voorhebben toch want er waren nog pareltjes binnen. Het viel me ook op dat opvallend veel jongere koppels achter actief waren
Idem, ik beaam dat er betaalde dames aanwezig waren maar ben ik verkeerd als het op mij overkomt dat hiertussen weinig dames van 18 tot 35 zitten? Ik zou graag meer evenredig verdeelde leeftijden willen zien bij deze ingehuurde dames. Want nu ben ik telkens naarstig op zoek naar actieve jongere dames van koppels,Dit is nu de tweede maal dat ik reageer op een bericht van Clubgaander omdat mijn ervaring cq beleving zo verschillend is dan de zijne.
Ik was er dus ook op de Hookergames zo actief vond ik het absoluut niet. Storend vond ik, en ook de mannen die ik erover aanspraak, de massa mannen die in de erotische ruimte ijsbeerden op zoek naar een neukpartner. Het leek wel of ik rondliep op een drukke wekelijkse markt. Er waren zeker veel koppels aanwezig maar de grote meerderheid blijft weg uit de erotische ruimtes. Ze komen eten en drinken en wat chillen voor een relatief kleine financiële bijdrage.
Ook valt het mij op dat er steeds meer jongere mannen de weg naar eroxx ontdekt hebben zal waarschijnlijk goedkoper uitvallen dan een bezoek aan een "gewone" discotheek. Allemaal prima maar het creëert wel een wanverhouding tussen de single mannen en weinige vrouwen die wel op zoek zijn naar seksueel vertier.
Een ontwikkeling die ik als onprettig ervaar en samen met mij vele anderen als ik naar hun reacties luister.
Voor corona organiseerde eroxx goedkopere neuknamiddagen voor 60 euro op dinsdag en vrijdag met enkel snacks als buffet. Misschien dat dit een oplossing bied om een betere spreiding te bekomen voor het grote aantal single mannen dat eroxx bezoekt.
Er werd hier ook beweert dat er geen onbetaalde single vrouwen aanwezig zijn in eroxx. Dit moet ik met klem tegenspreken die zijn er wel degelijk . Heb er zelfs enkele geneukt waaronder afgelopen vrijdag.
Ik blijf mij afvragen hoe het komt dat mijn ervaring cq beleving zo verschillend kan zijn als deze van Clubgaander. Misschien dat ook anderen een recensie kunnen schrijven over hun ervaring tijdens de Hookergames om een beter beeld te krijgen want aanwezigen waren er voldoende.
Meer manvolk omdat er 10 dames worden aangekondigd?Ik maak me zorgen over de trend die Biged hierboven beschrijft. En nu lees ik op de site van Errox dat vanaf nu op maan- en donderdagen de prijs wordt verhoogd naar € 80,00 maar dat er wel minimaal 10 sletjes aanwezig zijn. Dat zal nog meer manvolk aantrekken.
Eroxx staat er om bekend dat er veel (jonge) koppels komen om te eten, te drinken en te dansen in een erotische sfeer voor een kleine prijs, zonder ooit de erotiche ruimtes actief te betreden..Mijn ervaring was persoonlijk ook dat het wel druk was, maar voornamelijk op de dansvloer om gezellig te dansen
Well, als ik dit eerder had geweten was ik uiteraard niet geweest haha! ik was gister Club Amai, en ja je merkt echt het verschil daar!Eroxx staat er om bekend dat er veel (jonge) koppels komen om te eten, te drinken en te dansen in een erotische sfeer voor een kleine prijs, zonder ooit de erotiche ruimtes actief te betreden..
Dat is echter niet alleen zo in Eroxx. In Bornedries is (was? ik ben er nog niet terug geweest na covid) dat ook zo. Villa 21, idem dito, maar daar zijn de koppels eerder 50+.
In Club Mystique in Zundert (NL), Club Amai in Meer, Club Divine in Brecht (daar is het soms té rustig) daarentegen kom je enkel voor de sex. Club Amai heeft (bij mijn weten) geen huisdames, maar voldoende actieve koppels en single dames om de boel gaande te houden. Club Mystique zet geregeld huisdames in (bijv. tijdens de maandelijkse mega-gangbang), evenals Club Divine.