Ik ben zowel vorige week vrijdag als zaterdag geweest naar Eroxx.
Vrijdag was er niet zo heel veel volk. Maar de sfeer was wel ok. Ik kwam er ook mijn engeltje van vroeger tegen die inmiddels geëvolueerd is naar volwaardig sletje. Ze was er met iemand dus sloeg ik slechts een praatje maar gaf haar wel een kus. Later zou ze weer beginnen berichten sturen en ik kan je vertellen dat ik blij ben dat ik op al die berichten niet zoals vroeger moet antwoorden met een Nokia 3310.
Het volgende deed zich ook voor. Stond ik te dansen als een paard op XTC, komt er een vrouwtje bij mij. Mooi slank, zwart haar, langs 1 kant opgeschoren.
"Ik wil u iets zeggen."
Ik zeg : "Ja? Wat dan?" (Dacht dat ze wou poepen
)
"Ik vind u nen hele mooie man."
Ik zeg : "G doet mij rood zien."
"Ja" zegt ze "maar ik meen dat." "Uw uitstraling en vriendelijk. Ik wil dat al gans de avond komen zeggen. Maar durfde niet. Maar nu ga ik weg en ik wou het echt komen zeggen."
Qua ego booster kan dat tellen.
en ze had niet gezopen.
Een tweetal koppels waren ook in me geïnteresseerd en dat was echt de max. Ga ik niet snel vergeten. Een koppeltje met heel leuke mooie vrouw. Toen we klaar waren werd ik onmiddellijk gesommeerd door een tweede koppel die hadden staan kijken naar het eerste. Net klaar gekomen maar de vrouw was een zwartje en in no time kon ik weer. Heerlijk geneukt met haar en alle gaatjes waren toegankelijk. Ik kreeg de smile achteraf niet van mijn gezicht.
Op zaterdag had ik er weer zin in en ik belde een Aziatische vriendin van me. Of ze nu toch eens geen zin had in Erotic Clubbing (als je dingen omfloerst verwoord krijg je toch steeds meer gedaan). Tot mijn verbazing stemde ze toe en om 22:15 spraken we af op de parking.
Sfeer zat er binnen wel al in maar ze durfde zich nauwelijks bewegen. Ze vroeg om een wijntje. En nog een. Ze kwam los. Deed mijn hemd uit op de dansvloer en ik voelde dat ze zover was dat we de kleertjes konden uitspelen. En dat deden we.
We dansten wat en mijn lief mooi schattig gezelschap werd opgemerkt. Veel koppels die kwamen vragen "om te spelen". Maar ze hapte niet toe. Lol had ze wel. Door een tijdelijk technisch defect viel de airco uit en in no time was het bloedheet in de boite. Ze vroeg daarop wat ijs aan een Eroxx medewerker en alsof boeddha er mee gemoeid was sprak die vlekkeloos haar moedertaal. We kregen regelmatig ijs toegestopt waarmee ze me inwreef, in haar broekje stopte, en haar tepels keihard mee zette. De medewerker passeerde ook regelmatig. Ik denk dat die spijt heeft dat ie aan het werk was
We gingen wat buiten zitten drinken en ontmoetten er een koppel. Leuke babbel mee gedaan en enkele toffe verhalen opgepikt.
Daarna weer naar binnen en gelukkig marcheerde de airco weer. Ze wou toch eens de seksruimtes in. Bij het zien van een madamtje die de billen rood kreeg in een kamertje begon ze mijn Johnny te strelen en binnen de kortste keren zaten we te neuken gewoon in de zetel op een verhoogje. We werden binnen de 10 min vervoegd door 2 andere koppels en het ging er hevig aan toe. Mijn wens werd werkelijkheid.
Later ben ik met haar naar huis gereden. Nog wat geneukt. Een beetje geslapen en weer van dattum.
Toen ik op weg was naar huis kreeg ik een berichtje. 1 woord. GEWELDIG !
Tof hé. Ik pak ze wel nog es mee.