Oke. @Clubgaander . Ik zal er eens zelf gaan kijken . Dat lijkt me het verstandigst. Kijk en vergelijk.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat als je enkel de ingehuurde dames van beide clubs vergelijkt op gebied van uiterlijk, leeftijd en het verwennen vd single mannen?In Eroxx en in Climax heb je ingehuurde dames. Alleen is het qua koppels bedroevend in climax, wil je ook je kans wagen bij milf koppeltjes dan kies je best Eroxx, daar heb je van beide meer dan genoeg. Climax is bedroevend amper een handje vol koppels op zo een dag en in de Eroxx krijg je die stellen op 10 handen niet geteld. Plus de aanwezigheid van één bepaald koppel in Climax (zogezegd vrijwilligers...NOT!) nee dank u, Eroxx mag blij zijn hier vanaf te zijn...er zijn zelfs massaal al verhalen dat ze ze in Climax ook al moe zijn...behalve de wanhopige fanboys en de uitbaters.
Eroxx vrijdag ben ik er weer!
Ik merk dat je op zoek bent en geen keuze kan maken. Val je op jonger, hou je van een feestje en ben je welgemanierd? Ga dan eens naar Eroxx op vrijdag. Leukste vrijdag is die van de Hooker Games, maar ook de drukste.Wat als je enkel de ingehuurde dames van beide clubs vergelijkt op gebied van uiterlijk, leeftijd en het verwennen vd single mannen?
Ik ben 3x bij de buren geweest en daarna 1x op maandag, 4x op donderdag en zo'n 50x op vrijdag bij Eroxx. Mijn indruk is vrijdag in Eroxx maar dan wel met deze bedenking dat het merendeel van die knappe dames deel uitmaken van een koppel dat niet actief is en enkel "heet" danst in lingerie. Dat neemt niet weg dat er enkele prachtexemplaren rondlopen die zeer actief zijn en waar je mits voldoende geduld altijd seks mee kan hebben.Een vraagje: in welke club zijn de meeste knappe, hete dames aanwezig in de namiddag tijdens weekdagen?
Alvast bedankt voor reactie
Dit is wel belangrijke info.Ik kan bovenstaande verslagen bijtreden alleen vond ik dat er toch wel wat te veel mannen waren in vergelijking met het aantal vrouwen. Maar ik heb ook al erger meegemaakt. Ook wel goed aan mijn trekken gekomen. en vrouwen van allerlei leeftijden en formaten.
Ja die 200 personen daar schrok ik ook vanIk zie echter 1 stukje anti-reclame: elke maandag en donderdag steeds tussen de 100 a 200 deelnemers.
Als dat inhoudt dat er 5 vrouwen zijn en 195 mannen......
Eroxx zou voor de advertenties wellicht beter wat minder tekst schrijven, op schrijffouten letten, en minder vergelijkingen in de tekst incorporeren. Dat zou inderdaad de integriteit van de club ten goede komen. Neemt niet weg dat ik er doorheen lees, want ik kom er graag. Maar het komt mij bij het lezen ervan helaas ook pijnlijk amateuristisch over, en ik neig te denken dat deze manier van adverteren bij sommigen eerder averechts zou kunnen werken. Het team of de persoon die deze ads verzorgt lijkt mij vanuit een trouw buikgevoel te schrijven en niet gebruik te maken van de betere technieken die de marketingbranche aanwendt. Ook gooien met dergelijke cijfers werkt duidelijk averechts, lees ik hier. Misschien dat dit wordt opgepikt door het team als ze het hier dan al zouden lezen. Maar het zijn lieve mensen, ook het personeel als ik er eens kort mee praat. Goedbedoeld dus maar helaas misleidend want cijfers die kloppen soms wel en een andere keer weer niet. En frustrerend om dan zo lang te rijden en benzine en inkom te betalen, dat snap ik.Bij dergelijke advertenties heb ik de nodige bedenkingen
Dat kan. Maar dan zou ik later op de avond gaan als de meeste mannen al weg zijn. Opdringerige mannen gaan er altijd zijn.Vraagje: Eroxx op maandag of donderdag voor de meer introverte single man,, die graag aan zijn trekken wil komen zonder zich te moeten opdringen tussen een bende opgehitste kerels rond 1 bereidwillige dame?
Alvast bedankt voor reactie
Dag lekkertje.Ik ga vrijdag de 15e maar weer eens
Ik kan dit enkel maar bevestigen. Lekker druk, een mooie mix van mensen, mooie milfjes ook !Vrijdag laat toch nog beslist om naar Eroxx te rijden. Bij aankomst was al na 23u en de parking stond propvol. Ook bijna op straat moeten parkeren maar gelukkig toch nog ergens tussen kunnen schuiven.
Na elven, dus geen mosselen meer kunnen eten. Later de honger wel kunnen stillen met bitterballen en frietjes.
Ondanks de festivals en de zomervakantie was er dus weer een massa volk. Gelukkig was het terras open waardoor het volk een beetje verdeeld was.
Zo veel volk betekent ook dat er werkelijk overal actie was. Kamers, kelder, boven, cinema, buitenbed en in de zaal zag ik ook 2 koppeltjes lepeltje lepeltje "dansen".
Sfeer binnen was leuk en aangenaam. De muziekkeuze viel me ook op en die was uitzonderlijk goed. De dansvloer stond dan ook zo goed als tot het eind van de avond vol.
Mooie afsluiter van de avond waren de 2 meiden die zich gretig lieten bespelen in het kleine kamertje naast de trap.
Mijn bezoekje was een mooie afsluiter van een zware werkweek. En opgeladen begin ik aan een nieuwe.
Wie was er nog?