Vanmiddag de stoute schoenen aagetrokken en Divine voor het eerst gezocht. Thema was Czech Glory Hole, van die filmpjes zeg maar. Leuk, maar toch ook wat bizar. Omkleden was niet nodig en iedereen liep in z'n gewone kloffie. 4 a 5 dames aangekondigd en er waren 4 'holes', waar wel af en toe gewisseld werd. Je kon dus geen bovenkant, maar de dames die ik tussen het wisselen zag, zagen er leuk uit!
Een 'pijpgat' en 3 'neukgaten', toen ik er was 2 zc en 1 mc. Ik ben vrij lang en de gaten waren wat laag, die mogen dus best wat hoger Club Divine! Bizar om je pik door een gat te steken om dan twee lippen om je eikel te voelen. Zo lekker dat ik me moest inhouden, want in haar mond klaarkomen was niet de bedoeling. Ondanks dat mijn rug in een onnatuurlijke houding stond dus toch een fijne ervaring. Daarna rubbertje erom voor een heerlijke neukbeurt met een klein poppetje met mini-tietjes. Daarna met een drankje op adem gekomen en de boel eens aangekeken. Na een uurtje voor gezien gehouden. Geen tweede ronde gedaan om twee voor muj belangrijke redenen: er zaten diverse heren op hun mobiele telefoon en dat geeft bij mij een unheimisch gevoel. Lijkt me not done, maar werd niet ingegrepen. Ten tweede, er werd niet gedouchd omdat iedereen in kleren rondliep. Er waren diverse bareliefhebbers die zich lieten afzuigen om vervolgens te gaan neuken, om daarna weer opnieuw te beginnen. Leek mij niet hygenisch en ik heb het dus na een beurt voor gezien gehouden. Kan ook weer van mijn sex bucket list.
Rest van de club was trouwens gesloten en ik kom vast nog wel eens om de rest te zien.