Net terug van Divine.
Het thema was "Zuiderse dames" en er waren 3 Braziliaanse dames ingehuurd. Eén donkerharige en twee blondines.
Door een file op de autosnelweg was ik wat later dan voorzien en toen ik aankwam was er al flink wat aktie.
Naast de drie Braziliaansen waren een vijftal koppels, wat single dames en een twintigtal single mannen. Een aantal koppels zijn buiten bij het zwembad gebleven of liepen enkel wat rond te kijken en waren niet aktief.
Een dame van een koppel liet andere mannen toe. Terwijl één man haar vingerde, kon ik met haar borsten spelen en haar tepels likken. Ondertusssen trok ze haar vriend en die andere man af. In de loop van de namiddag is ze nog verschillende keren aktief geweest: met haar vriend en één andere man die ze telkens uitkoos.
De Braziliaansen bleven goed bezig: telkens sesssies van ongeveer een half uur (waarin ze elk twee à drie mannen bedienden: aftrekken, PMC, NMC) en dan een korte pauze van hooguit 10 minuten. Het was inderdaad erg warm, dus die pauzes waren echt nodig.
Een eerste keer met een blonde Braziliaanse kunnen spelen. Het was even rustig, de meeste mannen waren aan het recupereren, dus er was geen haast en ik heb ze lang kunnen beffen waarbij ze erg nat werd en (waarschijnlijk) klaar is gekomen. Haar daarna in missio geneukt.
Dan een half uurtje gaan uitrusten en de volgende sessie aan mij voorbij laten gaan.
Rond een uur of zes begon een nieuwe sessie en heb ik nog eens met dezelfde blonde Braziliaanse gespeeld. Ditmaal in 69 en cowgirl.
Blijkbaar hadden de huisdames instructie gekregen om aan single mannen voorrang te geven.: telkens werd gevraagd of je alleen was, dan wel met een dame. In dat laatste geval werd je overgeslagen. De huisdames waren ook nogal kieskeurig. Er liep daar een Noord-afrikaans uitziende jonge man rond met een gek wit hoedje op. Voor de huisdames leek hij wel onzichtbaar. Hij was nochtans niet opdringerig, zag er netjes uit, en kwam toch niet aan de beurt.
De Braziliaansen spraken enkel Portugees en Frans, wat voor sommige mannen een probleem was. De paar Portugese woorden die ik ken zijn me goed van pas gekomen.