Wij zijn een speels koppel, midden de 40 (knappe blonde dame met juiste looks) en willen graag nu zaterdag de club eens bezoeken maar lees soms commentaren waar mijn wenkbrauwen van gaan fronsen. We houden van het cuckoldspelletje maar zijn hier wel zeer selectief in.
Liefst leggen we contact met een vrouwvriendelijke hetero man en hebben we (vnl de vrouw) hier de rest van de avond ons plezier mee. Als ik het zo lees wordt onder 'actief zijn' door sommigen verstaan dat je als vrouw de beentjes voor heel wat mannen moet openen en je laten afneuken. Sex om de sex interesseert ons absoluut niet en is er geen klik met een man gebeurt er niets, heel simpel.
Kan je als koppel met deze ingesteldheid ook een leuke avond beleven in de club?
Wat jullie willen doen valt zeker binnen de 'regels' van Amai
, er lopen nog zo'n paar koppels rond, en die worden altijd heel correct gerust gelaten door de actievere heren, of anders volstaat (liefst een vriendelijke) nee.
Gelukkig zijn er meestal ook veel actievere koppels, want of het echt een meerwaarde is voor een club zoals Amai, durf ik persoonlijk te betwijfelen.
Ik verwacht zeker niet van iedereen dat ze met iedereen en op elke moment aan de slag gaan (iedereen beslist nog altijd zelf, wat en met wie enzo). Ik heb ook zo mijn keuzes
Het is echter gewoon leuker voor de sfeer als er wat meer ongeremdheid in de lucht hangt, dat maakt de sfeer in Amai net iets leuker en zo typisch.
Ik vermoed wel dat best wat mensen zich ergeren aan de koppels die niks anders doen dan rondlopen en gluren (en dan in de enige alfsluitbare plaats gaan vrijen onder mekaar) , koppels die slechts occasioneel iets ondernemen, of en zo zijn is er ook eentje , waarbij mevrouw zich 1 keer kort laat neuken door een man naar keuze om dan snel de biezen te pakken.
Het aantal toegelaten heren wordt afgestemd op het aantal koppels/dames, als er dan te veel zijn die niks ondernemen, dan is het voor niemand meer leuk.
Gelukkig zijn er altijd genoeg actieve mensen zodat het eigenlijk altijd een heel leuke avond is
Amai is nu eenmaal Amai, en als het je niet aanstaat, even goeie vrienden denk ik dan, er is echter maar 1 manier om het zeker te weten ... eens binnenspringen.
Ps (toegevoegd) Amai is een doenersclub, zolang de echte doeners met meer zijn dan de weinig doeners zal de club floreren ( dat doet ze want die groep doeners bestaat gelukkig
) en is er plaats voor de occasionele weinig doener. Van niets doeners vraag ik mij af wat ze daar zoeken (en idd niemand is ooit tot iets verplicht, maar echt niemand leuk vinden? )