Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWe waren gisteren ruim op tijd uit vrees niet binnen te mogen. Maar na de koppels te zien binnen gaan zijn we terug vertrokken. Weet niet als dit eigen aan de club of aan de maandag is, maar 9/10 koppels waren ruim over pensioenleeftijd dit is niet helemaal ons ding. Respect voor de mensen die daar wel van houden, maar voor ons gaf dit geen goed gevoelLees het forum hierboven, er kunnen wachttijden zijn, maar je je hebt kans, als je wat later komt, dat je in 1 keer naar binnen kunt. Veel plezier.
Dat vond ik dus ook altijd op de maandagen. Ieder zijn ding, maar voor mij lag de leeftijd toch wel te hoog. Met inderdaad respect voor diegenen die het wel leuk vinden. Ik ben er niet heeeel vaak geweest omdat ik altijd moest werken.We waren gisteren ruim op tijd uit vrees niet binnen te mogen. Maar na de koppels te zien binnen gaan zijn we terug vertrokken. Weet niet als dit eigen aan de club of aan de maandag is, maar 9/10 koppels waren ruim over pensioenleeftijd dit is niet helemaal ons ding. Respect voor de mensen die daar wel van houden, maar voor ons gaf dit geen goed gevoel
Ik sluit me hier bij aan. Do-vr-za is de gemiddelde leeftijd lager.Dat vond ik dus ook altijd op de maandagen. Ieder zijn ding, maar voor mij lag de leeftijd toch wel te hoog. Met inderdaad respect voor diegenen die het wel leuk vinden. Ik ben er niet heeeel vaak geweest omdat ik altijd moest werken.
Goed om weten mss nog eens proberen op andere dagen.Ik sluit me hier bij aan. Do-vr-za is de gemiddelde leeftijd lager.
Mjah, hebben we ook ervaren toen we er op een maandag waren.... Gaan we niet snel weer doenWe waren gisteren ruim op tijd uit vrees niet binnen te mogen. Maar na de koppels te zien binnen gaan zijn we terug vertrokken. Weet niet als dit eigen aan de club of aan de maandag is, maar 9/10 koppels waren ruim over pensioenleeftijd dit is niet helemaal ons ding. Respect voor de mensen die daar wel van houden, maar voor ons gaf dit geen goed gevoel
Hier ben ik het niet mee eens. Show-koppels zie er zelden en als ze er zijn. Dan komen ze 1 of 2 keer en dan worden ze vriendelijk verzocht niet meer te komen. Ook de verhouding man/koppels word streng in het oog gehouden. Voor elk koppel komen er maar 2 single mannen binnen (behalve op de gangbang). Het kan op vrijdag of zaterdag inderdaad wel algemeen druk zijn. Wat wel in elke club hetzelfde is, is dat er treintjesvorming is achter de jonge slanke dames en dat vinden die niet altijd even leuk. De andere dames hebben dan iets minder aandacht.Het is een leuke club maar ik kan het ook niet altijd hebben/handelen.
Er zijn soms te veel mannen en soms is het in zijn algemeen te druk.
Iedereen loopt maar rondjes omdat het best krap is.
Er lopen ook een paar "show-koppels" rond die vooral zichzelf etaleren.
Maar eens in de zoveel tijd kan ik er een avond vertoeven.
Het is net hoe je buitenlander defineert.Hoe is de situatie met buitenlanders? ID kaart? paspoort nodig?of een nieuwkomer zich daar voor het eerst op zijn gemak voelt en gaandeweg kan ontdekken of er druk is om seks te hebben?
Ik had iets duidelijker moeten zijn.Show-koppels zie er zelden en als ze er zijn. Dan komen ze 1 of 2 keer en dan worden ze vriendelijk verzocht niet meer te komen.
Garantie kan niemand je geven. Wij als stel bezoeken Amai al enkele jaren met veel plezier en wat in ieder geval voor deze club geldt, is dat er mensen van allerlei leeftijden en allerlei maten komen.Kan een dikkere man hier ook aan zijn trekken komen?
100% waarheid!Ik ben gisteren vrijdag na lange tijd weer in Amai geweest, wat was het druk met alleengaande mannen, maar er waren ook actieve stellen zoals altijd. Ik heb me goed geamuseerd met een aantal vrouwen daar. Wie is die blonde vrouw geblindoekt? Zijn jullie hier ook op de forum. Tot een volgende keer Amai, op het moment zijn jullie de actiefste parenclub. Voor alleengaande mannen the place to be.
Ik ben gisteren vrijdag na lange tijd weer in Amai geweest, wat was het druk met alleengaande mannen, maar er waren ook actieve stellen zoals altijd. Ik heb me goed geamuseerd met een aantal vrouwen daar. Wie is die blonde vrouw geblindoekt? Zijn jullie hier ook op de forum. Tot een volgende keer Amai, op het moment zijn jullie de actiefste parenclub. Voor alleengaande mannen the place to be.
Hoi, ik heb van haar genoten tot een volgende keer.@
@ Geileboy77. Die blonde geblinddoekte vrouw is Bo ….. mijn vrouw. Ze heeft zich weer prima met ca 10 mannen in Amai vermaakt. Ze houdt gewoon van veel pikken pijpen en goed geneukt worden. Amai is een van onze favoriete plekken. Dus tot een volgende …
Vrijdag zijn we van de partij bij angels from Hell in de budha club Boom (be). Groet. Meester Paul.