Stouteman070
Newbie
- 21
- 21/02/22
- 15
Ik had mij voorbereid en kreeg bevestigd dat ik lid ben gewordensucces reken er niet op dat je binnenkomt zonder dat je lid bent
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk had mij voorbereid en kreeg bevestigd dat ik lid ben gewordensucces reken er niet op dat je binnenkomt zonder dat je lid bent
Klopt. Een nette boxer of naakt is wat de meesten dragen. De witte HEMA onderbroek is al jaren uit de mode (al zijn die best comfortabel om te dragen).zag dat kledingeis voor man redelijk basic is, naakt of boxer toch?
Doe maar boxer om te startenDank, zag dat kledingeis voor man redelijk basic is, naakt of boxer toch?
Tot zolang je geen lidgeld betaald hebt, ben je nog geen lid! (Ook al heb je toestemmingsmail om lid te worden)Ik had mij voorbereid en kreeg bevestigd dat ik lid ben geworden
Ian heeft enkele weken geleden verteld dat hij bij binnenkomende registraties vooral kijkt naar het opmerkingenveldje in het formulier. Tik 2 of 3 korte zinnen in het opmerkingenvakje van het formulier, en de kans op goedkeuring stijgt.2000 leden nu ,2000 leden in de wacht alleen op voordracht van een stel wordt je nog lid vertelde Ian mij 2 weken geleden,kortom je komt alleen binnen als er geen leden zijn die wachten
Dank voor je uitvoerige bericht, ik ben wel al goedgekeurd geloof ik, moet met ID lidmaatschap ophalen. Of is dat nog precies niks? En benieuwd welke avond er uitspringt om heen te gaan als single man…Ian heeft enkele weken geleden verteld dat hij bij binnenkomende registraties vooral kijkt naar het opmerkingenveldje in het formulier. Tik 2 of 3 korte zinnen in het opmerkingenvakje van het formulier, en de kans op goedkeuring stijgt.
Dat gezegd zijnde: als vrouw heb ik na 1-op-1-seks met een nieuweling, er vaak een gesprekje mee. Heel vaak zijn ze nog geen lid, en zijn ze als niet-lid binnengekomen. De verhouding tussen single mannen en vrouwen is heel wisselend per avond, dus vermoedelijk zijn er avonden waarop je als niet-lid vlot binnenkomt en avonden waarbij de niet-leden die een half uur na openingstijd toekomen worden geweigerd. Ze hebben ook een telefoonnummer waarheen je kunt bellen als je bvb. pas een uur na openingstijd toekomt, en wil weten of het druk is.
Mocht ik een niet-lid zijn, dan zou ik 30 minuten op voorhand toekomen en aan het begin van de rij gaan staan. Zou gek zijn om dan nog geweigerd te worden...
Er zijn natuurlijk de verschillende thema-avonden: Big Beautiful Women GangBang, Bi & Travestie avond, Kinky Fetisch Sextreme Night en de Mega Gang Bang. Alle andere avonden komen ongeveer op hetzelfde neer: koppels en single vrouwen die een extra man wel zien zitten. En zelfs die bijzondere avonden zijn in se niet anders, behalve dan dat ze een bijkomend thema-element hebben.En benieuwd welke avond er uitspringt om heen te gaan als single man…
Was zeker een magische sfeer. Voor mij was het de eerste keer in Amai. En zeker niet de laatste. Heb 2 keer flink van je genoten. Daarnaast ook een hele leuke tijd gehad met je vriendin. en de andere bezoeksters...Donderdag en vrijdag als vrouw trouwens heel hard genoten. Heel veel actie overal, en heel gevarieerd. Het ene moment met 4 heren tegelijk bezig, het andere moment een rustige befpartij, hup weer 10 heren op een kwartier tijd en dan weer met drie vrouwen samen 1 heer pijpen in het bad. Heel magische sfeer.
De keren dat ik er was waren er elke keer ook veel dames aanwezig, het is dus niet zo dat er maar 10 dames rondlopen ofzo. Het advies voor mannen is om vroeg te komen (voor openingstijd). Het is wel echt een hele leuke club. Deze zaterdag ga ik weer heen (inmiddels is het zo laat dat het al vandaag is) en ik heb er super zin in.Ik lees dat je als single man moet wachten tot je binnen mag komen indien er voldoende dames zijn. Kan het zijn dat je op vrijdag of zaterdag niet binnen komt? Heeft het veel voordeel om lid te worden?
Ik kwam gewoon binnen en ben gelijk lid geworden. Dan kan ik er zaterdag vast wel weer naar binnenIk lees dat je als single man moet wachten tot je binnen mag komen indien er voldoende dames zijn. Kan het zijn dat je op vrijdag of zaterdag niet binnen komt? Heeft het veel voordeel om lid te worden?
Kinky Fetish Sextreme Night.
Wat zijn de verschillen met andere thema's?
Ik ben biseksueel . Wordt het op kinky avonden geaccepteerd?
Wat betekent kinky?
Ik ben gisteren (vrijdag) ook weer geweest, was laat daar (23u) en kon zo binnen. Er waren veel koppels en single vrouwen werd me gezegd aan de balie, dus ook veel mannen binnen in verhouding. Was lekker veel actie, had een top avond
We waren gisteren ruim op tijd uit vrees niet binnen te mogen. Maar na de koppels te zien binnen gaan zijn we terug vertrokken. Weet niet als dit eigen aan de club of aan de maandag is, maar 9/10 koppels waren ruim over pensioenleeftijd dit is niet helemaal ons ding. Respect voor de mensen die daar wel van houden, maar voor ons gaf dit geen goed gevoelLees het forum hierboven, er kunnen wachttijden zijn, maar je je hebt kans, als je wat later komt, dat je in 1 keer naar binnen kunt. Veel plezier.
Dat vond ik dus ook altijd op de maandagen. Ieder zijn ding, maar voor mij lag de leeftijd toch wel te hoog. Met inderdaad respect voor diegenen die het wel leuk vinden. Ik ben er niet heeeel vaak geweest omdat ik altijd moest werken.We waren gisteren ruim op tijd uit vrees niet binnen te mogen. Maar na de koppels te zien binnen gaan zijn we terug vertrokken. Weet niet als dit eigen aan de club of aan de maandag is, maar 9/10 koppels waren ruim over pensioenleeftijd dit is niet helemaal ons ding. Respect voor de mensen die daar wel van houden, maar voor ons gaf dit geen goed gevoel
Ik sluit me hier bij aan. Do-vr-za is de gemiddelde leeftijd lager.Dat vond ik dus ook altijd op de maandagen. Ieder zijn ding, maar voor mij lag de leeftijd toch wel te hoog. Met inderdaad respect voor diegenen die het wel leuk vinden. Ik ben er niet heeeel vaak geweest omdat ik altijd moest werken.
Goed om weten mss nog eens proberen op andere dagen.Ik sluit me hier bij aan. Do-vr-za is de gemiddelde leeftijd lager.
Mjah, hebben we ook ervaren toen we er op een maandag waren.... Gaan we niet snel weer doenWe waren gisteren ruim op tijd uit vrees niet binnen te mogen. Maar na de koppels te zien binnen gaan zijn we terug vertrokken. Weet niet als dit eigen aan de club of aan de maandag is, maar 9/10 koppels waren ruim over pensioenleeftijd dit is niet helemaal ons ding. Respect voor de mensen die daar wel van houden, maar voor ons gaf dit geen goed gevoel