Competitie op welk gebied? Ik heb daar nog niks van gemerkt. Of is het iets dat alleen koppels opvalt?Er is nu veel meer competitie tussen koppels
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenCompetitie op welk gebied? Ik heb daar nog niks van gemerkt. Of is het iets dat alleen koppels opvalt?Er is nu veel meer competitie tussen koppels
Competitie op welk gebied? Ik heb daar nog niks van gemerkt. Of is het iets dat alleen koppels opvalt?Er is nu veel meer competitie tussen koppels
Dat is idd zo waar, helaas vooral bij amai een groot probleem vind ik - maar het is dan ook een zeer actieve club, dus er zijn gewoon meer condooms in gebruik per dag denk ik....Bij welke club ik ook kom, moet ik toch wel weer eindigen met: heren, ruim je zooi op als je klaar bent (rubbers)
Douche vloer is sinds een tijdje (gelukkig) helemaal slipvrij (Slip gevaar net als in de douche?
De ene avond vrij veel travestieten, de andere avond heel veel bi-mannen die het met elkaar doen (1 op 1 of in een triootje met een vrouw er bij). Of koppeltjes die bvb. samen mannen pijpen.Woensdag bi/travestie thema zagen we...
Hebben jullie ervaring met dit thema bij amai? Komt er daadwerkelijk actief bi publiek naartoe?
In de grote club in Harelbeke bvb houdt 't gewoon in dat je meer vrouwen openlijk ziet flirten met elkaar, maar echt bi-actie is zeer beperkt.
Super bedankt voor je antwoord! De planning liet het niet toe er vanavond heen te gaan jammer genoeg, maar het klinkt als een goed event voor ons - hopelijk lukt een volgende editie welDe ene avond vrij veel travestieten, de andere avond heel veel bi-mannen die het met elkaar doen (1 op 1 of in een triootje met een vrouw er bij). Of koppeltjes die bvb. samen mannen pijpen.
1-op-1 actie tussen vrouwen komt op de bi-avond in Amai weinig voor.
Ten eerste zijn er op de bi-avond in Amai veel minder vrouwen dan op andere avonden.
Ten tweede zijn er veel koppels die naar "een club" gaan om de biseksuele kant van de vrouw te ontdekken, maar koppels die dat als belangrijkste of enige reden hebben voor hun clubbezoek, kiezen eerder voor andere clubs door het concept van Amai. Dat wil niet zeggen dat er geen lesbische activiteit is in Amai, maar dan eerder als onderdeel van groepseks waarbij beide vrouwen ondertussen ieder met een man bezig zijn.
Vrouwen/koppels op zoek naar interactie met een extra vrouw, zonder interactie met extra heren, zou ik Amai afraden. Iedere avond en zeker de bi-avond.
Aangenaam verslag met wat onderkoelde humor. Dame nr4 : ik zou waarschijnlijk niet eens doorhebben dat ze geinteresseerd was. Zou zelfs wat ( onterechte ) schaamte voelen voor mijn eigen interesse in iemand die er werkt.Ik ben zaterdag 9 juli eens de sexlucht gaan opsnuiven.
Zonder verwachtingen, zonder vriendin of vrienden. Parking 1 stond vol en dat was te verwachten want ik kwam pas om 22 u aan.
Een wachtrij stond er niet maar die had er eerder die avond wel gestaan.
De gemiddelde leeftijd is ongeveer 45 plus bij zowel de heren als de dames. De geilheidsfactor ligt dan weer nog hoger dan op gangbangs. En het vraagt zoals steeds op mixed avonden wat tactiek om bij koppels te raken.
Sowieso ga ik niet alleen om te vogelen maar ook om te drinken, iets eten, socializen -gegarandeerd dat ik in eender welke club wel een bekende tegenkom (ook op deze avond weer). Ik ben een vrij sociaal dier.
De indeling, voorzieningen en etcetera van de club zijn hier reeds uitvoering besproken.
Ik kwam ongeveer 4 keer aan mijn trekken.
3 keer bij koppels. Een felle Hollandse dame ( bleek later de avond ook talent te hebben om met opengesperde kut de danspaal te berijden ), een Belgisch koppel en daarna weer een Hollands koppel. Mevrouw was bezig met haar man in de sofa en ik zat er tegen. Rustig een wijntje te drinken en toen het spel tussen hun me wel heel opwindend leek plopte mijn piet piraat langs boven uit mijn boxer. Mijnheer en mevrouw vonden dat wel grappig en hij vroeg me om er een condoom om te doen.
Nummer vier is de dame van achter de toog.
Later op de avond, rond 2 uur was het wat rustiger. In had eerst de indruk dat ze wat afstandelijk was, maar bleef super beleefd mijn drankjes vragen. Dat werkte wel.
Ik had het voorrecht dat ze een (overigens onschuldig) gesprekje met me aanknoopte en ik had haar deze avond echt met niemand zien praten.
Ik vind haar supermooi en elegant. Ik was vereerd.
Ik dacht nog : beleefdheid en respect verlonen toch wel. En dat zouden de boerse bruine beren, in alle clubs aanwezig maar hier gelukkig slechts enkele, toch es moeten leren.
Geslaagde avond.
Ik ga terug.
Als de schaamte al onterecht zou zijn in jouw geval waarom vermeld je het dan? Ik voel geen schaamte. Er werken of op bezoek zijn, wat is het verschil? Lust is lust. En ik had gewoon even een klik met haar. Ik had daar ook niet op aangedrongen.Aangenaam verslag met wat onderkoelde humor. Dame nr4 : ik zou waarschijnlijk niet eens doorhebben dat ze geinteresseerd was. Zou zelfs wat ( onterechte ) schaamte voelen voor mijn eigen interesse in iemand die er werkt.
Kalm aan. Als je mijn positief ingestelde reactie interpreteert als kritiek ligt het probleem duidelijk niet bij mij. Sayonara.Als de schaamte al onterecht zou zijn in jouw geval waarom vermeld je het dan? Ik voel geen schaamte. Er werken of op bezoek zijn, wat is het verschil? Lust is lust. En ik had gewoon even een klik met haar. Ik had daar ook niet op aangedrongen.
Zeg jij mij dan eens hoe je dit anders moet interpreteren?Zou zelfs wat ( onterechte ) schaamte voelen voor mijn eigen interesse in iemand die er werkt.
Omdat ik daarmee bedoel dat ik me soms minder zou moeten aantrekken wat de vrouw tegenover mij in zo'n gevallen denkt van mij als ik haar zou proberen te verleiden : de commentaar is dus meer een compliment , maar blijkbaar interpreteer jij dat anders.Zeg jij mij dan eens hoe je dit anders moet interpreteren?
En ik ben kalm hoor.
Bedankt voor de verduidelijking en excuus voor mijn lange tenen. Komt door de kritiek die ik soms onterecht krijg. Shake hands?Omdat ik daarmee bedoel dat ik me soms minder zou moeten aantrekken wat de vrouw tegenover mij in zo'n gevallen denkt van mij als ik haar zou proberen te verleiden : de commentaar is dus meer een compliment , maar blijkbaar interpreteer jij dat anders.
Juist terug van mijn werk. No problem , misverstanden doen zich nu eenmaal wel eens voor.Bedankt voor de verduidelijking en excuus voor mijn lange tenen. Komt door de kritiek die ik soms onterecht krijg. Shake hands?
Juist terug van mijn werk. No problem , misverstanden doen zich nu eenmaal wel eens voor.
Ik snap het nog niet, heb je met de barvrouw gedaan? Er was eentje bij amai die super mooi is, als je die weet te pakken wow wowAangenaam verslag met wat onderkoelde humor. Dame nr4 : ik zou waarschijnlijk niet eens doorhebben dat ze geinteresseerd was. Zou zelfs wat ( onterechte ) schaamte voelen voor mijn eigen interesse in iemand die er werkt.