Voormalig lid 18138
Meubelstuk
Het verrassende maakt het geil.
En dan kun je als man zijnde heel veel klaarkomen.
En dan kun je als man zijnde heel veel klaarkomen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWaarom wil je dat weten?De meeste mannen gaan alleen naar binnen. Maar ik vraag me af hoe dat zit met de single dames die gratis toegang hebben en waarvan velen zich zomaar gewillig laten neuken door iedereen. Zouden die dames die frequenter de club bezoeken een toeslag krijgen van de uitbater?
In Club Amai zou dat niet het geval zijn.Zouden die dames die frequenter de club bezoeken een toeslag krijgen van de uitbater?
Klinkt heel aantrekkelijk om dat een keer mee te maken.Afgelopen vrijdag 7 juli hebben we een geile avond mogen beleven in Amai.
Ze heeft een heerlijke bbc gehad welke haar flink heeft geneukt en haar flink heeft laten spuiten door met z'n grote paal tegen haar openstaande kutje te trekken.
Een flinke geile squirt was het gevolg.
Na een tijdje moest ze echt even pauzeren vanwege de grote keiharde lul die hard in haar kutje werd gestoten.
Na een drankje aan de bar een leuke nette gozer gezien en daar heeft ze nog lekker mee gesext in de hoek bij de bar.
Een geile pijpbeurt en daarna met haar kletsnatte kutje op die eveneens flinke paal gezeten.Daarna staand door hem van achteren geneukt terwijl ze mijn pik lekker zoog. Als afsluiter heeft de jongen heerlijk over haar kont gespoten en ik het niet kon laten om nog even haar kutje te likken terwijl haar kontje nog glinsterde van hem.
Een bezoek aan de cinema mondde ook uit in een flinke neukbeurt door dezelfde bbc welke ze wel heel geil vond ook nog een tweetal andere pikken in haar kutje mogen ontvangen.
Op het eind van de avond konden de heren, welke rondom haar verzameld waren en flink aan het trekken waren, niet meer voldoen aan ons verzoek om haar een geile sperma-douche te geven ( of ze waren leeg of nerveus haha) op de bank bij de open haard.
Misschien volgende keer .
Al met al een geile leuke avond.
HotStel ( exotisch getint on high heels)
Dat is al jaren hetzelfde. Voedzaam, maar niet verfijnd. Als dat je ding is, dan is bijv. Bornedries of Eroxx een betere keuze.Hoe is het eten daar tegenwoordig? Voor corona was het naar m'n weten matig..
Haha duidelijk in de Amai-val voor beginners getrept.Mega gang bang.. lol
kwamen toe al mega lange rij allemaal venten..
Paar dames gezien maar , maar echt niet om te zeggen van wauw of knappe dames.. en maar besloten tog niet binne te gaan ,goesting was al over na 30 venten zien te aanschuiven en maar enkele dames ,voor zo iets geef ik dan tog geen net 100 eur aan uit
Ik was er al van begin hoor om 19u40 ,niet veel soeps gezien van vrouwen toen toch niet van schone vrouwe dan in mijn ogen ..Haha duidelijk in de Amai-val voor beginners getrept.
De dames (en ook best wel knappe, en vrijwel allemaal actieve) waren toen je er aan kwam ofwel grotendeels al binnen (als je na 19u30 passeerde) of moesten nog aankomen (want de koppels mogen toch altijd binnen en moeten nooit aanschuiven).
Mannen moeten nu eenmaal aanschuiven en afwachten (in dit geval tot 20u) zodat er in tegenstelling tot bij andere clubs, toch naar de verhoudingen kan worden gekeken (als is dat bij mega gangbang misschien iets minder strikt).
Om kort te zijn, er was zeer veel actie en al heel snel ook. De gebruikelijke mengeling in Amai, met uitschieters naar alle kanten.
Misschien volgende keer aansluiten bij de rij venten
Geduld is een schoon ding , ik heb dat eerlijk gezegd ook al wel eens gedacht toen ik in de rij stond, maar uiteindelijk is er altijd wel mooi volk binnen gewaaid.Ik was er al van begin hoor om 19u40 ,niet veel soeps gezien van vrouwen toen tog niet van schoone vrouwe dan in mijn ogen ..
Ja begrijp ik maar goesting was echt gezakt haha , terwijl ik al die reacties las van vrouwen die kwamen.. wast beetje te veel gehoopt, maar hoe zien de kinky fetish avonden er uit ? kwa leeftijd en volk ?Geduld is een schoon ding , ik heb dat eerlijk gezegd ook al wel een gedacht toen ik in de rij stond, maar uiteindelijk is er altijd wel mooi volk binnen gewaaid.
Naast de usual toffe suspects (Do van Rodo o.a. ), wat te denken gisteren van een prachtige vrouw (mooie lengte en figuur, toekijkende man, zwart kort haar) die extreem actief was met iedereen die zich aanbood (heb ze nogal gezien en toen even enthousiast), of een prachtige jonge blondine, nog nooit in Amai gezien, maar hoop dat ze de weg gevonden heeft , en zo nog wel een aantal .... en allemaal actief (op een ouder gluurderkoppel na, die ik al overal hun zelfde rondlopen en niks doen act heb zien opvoeren :-D ). nu ja jij beslist zelf hé, maar gisteren heb je de verkeerde kaart gespeeld
Die mooie zwartharige had zich aangemeld als Nachtslet en heeft alles waargemaaktJa begrijp ik maar goesting was echt gezakt haha , terwel ik al die reacties las van vrouwen da kwamen.. wast beetje te veel gehoop , maar hoe zien de kinky fetishen avonden er uit ? kwa leeftijd en volk ?
Mischien dat ik het dan eens opnieuw overweeg eventueel morgen avond ! , jaaa had ik al wel gedacht ,maar ben ook maar voor de soft kinks hoor, alvast bedankt voor deze nuttige info er overDie mooie zwartharige had zich aangemeld als Nachtslet en heeft alles waargemaakt
Die kinky friday is in mijn ogen niet echt super kinky. Er is vaak meer volk dan op andere vrijdag. Hier en daar zie je wat meer fetish kledij, af en toe iemand met masker of wat gekke attributen en iedereen draagt iets zwart. Er is wat meer zweep actie achteraan of aan de hangkooi,... Ik heb daar nog niet echt bizarre dingen gezien hoor, maar ik kan niet altijd overal zijn hé. Het is wel de drukste en dus misschien wel gezelligste vrijdagavond, maar als je 'extremere' dingen verwacht kom je bedrogen uit denk ik.
Op zich denk ik niet dat men je gaat tegenhouden bij iets wat je met onderlinge toestemming doet, maar verwacht dus niet te veel, dan komt het wel goed
Leeftijden zoals altijd in Amai, vanalles door mekaar.
Mensen met andere ervaringen, laat maar weten
Kinky is alleen de 4de vrijdag van de maand, deze vrijdag is een gewone vrijdag ;-)Mischien dat ik het dan is opnieuw overweeg eventueel morgen avond ! , jaaa had ik al wel gedacht ,maar ben ook maar voor de soft kinks hoor ,alvast bedankt voor deze nuttige info er over
Ja overgekeken idd, en hoe zijn de gewone avonden dan? Meer voor dansen of ook actie? Want ben the climax en eroxx gewentKinky is alleen de 4de vrijdag van de maand, deze vrijdag is een gewone vrijdag ;-)
Bij amai komen de dames niet voor te dansen en theekransje te doen.Ja overgekeken idd, en hoe zijn de gewone avonden dan? Meer voor dansen of ook actie? Want ben the climax en eroxx gewent
Kan maar dan wel maar dames die er wat goed uit zien, zag er maar twee die ok waren, rest was ni mijn dadda … dat ik toen zag toekomenBij amai komen de dames niet voor te dansen en theekransje te doen.
De dames komen voor de single heren om actie te hebben.
Wel, zoals hiervoor al door iemand anders gezegd. De dames en koppels mogen steeds vroeger binnen. Er is voor ieders wat wils, maar daar komen ze wel voor actie dus. Niet zoals in Eroxx, waar de poppemiekes komen voor het dansen en eten.Kan maar dan wel maar dames die er wat goed uit zien ,zagen er ma twee die ok waren , rest was ni mijn dadda … dat ii toen zag toekomen
En ook op en gewone vrijdag avond Of ? zijn die wat meer onderons koppels dan ?Bij amai komen de dames niet voor te dansen en theekransje te doen.
De dames komen voor de single heren om actie te hebben.
Ik had hierop geantwoord, maar mijn post lijkt 'verdwenen' , iemand van de moderators een idee (of heb ik vergeten te plaatsen misschien?)Ja overgekeken idd, en hoe zijn de gewone avonden dan? Meer voor dansen of ook actie? Want ben the climax en eroxx gewent
Niks gezien anders mag je het pb doenIk had hierop geantwoord, maar mijn post lijkt 'verdwenen' , iemand van de moderators een idee (of heb ik vergeten te plaatsen misschien?)
Poging 2 in't kort (dat was toch de bedoeling)Niks gezien anders mag je het pb doen
Het was een leuke gangbang voor ons als koppel. Ik heb me als dame super goed vermaakt. Vooral de 2 leuke blacks die mij compleet hebben afgewerkt maakten mijn avond compleet. Wij hebben toch nog redelijk wat dames gezien en voor een vakantieperiode was dit een goed bezochte gangbang.Mega gang bang.. lol
kwamen toe al mega lange rij allemaal venten..
Paar dames gezien maar , maar echt niet om te zeggen van wauw of knappe dames.. en maar besloten tog niet binne te gaan ,goesting was al over na 30 venten zien te aanschuiven en maar enkele dames ,voor zo iets geef ik dan tog geen net 100 eur aan uit
Hier is altijd actie!En ook op en gewone vrijdag avond Of ? zijn die wat meer onderons koppels dan ?
Gewoon doen. Op tijd komen is altijd de boodschap, op ma, vri en zaterdag zelfs ruim op tijd komen als je geen lid bent. Donderdag is rustigste dag - aanrader om als beginner mee te starten. Ik was er gisteren - top avond beleefd . Verslagske volgt.Hoi,
ik heb een vraag ik ben een nieuweling en zou graag geweldige clubs willen bezoeken en ik denk aan amai is dit een club die geschikt is voor nieuwelingen? is er iets waar ik op moet letten? welke dag zal het beste zijn?
Hoi,
ik heb een vraag ik ben een nieuweling en zou graag geweldige clubs willen bezoeken en ik denk aan amai is dit een club die geschikt is voor nieuwelingen? is er iets waar ik op moet letten? welke dag zal het beste zijn?
Erg leuk om jullie eerste positieve ervaring te lezen. Was er toen zelf niet (zaterdag is lastig voor mij). Waren jullie er vanaf het begin? Koppels en single ladies mogen 15 min voor opening binnen - tijdens GB's (mega als BBW) zelfs 30 min. Geeft als beginnend koppel de gelegenheid om erg relaxed met de andere koppels en dames kennis te maken. Schept snel een band. Na een paar keer begint men jullie te kennen en gaat alles veel vlotter .Alles wat hierboven gezegd is, kan ik beamen. enkele weken geleden waren wij als redelijk beginnend koppel (lees 3de keer echt naar een club gaan) prettig verrast bij amai. Ik had direct na binnenkomst al een babbel met mensen en de dame kreeg al snel leuke aandacht. Ikzelf heb toen 2 keer ergens proberen aan te sluiten maar indd zoals gezegd niet echt gelukt door mijn eigen toedoen. Jammer maar het was nog steeds erg leuk. Toen we vertrokken rond 2 uur stond er een grote smile op de dame haar gezicht en zei ze "ik wil terugkomen". Voor de mensen die er toen 24 juni waren je kon haar herkennen aan het rode lingerie setje en blonde haren.
Ik was er aanwezig en ik heb een vermoeden wie jullie zijn. Je lieve dame was super! En er zou niet echt kunnen gezegd worden dat dit nog maar jullie 3de keer wasAlles wat hierboven gezegd is, kan ik beamen. enkele weken geleden waren wij als redelijk beginnend koppel (lees 3de keer echt naar een club gaan) prettig verrast bij amai. Ik had direct na binnenkomst al een babbel met mensen en de dame kreeg al snel leuke aandacht. Ikzelf heb toen 2 keer ergens proberen aan te sluiten maar indd zoals gezegd niet echt gelukt door mijn eigen toedoen. Jammer maar het was nog steeds erg leuk. Toen we vertrokken rond 2 uur stond er een grote smile op de dame haar gezicht en zei ze "ik wil terugkomen". Voor de mensen die er toen 24 juni waren je kon haar herkennen aan het rode lingerie setje en blonde haren.