Vasco-shot
Newbie
- 4
- 11/10/21
- 0
Wie is Addy?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVoor wie graag slikt voelt dat alsof ze je een lekkere wortel voorhouden die ze dan vlak voor je gaat happen snel weer wegtrekken. Kut dus. Wat ik altijd doe, vlak voor ik klaar kom, is even snel achter elkaar 3 keer tegen de wand kloppen. In mijn ervaring komt die boodschap goed aan want menig pijper breekt dan direct af en in de rest vermoed ik een tevreden slikker (of een dove of minder alerte niet-slikker natuurlijk).Nu ben ik twee maal bij de gloryhole gaan staan met succes maar als ik klaar kom weet ik niet hoe ik dit moet aangeven omdat ik mij kan voorstellen dat ik niet zomaar in de mond kan komen. Is er een regel(s) om dit aan te geven? ik trek mij terug omdat ik geen vervelende situaties wil. ik hoor het graag van jullie
Best ten laatste om 20u30 toekomen op een zaterdag. Vorige zaterdag was het heel druk , Vrijdag was het dan weer heel kalm…. Registreren via website helpt om lid te worden, maar de eerste keer helpt het mi niet om sneller binnen te geraken…. Hou er rekening mee dat leden in de rij eerst binnen mogen… succes!Dag allemaal!
Normaal gezien ga ik mezelf (40 - man - sportief - kaal - tattoo's) zaterdag initiëren in het leven van de parenclubs
Jammer genoeg ga ik niet lang kunnen blijven (behoorlijke ritten en zondag weer vroeg aan het werk) maar ik hoop met een aantal uurtjes toch al een beter beeld te krijgen van hoe het wordt beleefd en hopelijk een beetje mee te (durven) doen aan de actie...
Nu, ik heb al gelezen dat er soms wachtrijen zijn. Helpt het om tegen 20.30 uur voor de deuren te staan? Of is dit wishful thinking?
Helpt het om me op voorhand al online lid te maken?
Waarom ik het vraag is omdat ik graag alles zo relax mogelijk wil beleven en niet tot 22.30 uur in de rij te staan en bv een uur later al terug in de auto naar huis te zitten...
Om de mogelijke vraag van "Waarom ga je niet op een andere dag?" voor te zijn: na zaterdag gaat het me voor een paar maand wrs niet lukken en momenteel zijn de zin en nieuwsgierigheid al super groot
Sorry voor de hele boterham en alvast merci voor eventuele antwoorden en/of tips!
Van het moment dat je geluidjes begint te maken, zal de dame/of heer (je weet natuurlijk nooit wie er aan de andere kant zit) wel veronderstellen zeker dat er een lading zaad op komst is? Kan dan de keuze maken of er verder gezogen wordt of de eindmeet met het handje gehaald wordt ;-)inhaken op bare....ik ben een aantal maal in amai geweest en wat een top tent is dit, respectvol geil en vrij! Nu ben ik twee maal bij de gloryhole gaan staan met succes maar als ik klaar kom weet ik niet hoe ik dit moet aangeven omdat ik mij kan voorstellen dat ik niet zomaar in de mond kan komen. Is er een regel(s) om dit aan te geven? ik trek mij terug omdat ik geen vervelende situaties wil. ik hoor het graag van jullie
Ben benieuwd wat er tegenviel.Doe dat. Geef een duidelijke, eerlijke uitgebreide review. Zijn benieuwd.
Wij gisteren geweest en ons viel het voor de zoveelste keer tegen in het weekend.
Nou dan had je gisteren eens moeten zien. Er waren veel koppels van de andere grote club uit België die met elkaar bezig waren, afgezonderd in een ruimte.Ben benieuwd wat er tegenviel.
Wij komen eigenlijk alleen op de vrijdag in Amai en hebben over het algemeen een hele toffe geile avond dan.
Donderdag's 1 keer geweest maar dat viel ons heel erg tegen.
Vaak lezen we dat de mannen heel afwachtend zijn en/of geen initiatief nemen maar daar hebben wij eigenlijk nooit lastvan gehad, meestal moet ik aangeven dat het wel even genoeg is.
Was dit nou in Amai , of in de grootste Balense club ?Nou dan had je gisteren eens moeten zien. Er waren veel koppels van de andere grote club uit België die met elkaar bezig waren,
Daarnaast storen enkele Amaikoppels (waaronder ook wijzelf) zich ook aan de "lekker goedkoop uitgaan" koppels van elders die dat ook nog eens in de wachtrij openlijk toegeven dat ze er zo instaan.
Helaas was dit in Amai.Was dit nou in Amai , of in de grootste Balense club ?