Dat er om 12h45 een rij staat is niet verwonderlijk. Op dat moment word er zelfs nog geen enkele single man in het gangetje naar de toegang toegelaten. Het gaat pas om 13h open. Meestal geraken de mensen van de rij wel binnen. Als je de parking nog opgeraakt, dan geraak je nog wel binnen.Zojuist langs club Amai gereden en een rondje over de parkeerplaats gemaakt…
Ik vraag me af hoeveel dames er binnen moeten zijn als alle mannen aan hun trekken moeten komen. Terwijl de bedoeling andersom is, de stellen/dames dienen door de mannen verwend te worden. Echt niet normaal druk en mega lange rij…en ik was er al voor 12.45u. Hopelijk wordt dit niet een slachtoffer van hun eigen succes. Ook op hun eigen forum is te lezen dat er stiekem toch wat regels overboord gaan gedurende een weekend…
Jammer
Ik ben er zelf zaterdag geweest en zou niet weten welke van hun eigen regels die dag overboord zijn gegooid. Ik heb in elk geval geen andere taal gehoor dan Nederlands en veel respect gezien naar de dames toe. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat er geen anderstalige aanwezig waren want gezien het vele volk op zaterdag heb ik natuurlijk niet alles gezien.