dutchbackyard
Newbie
Weet niet of dit de juiste plaats is, maar vraagje,... wat is de dresscode voor single mannen bij club Amai....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHey Cloudwalker, wil ook graag eens langsgaan in januari, kan je zeker wel even oppikken. Misschien 7e?Hoi, is er iemand die op de zaterdag naar Amai gaat vanuit Rotterdam en ook weer terug moet naar Rotterdam? Ik zou graag ergens in januari willen gaan.
Ben een slanke goed verzorgde jonge vrijgezelle vrouw die voor het eerst gaat. Wel een x in de fun4two geweest, maar net niet de match kunnen vinden die paste van beide kanten. Helaas. Ga deze x voor de vrijgezelle mannen
Ben erg benieuwd en zou ook een keer naar Eroxx willen!
Stuur me maar een PM
Ik twijfelde nog gisteren ook te gaan. Benieuwd wat vandaag gaat worden.Ik ben gisteren wel binnen geraakt. In het verleden ook al eens 3 kwartier buiten moeten staan wachten.
Binnen was het top. Knappe dames, dames met veel "goesting". Heel veel actie. Een goede verhouding mannen/vrouwen en geen haantjesgedrag.
Ik was wel verast door deze toeloop. Met de maandelijkse gangbang in de andere club een kwartiertje verder had ik minder volk verwacht.
Dus ze doen het goed bij Amai met het in het oog houden van de verhouding. Mij zien ze er zeker terug.
Ik verwacht nog een review…Ik twijfelde nog gisteren ook te gaan. Benieuwd wat vandaag gaat worden.
Awel graag, door de drukke dagen heen nog geen tijd gehad maar ik ben idd afgelopen vrijdag afgezakt naar de Amai. Zoals voorgaande keren ook weer een zeer positieve ervaring gehad. Zeer leuke koppels aanwezig waarbij ik ook bij een 3tal gedurende de avond heb kunnen aansluiten. Er waren mannen aanwezig maar het echte haantjes gedrag bleef uit, dit valt me in deze club telkens weer op!Ik verwacht nog een review…
those times when you visited that club did something happen? that he refused you the entrance? was the same person who refused you who also let you in?Hi, I have been to this club twice, I wanted to visit it because of the beautiful stories in the guest book. in both cases I was denied access, I don't know the reason, although I asked for an explanation. I went to another place where he was treated with respect. In my list of clubs he is blacked out