Ik was er gisteren, op het nieuwjaarsfeestje. En ik vond het persoonlijk te tam. Ik lees zelf niks anders dan goede reviews, maar voor mij was het te tam. Ik heb maximum een trio gezien. Het was natuurlijk niet aangekondigd als een orgie, maar toch. Ik zal later twee voorbeelden geven waarom ik het te tam vond.
Zelf arriveerde ik veel te laat door logistieke problemen, met dank aan NMBS en De Lijn. Tegen 22 h kon ik toch mijn eerste wandelronde beginnen. Maar er was eigenlijk nog niet echt actie. Was normaal dacht ik, zal pas voor na middernacht zijn dacht ik. Geen probleem, ik had eigenlijk nog niks gegeten die dag dus ik zat al snel in het restaurant. Op de menu: hert. Best lekker. Saus op basis van rode wijn. Ik ben geen wijnliefhebber maar in m'n eten kan ik dat wel verdragen.
Een beetje later was er dan toch wat actie, vroeger dan ik dan uiteindelijk had verwacht. Maar eigenlijk nog niks dat me echt aansprak. Heel lang in het bubbelbad gezeten. Iets wat ik nog meerdere keren die avond zou doen. In het bubbelbad was de actie eigenlijk altijd 1 op 1 en was het vooral dames met een maatje meer die zich amuseerde zeg maar.
De aftelling begon volgens mijn horloge een halve minuut te laat, maar ik vermoed dat mijn horloge gewoon voorloopt. Er werden wat partypoppers geknald (was ik even blij dat ik op de opkuis niet moest doen, op het einde van de avond lagen die blaadjes tot in de douches). En het is hier dat veel potentieel naar mijn gevoel gemist was. Normaal vier ik geen kerst en nieuwjaar, het spreekt mij gewoon niet aan. Maar ik vond het nu wel een mooie gelegenheid om een leuke dame in het midden te zetten, af te tellen en dan allemaal tegelijk (of vlak na elkaar) op haar gezicht te spuiten. Niet dus.
De darkroom werd die avond verdacht weinig gebruikt en ook de cinema werd eigenlijk niet gebruikt. De kooi was ook verdacht rustig. Alles zat vooral had ik het gevoel in de nieuwe ruimte. Nieuwe ruimte? Jawel, er is een nieuwe ruimte in Amai! Ik beschrijf ze even: een rechthoekige ruimte (ik schat 8 meter op 14 meter) met twee grote hoge vierkantige bedden naast elkaar van ik schat 4 meter op iets meer dan vier meter op 4 meter. Al kan het ook zijn 5 op 6 ofzo en dus geen vierkant maar maakt nu niet uit. Het is maar om een idee te geven.
Ik zei dus: tamme actie. Ja, sorry. Tegen 3 h had ik nog steeds niks gezien dat me aansprek. Opeens in de sm ruimte zag ik een dame die precies een bukkake aan het ondergaan was, ik voegde me bij, mijn collega's konden toch niet klaarkomen. Ik had het wel gekunnen, maar alles werd afgebroken. "er zou toch niks meer van komen" dacht dat het koppel en met ongeveer die woorden hoorde ik ze dat ook zeggen. Ze hadden mij ongetwijfeld wel klaar zien staan, maar goed, ik snap ook, ik ben niet de magerste man en ik heb een baard, dus ze zullen geen interesse hebben gehad. Ik heb het er dan ook maar bij gelaten en er van uit gegaan dat het aan mij lag. Maar dan wat later, (10 minuten ofzo, want ik zit eigenlijk al in het laatste uur van de avond): in die nieuwe ruimte zie ik een dame op haar knieën gaan. Ik heb de ruimte juist beschreven: rechthoekig. Dus veel plek is daar niet om een cirkel te vormen rond een dame. We zaten tegen de langste muur van achter trouwens. Die dame zit dus op haar knie en mannen kunnen enkel in rij achter haar. Prima. Die man spuit op haar gezicht. En gedaan. Bam. De mannen die voor mij stonden met hun erectie in de hand: go fuck yourself. Ja oké dan ... hier lag het althans zeker niet aan dat ik een verkeerde aanpak had (bij de vorige dame zou het kunnen van wel).
Zodus een tamme avond. sorry. Maar geen ramp. So be it. All okey. Wat me nog opviel: de dark room was deze keer vele properder dan de laatste keer bij afsluit, maar zoals ik ook al zei: heel de avond geen actie. Het personeel is zeker vriendelijk, de catering simpel maar goed en tja dat ik vol naar huis moest kan natuurlijk al eens gebeuren. Ik heb eigenlijk ook van heel de avond slechts 2 keer ergens willen aanshuiven (in het laatste uur van de avond) en tja een maal lag het aan mezelf of aan m'n uiterlijk (of beiden) en een maal werd het gewoon al af gebroken nog voor ik zelfs was doorgeschoven. Maar het is oké.