Deze hadden jullie nog tegoed.
toen ik wat later in de rij stond passeerde zo tiental koppels, waarvan eigenlijk maar een stel van mijn gading. Ik stond als vierde single man en kwam vlot binnen. Allereerst omgekleed en wat gaan eten. Erg karig maar een eitje met mayo was prima. Daarna op mijn gemak naar de bar waar het al aardig druk was. Er heerste een fijne uitgelaten sfeer. Toen maar eens een rondje gemaakt. Bios, de ruimtes met de gloryholes en dd ruimtes achter de ruimte met de open haard (is dat de 'nieuwe ruimte waar iedereen het over heeft?). Toen even in de Jacuzzi gezeten waar een dame al flink aan het pijpen was. Ondanks dat het niet mijn type was (zichtbare rookster) wond het spel me aardig op en met een rechtopstaande paal verliet ik het bad om in de ruimte met de open haard in een bank te ploffen. Ik nam plaats langs een stel waarvan zij een exotisch uitlijk had, Zuid-Amerikaans zo het bleek en we hadden een aardig gesprek gevolg door sensuele aanrakingen. Ze vertrokken samen naar achter. Zij nam echter plaats in de sauna de, hij ging alleen op pad. Ik heb haar gelaten en later ook niet meer actief gezien, helaas alleen aan de bar.
Terug bij de open haard werd mijn aandacht getrokken door een knappe super knappe dame met collar. Ik ging mee in hun D/s spel, ze moest echt verleid worden want ze was erg onzeker. Uiteindelijk belande ze op mijn schoot en liet mijn paal in haar strakke maar kletsnatte kutje glijden.
Ik heb haar daarna nog eens in dr bios geneukt waarbij ze drie keer spuitend klaar kwam. Ik hield het toen ook niet meer.
Daarna nog twee rondjes gemaskt met meer occasional' sex. Ook lekker maar het eerste stel heeft een olek in mijn geheugen bezet.