Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeb je een pm ik hou heel veel van travestie groetjes ik woon in Rotterdam zuid vlakbij SlingeIs er toevallig iemand die woensdagavond vanuit Nederland naar de bi/travestie party gaat en me zou kunnen ophalen (en nog belangrijker me na afloop weer zou kunnen afzetten) bij treinstation Rotterdam, Delft, Den Haag, Leiden, Amsterdam of Utrecht? Hoeft natuurlijk niet voor niets. Woon zelf in Rotterdam.
Heb je een pm gestuurdHeb je een pm ik hou heel veel van travestie groetjes ik woon in Rotterdam zuid vlakbij Slinge
Ik heb je mail niet wil graag contact met jeHeb je een pm gestuurd
Ik kan dit beamen. Bij Eroxx heb ik de laatste tijd meer slanke en jonge dames kunnen neuken dan in Amai. Neem daarbij dat het eten ook niet te vergelijken is met het uitgebreide warme buffet van Eroxx (ik eet toch graag lekker - wie niet?! - tussen het neuken door als ik er 4 uur of zo aanwezig ben) en ik word in zekere zin gestimuleerd om verder te rijden en naar Eroxx te gaan. Jammer want Amai was voor mij dé doeners-club, net als voor collega's die uit NL komen. Waar zijn die slanke meiden gebleven???Ik krijg de indruk dat Club Amai meer en meer een bbw-club wordt. Jammer want zij kunnen mij niet bekoren. Alhoewel ik er (bijna) steeds tevreden buitenging is er de laatste tijd een tekort aan slanke dames. En als die er zijn zijn ze zeer druk omringd.
Waar is de tijd van de Circle O?
Er zijn geen afsluitbare hokjes maar een afwerend gebaar zou voldoende moeten zijn.Is er een plek waar je als stel even 'prive' kan starten? Niet perse dat niemand je kan zien maar dat de rest nog enige afstand kan houden.
Bedankt voor de reacties. Afgesloten hoeft niet perse. Afstand is voldoendeEr zijn geen afsluitbare hokjes maar een afwerend gebaar zou voldoende moeten zijn.
Klinkt goed.Het spiegelkamertje is daarvoor wel geschikt. Dat is nogal klein en meer dan drie personen passen daar echt niet in. Als je je een beetje strategisch opstelt, dan is het met z'n tweeën al gevuld en komt er niemand bij. Je zal waarschijnlijk wel wat kijkers hebben, maar dat is in een parenclub de norm.
Hi Eric was jij niet de eigenaar van die club in Brecht ? Die leuke jongen achter de bar met je vriendin ? Zo ja wij hadden echt goed contact zelfs prve nummers hadden wij van elkaar mits jij die persoon bent groetjesEn de bedoeling is volgende week de 22 ste eerst de club in brecht te doen(thema naakt) en daarna op de terugweg amai of als het een heerlijke geile dag is geweest v haar gewoon daar blijven tot sluitingstijd en dan n huis toe…. Naakt vindt zij vest opwindend vandaar eerst naar brecht (divine)
Volg meeIk ben van plan morgen voor de eerste keer naar amai te gaan. is vrijdag meestal een aangename dag?
Er is niet veel verschil in publiek tussen vrijdag en zaterdag. Zaterdag is het meestal wel wat drukker.Ik ben van plan morgen voor de eerste keer naar amai te gaan. is vrijdag meestal een aangename dag?