Voor mij is club Amai van vrouwelijk publiek heel goed. Hoe meer bbw, hoe liever. Ook al ligt de gemiddelde leeftijd iets hoger. Dat maakt het voor mij als jongere kerel nóg plezanter. Ook het eten vind ik er zeker niet slecht. Ok, de koude pasta en aardappelsalade is niet van hoogstaand niveau, maar daarnaast zijn er ook nog veelal andere zaken zoals lasagne of gefrituurde snacks, brood met beleg, groentjes, gekookte ei'tjes en altijd lekkere soep. Meer moet dat voor mij niet zijn hoor in een parenclub! Als jullie slanke vrouwen zoeken in club Amai raad ik jullie aan om vrij-en zaterdagen te gaan en eventueel de eerste, tweede en 4de woensdag van de maand en zondagen. Ik heb inmiddels op 2 maanden tijd al zo'n 6 keer de club bezocht en enkel één avond beviel mij iets minder (tijdens het weekend). Dus dan is het weekend (voor de niet bbw liefhebber) misschien wel meer jullie ding. Vooral van de oudere mensen ondervind ik veel gezelligheid tijdens een sigarettenpauze. Alsook het personeel steeds heel vriendelijk voor iedereen. De enige minpunten voor mij in de club? Soms toch wel iets te weinig aanbod van matrassen en enkel één wc voor de mannen en enkel één bbw avond voorzien per maand die overigens ook nog maar eens 4u lang duurt (minst tijd tov andere dagen). De prijzen; tja, die mogen voor de alleenstaande heren toch ook wel ietsje naar beneden. Voor mij is het best wel een eindje rijden ook (benzine). Maar anderzijds quasi nooit teleurgesteld naar huis gegaan (behalve één keer dan).