De Lolita die ik daar ken is mooi, jong en Europese. Alizée heeft Aziatische roots. Met haar klikt het beter, vind ik persoonlijk.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe Lolita die ik daar ken is mooi, jong en Europese. Alizée heeft Aziatische roots. Met haar klikt het beter, vind ik persoonlijk.
Ik was nr 35Ik ben donderdagnamiddag 06/02 naar het verjaardagsfeestje van Nana geweest. Het thema van het feestje was "hoe groter de druk, hoe feller de ontlading".
De uitdaging van Nana was om haar tieten 36 keer te laten onderspuiten. Rond 16u werd, na het verjaardagstaartmoment, een bukake sessie aangekondigd. Nana's tietenzaadteller stond toen op 18, als ik me niet vergis.
De mannen deden hun best en de teller liep snel op. Ik had echter niet door dat 36 de limiet was. Na de 35e lading zaad was het aan de beurt van haar partner. Hij had duidelijk lang gespaard en liet zien hoe het moestDaarna was het feestje afgelopen voor Nana.
Daar stond ik dan met harde opgetrokken ballen, een sufgerukte pik en veel goesting om zaad te doneren aan Nana. Mme O en Kristi hebben nog geprobeerd om me te troosten, maar het mocht niet meer zijn
![]()