Algemeen Club 2BE, Buizingen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben op 28/01 naar de Brunch Bang geweest @ de 2BE Club. Ik ben pas rond 11u aangekomen, maar ik had toen nog steeds de keuze uit croissants, chocoladebroodjes en mooie vrouwen om op te eten bij mijn koffie 😋

Julie, Lolita, Lollipop en Madame O waren al bezig met het pijpen en neuken van mannen op het platform in het midden van de club 🔥De mannen wisselden elkaar af zodat de vrouwen onafgebroken over stijve pikken beschikten. 🍆👄🍆🍑

Na eerst wat energie te hebben opgedaan met een chocoladebroodje en een koffie, heb ik mijn pik aan het werk gezet. Lollipop heeft me lekker gepijpt en daarna heb ik haar eens stevig geneukt. Madame O probeerde mij leeg te zuigen, maar ik kon me inhouden. Ik heb Julie daarna gedeeld met een aantal jonge mannen 🔥

De vrouwen bleven vrij actief en hielden de gangangbang op gang. Alles verliep vrij gemoedelijk. Madame O zorgde af en toe voor een kinky touch. Rond de middag was er een wissel van mannen en dit zorgde voor een dipje maar dat duurde niet lang. Dankzij het verse bloed en zaad werd er 'een kutje hoger geschakeld'. ;)

Lollipop en Madame O vormden een team om zaad te scoren. Ik was een van hun eerste slachtoffers aan de bar. Lollipop keek me aan tijdens het pijpen en toen kon ik me niet meer inhouden. Ze gaf mijn pik door aan MMe O die verrast werd met een grote lading zaad 💦💦💦Ze kreeg het niet allemaal doorgeslikt en liet een deel uit haar mond lopen. Met haar lippen, kin en tieten vol zaad ging ze op zoek naar een volgende donor 🍆✊👄

Voor mij persoonlijk was de gangbang iets te soft, maar dankzij de goede sfeer en setting heb ik er toch van genoten 😜

Terug
Bovenaan Onderaan