Sweetmacho
Wandelaar
- 96
- 07/02/22
- 110
En dat zeg je nu pas?You will see me with Lisa and another girl
Hoe is het geweest vandaag?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn dat zeg je nu pas?You will see me with Lisa and another girl
Beide dames mogen ontmoeten. Lisa voor de geile sex en 'another girl' voor de leuke en ook wel geile babbel.You will see me with Lisa and another girl
Nana zekerst.Beide dames mogen ontmoeten. Lisa voor de geile sex en 'another girl' voor de leuke en ook wel geile babbel.
Verder was het leuk om Julie nog eens te zien en er een leuke tijd mee te hebben.
Nana blijft ook een topper maar dus ook gegeerd en vaak druk bezig.
De andere dames sloeg ik over. De namiddag is maar kort he
Er waren ook een drietal actieve koppels en zelf enkele single vrouwen.
Geslaagde namiddag
Lobke?Was die lekkere zuigende Hollandse er met haar dotje?
Nana is inderdaad toppertje.
Weet niet hoe ze noemt Hollandse met zalige mond. Altijd goed gezindLobke?
Nee ze was er niet.
Ja ik denk dat je het idd over Lobke hebt. Draagt soms ook een fijne zwarte bril.Weet niet hoe ze noemt Hollandse met zalige mond. Altijd goed gezind
Niemand die uitleg kan gevenHallo, ben nieuw op dit forum. Zag dat er op 29 mei The Queens of Gang Bang is en ben nog nooit in 2be club geweest. Is het dan dat ze een soort spel gaan spelen, want las dat ze om 3 uur de speelkaarten gaan verdelen. Kan misschien iemand uitleggen wat dat inhoudt.
Mvg. Wokkie
Ik verwacht geen kaartspel, het zal eerder een woordspeling geweest zijn. Er zal vooral overal veel geneukt worden.Niemand die uitleg kan geven
Wat jammer dat je het zo ervaren hebt. Mijn ervaring is ook totaal anders. Mijn partner is wel bij mij geweest, maar niet eens zo vaak. Maakt altijd ruimte voor andere mannen. Hij heeft verder alleen lol gehad met de dames van de stellen. Lilly was daar voor het eerst met partner. Dus voor hun nog helemaal nieuw. Ik heb niet de indruk gehad dat haar partner andere geen ruimte gaf of veel stoom af moest blazen. Maar ik zou zeggen loop de volgende keer naar iemand van de organisatie als je het zo ervaart zodat er gelijk actie ondernomen kan worden.Ik was er ook vandaag en vond het een van de mindere dagen. Maar dan nog blijft 2be ok.
Geen klachten over de club, staff of de dames. Maar mannen, aub zeg. Uren lebberen onderaan een dame, uren pompen, pakken wat je kan, records willen breken. Pffff. NIETS van samenhorigheid. Hielp ook niet dat de vriendjes van de Hollandse dames ook precies nog veel 'stoom' kwijt moesten.
Wel prachtige dames en geweldige amateurtjes.
Misschien toch een minpuntje van de organisatie? Veel te weinig plaats. De witte zetels waren weg en ook in de alcove waren zitbanken weg. Dames konden nooit allen tegelijk aan het werk en diegenen die aan het werken waren zag je amper liggen of staan.
Niet mijn dagje. Volgende keer beter.
Ik ken de partners niet, maar er was vaak oogcontact en een zekere bezorgdheid tussen sommigen. Mooi en fijn om zien ook. Ik beweer dus niet dat ze hun eigen partners opeisten of afhielden. Maar het bleken wel actieve energieke deelnemers hoor. ;-)Wat jammer dat je het zo ervaren hebt. Mijn ervaring is ook totaal anders. Mijn partner is wel bij mij geweest, maar niet eens zo vaak. Maakt altijd ruimte voor andere mannen. Hij heeft verder alleen lol gehad met de dames van de stellen. Lilly was daar voor het eerst met partner. Dus voor hun nog helemaal nieuw. Ik heb niet de indruk gehad dat haar partner andere geen ruimte gaf of veel stoom af moest blazen. Maar ik zou zeggen loop de volgende keer naar iemand van de organisatie als je het zo ervaart zodat er gelijk actie ondernomen kan worden.
Nee over weinig ruimte snap ik je. Ik mistte ook de bankstellen haha. Gelukkig ging er boven wat open. Hoop dat je de volgende keer weer anders ervaart.Ik ken de part
Ik ken de partners niet, maar er was vaak oogcontact en een zekere bezorgdheid tussen sommigen. Mooi en fijn om zien ook. Ik beweer dus niet dat ze hun eigen partners opeisten of afhielden. Maar het bleken wel actieve energieke deelnemers hoor. ;-)
Er was wel degelijk plaatsgebrek nee? Ik denk niet dat jullie veel bewegingsruimte hadden. Sommigen vinden dat net opwindend. Ik niet, maar dat is persoonlijk en daarvoor schakel ik de organisatie niet in hoor. Elk feestje is anders en soms valt dat mee, soms minder. Maar het blijft telkens een feest
Kom je maandag ook, Marie-Louise?Nee over weinig ruimte snap ik je. Ik mistte ook de bankstellen haha. Gelukkig ging er boven wat open. Hoop dat je de volgende keer weer anders ervaart.
Nee dan ben ik er niet bij. Ik zal er donderdag weer zijn.Kom je maandag ook, Marie-Louise?
Hopelijk zijn de banken dan terug, want het zal een mega orgie worden
Ik ook mss, indien ik nog leef na maandagNee dan ben ik er niet bij. Ik zal er donderdag weer zijn.
Hey ik vond het voor mij eerste keer zeer leuke ervaring en voor herhaling vatbaar.Nee dan ben ik er niet bij. Ik zal er donderdag weer zijn.
Oh leuk ! Dan zie ik je as donderdagHey ik vond het voor mij eerste keer zeer leuke ervaring en voor herhaling vatbaar.
Marie-louise bedankt voor de leuke opvang en je collega's ook echt waar babbel aan de toog en zo langzaam er mee in gegaan .
Als ik donderdag kom zal Marie Louise mijn eerste zijn geeft nog iets te goed
Ik was er ook vandaag en vond het een van de mindere dagen. Maar dan nog blijft 2be ok.
Geen klachten over de club, staff of de dames. Maar mannen, aub zeg. Uren lebberen onderaan een dame, uren pompen, pakken wat je kan, records willen breken. Pffff. NIETS van samenhorigheid. Hielp ook niet dat de vriendjes van de Hollandse dames ook precies nog veel 'stoom' kwijt moesten.
Wel prachtige dames en geweldige amateurtjes.
Misschien toch een minpuntje van de organisatie? Veel te weinig plaats. De witte zetels waren weg en ook in de alcove waren zitbanken weg. Dames konden nooit allen tegelijk aan het werk en diegenen die aan het werken waren zag je amper liggen of staan.
Niet mijn dagje. Volgende keer beter
Weet er iemand of kim er maandag of donderdag is dan kom ik zeker nog eens langs?Oh leuk ! Dan zie ik je as donderdag
NeeIemand ervaring Nymphomania op zondag ??