Ne seks atleet in ons midden.
Hemelsbreed verschil tussen willen en kunnen vrees ik. Maar ik blijf oefenen...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNe seks atleet in ons midden.
Kies altijd voor kwaliteit niet voor kwantiteit.Hemelsbreed verschil tussen willen en kunnen vrees ik. Maar ik blijf oefenen...
De andere mannen gaan weinig kansen krijgenNe seks atleet in ons midden.
De andere mannen gaan weinig kansen krijgen
We mogen toch ook es een keer zeveren he.Geen zorg gasten. In alle eerlijkheid, de laatste dagen me goed schijt gevoeld, dus ik weet niet of ik me helemaal ga kunnen geven donderdag. Eén iets is zeker, aan de line-up zal het alleszins niet liggen. Stuk voor stuk pareltjes.
Ik zie wel hoe het loopt...
Ik duik wel graag in de fijne vleeswaren op zondagochtend.Gangbangen wordt dan zo banaal als charcuterie halen op zondag ochtend.
Ik duik wel graag in de fijne vleeswaren op zondagochtend.
Je eerste bezoek aan 2be ?Het was gisteren echt een topfeestje, mega knappe dames voor elk wat wils jong, oud,blond, bruin,blank, donker . Denk dat iedereen het wel naar zijn zin had. Een voor een top dames en enkele leuke stellen. Conclusie mij gaan ze er zeker vaker zien.
Prachtige club ook eigenlijk.
2de keerJe eerste bezoek aan 2be ?
En? Hebben de hormonen het gewonnen van de twijfel?Zit er aan te denken om morgen te gaan, maar als ik het topic doorspit zie ik dat de Braziliaanse dames voornamelijk pmc doen en nogal de neiging hebben om wispelturig te zijn…
Wat te doen, wat te doen? Is al een tijdje geleden dat ik nog een GB heb gedaan en ik heb er een enorme zin in
De meidenDonderdag verjaardag feestje dat lijkt me geil op te doen. Hopelijk zijn de dames in form want ik heb er best wel eens zin. Wie zijn de aanraders?
Ik zal wel meegaan met haar en haar beschermen en soigneren.Is het voor vrouwen alleen OK op donderdagmiddag? Of beter a's koppel gaan?
Liever niet door iemand met jouw nicknameWe willen allemaal wel een oogje in het zeil houden denk ik.
Gewoon doen. Fun gegarandeerd daarIemand ervaringen met de 'The Insatiable Angels' op donderdagen?
Zou een eerste maal zijn at 2BE zijn voor mij.
En qua drukte op een donderdag, valt dit goed mee of…?Gewoon doen. Fun gegarandeerd daar
Deze club (en dames) kan veel volk aan.En qua drukte op een donderdag, valt dit goed mee of…?