Gblovertje
Vaste klant
- 140
- 08/04/22
- 69
Ze was zaligAlways Ultra
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe was zaligAlways Ultra
Always Ult
Geen verslagje van jou?Wie gaat er morgen?
Je kan me herkennen aan mijn zwarte boxershort.
Nee wacht…
Ik heb mijn Lisa mee.
Volgende keer misschien.Geen verslagje van jou?
Hi,Hey iedereen wie gaat er donderdag. Gezien verslag van 14 dagen geleden wil ik ook nog wel eens afkomen. Zou de blowjobqueen Lobke er zijn. Weet iemand dat?
Ik zal het haar zeggen.Hi,
Lobke staat niet beschreven als een van de dames die er zullen zijn, dus ik vermoed van niet.
Maar Lisa zal er zo te zien zijn
En hoe vond je ze ?Hi,
Lobke staat niet beschreven als een van de dames die er zullen zijn, dus ik vermoed van niet.
Maar Lisa zal er zo te zien zijn
Al.die vrouwtjes slikken daar?Donderdag 29 juni geweest..prachtige vrouwen en bij de meeste langs geweest en mij laten pijpen..
sletjes van de organisatie zijn stuk voor stuk de moeite waard, de andere trouwens ook..
Maar het mag gezegd zijn.. 3 ietwat molliger vrouwen…wat konden die stuk voor stuk zalig pijpen.. één van hen dan ook mijn portie zaad geschonken wat ze gulzig binnenwerkte.. was zalig..
Inderdaad, nu de uitgebreide info gevonden, daarnet kon ik om de ene of andere reden niet doorklikken naar de events. ThxNochtans staat alle info bij elk event hoor. Als je het niet vindt, pm me gerust. En post gerust hier ook wanneer jullie zinnens zijn te gaan.
Dat is een slecht idee. Die berichten moet je in de rubriek "afspreken" zetten.En post gerust hier ook wanneer jullie zinnens zijn te gaan.
Hier is girlsreview. Ik ga er van uit dat iedereen de regels kent.Dat is een slecht idee. Die berichten moet je in de rubriek "afspreken" zetten.
Hey Macho man.Hier is girlsreview. Ik ga er van uit dat iedereen de regels kent.
Zullen we straks nog eens ondervinden he. Waarschijnlijk even brilliant als andersKomaan mannen. Ik wil graag weten hoe jullie het gisteren vonden.
Waarvan akteZullen we straks nog eens ondervinden he. Waarschijnlijk even brilliant als anders
Instabiel zijn de Angels allerminstDonderdag 13/7 de lange reis uit het noorden gemaakt om instabiel angels te bezoeken. Heenreis was goed terugreis een ramp…… qua file. Het gaf me in elk geval de mogelijkheid om nog na te genieten van de middag.
erg veel plezier Gehad met de dames. Weet niet precies welke naam bij welke dame hoort maar heb een to middag gehad.
lisa was geweldig, haar partner nog even gesproken, respect en hoop- jullie weer eens te zien
van de verdere aangekondigde dames alleen yu en nana herkend. Amber, en MelInca helaas niet kunnen plaatsen. Er waren nog een aantal erg leuke andere dames. Waaronder een geweldige een Jonge Franse dame voor haar eerste Gb (naam mij onbekend iemand meer info ?).
het is voor mij een reis van 600 km maar ik kom wat mij betreft snel weer.
Kan alleen maar beamen wat johnny hier zegt.Kort verslagje van donderdag laatstleden.
Toen we aankwamen nog voor 12 u stond de parking al redelijk gevuld.
Bij binnenkomst bleek dit niet voor de Club te zijn.
Het was eerder kalm en langzaam druppelden de mannen binnen.
Rond 12:40 kon Lisa niet meer wachten en verzocht aan de dames om er aan te beginnen.
De sfeer zat goed. Af en toe wat gedrum (niks ernstigs of echt storend) maar dat is meestal zo, als het startschot gegeven wordt willen de meeste mannen direct anticiperen. Niet deze jongen. Ik wacht af tot de dames wat ingereden zijn. Met 10 rond een dame staan wat heb je er aan?
Wat me verraste... Yu had een vriendinnetje mee. Geen Franse zoals hierboven weergegeven maar een Franstalige Brusselse. Een first-time groentje. Hoewel er aanvankelijk niks mee aan te vangen was volgens de mannen was mijn groepje weddenschappen aan het afsluiten hoe lang ze het ging volhouden voor haar slipje uitging.
Ik had 20 minuten ingezet en verloor. Nog tijdens het praten over haar kwamen zij en Yu de ruimte weer binnen en "het vriendinnetje" had alle niemendalletjes uitgetrokken.
Wat me bezorgd maakt... hoe wil je dat een meid een goede ervaring heeft en nog eens terugkomt als je je als man zo opdringt aan dit jonge ding. En dit een hele namiddag lang? Ik begrijp dat niet. En telkens is het weer zo als er een mooi nieuw fris groentje binnen komt. Ik maakte het zelf ook al mee als ik nieuwe meisjes een eerste keer meeneem. Verschil is dan wel dat ik me meester hou over hun situatie. Yu was daar niet toe in staat.
Ik hoop dat we haar nog eens terugzien. Soms schaam ik me dat ik een vent ben in hun plaats.
Okidoki... de rest. Ik maakte kennis met enkele mannen die super sympathiek zijn. Joe_bxl onder andere. Joe says hi to Joe. Lisa trouwens ook. Je bent een favorietje samen met nog enkele anderen.
Nana was er ook. Haar eigen wulpse zelve.
Raar, ik vind Amber een leuke vrouw maar om een of andere reden ben ik nog nooit bij haar geraakt. Onbewust. In feite besef ik telkens aan het einde dat ik nog nooit met haar ben geweest. Hoewel ik ze graag heb met haar superzachte benen die ik wel al mocht strelen als ze naast mij komt zitten in het rokerskot.
We gaan er eens werk van maken.
Zoals eerder al gezegd heeft Melinda een knap snoetje en een geweldige latino-bumper voor de liefhebbers. Af en toe kan ik dat wel eens hebben om lekker op loos te gaan. Afgelopen donderdag zelfs 2 keer. Lisa stond te supporteren
5 meiden waren er aangekondigd maar er kwamen ook een aantal koppels binnen. Ik telde 13 ! vrouwen. Toch anders dan gb's waar er 8 aangekondigd worden en er 4 komen opdagen.
Ik heb me bijzonder goed geamuseerd, ik hoorde van mijn clique juist hetzelfde.
Ik vergreep me 3 keer aan de schattige Yu (lading 1), 2 keer aan mijn eigen madam, 2 keer aan Melinda. Bij Melinda verloor ik lading 2.
Damn. Daarna nog wat flikflooien bij de andere vrouwen en af en toe nog eens geneukt maar klaarkomen zat er niet meer in.
Hopelijk volgende keer - een even goede sfeer.
Sorry, autocorrectie is soms niet erg handig..Instabiel zijn de Angels allerminst
Amber is degene met zwart haar, Melinda de Braziliaanse met het mooie gezicht en altijd aan het dansen (in between natuurlijk)
Ik denk dat ik je even sprak aan de bar maar werd snel afgeleid door iets anders ik weet niet meer wat. Ik wou nog verder praten maar je was er niet meer.
Wow wat een afstand. Is er dan niks deftigs meer in Nederland?
Ik was getuige van die eerste "penetratie". Of ik zal het anders uitdrukken. Ik zag een kudde mannen waartussen zich naar alle waarschijnlijkheid een vrouw bevond. Dat je van het bed viel en je scheenbeen bezeerde zegt toch genoeg?Ik was trouwens de eerste die van haar mocht genieten, ze lachte bij de eerste penetratie en ging daarna vol overtuiging verder met de mannen om haar heen.
was idd wel druk viel bijna van het bed af door de drukte en genoot van een ietwat beschadigd scheenbeen en ego….
Ik heb die echt genadeloos loeihard in haar kont genomen en ze had er alleen maar deugd van en wilde meteen een volgende pik erin. Getver, sterke meid!!!Voor de rest een zalige namiddag, met een franstalige dame die aan double deed, wat heerlijk was dat zeg.
Bij deze top middag en hop naar de volgende!