• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zelfs als exen kan je nog prima als vrienden met elkaar verder gaan.
Ligt aan de omstandigheden waarin men uit elkaar gaat.
Vaak wanneer kinderen in het spel zijn zie je dat de ex partners nog in elkaars leven blijven voor de kids.
Weliswaar gescheiden van bed en tafel maar toch nog in elkaars leven.
Nu is dat niet in iedere situatie zo en dat is jammer :(
Ik heb al vaak gezien dat kinderen als wapen worden gebruikt om het leven van elkaar zuur te maken.

Er zijn ook koppels die vlug een kind maken in de hoop zo de relatie te reden. Persoonlijk vind ik dat dom daar is uiteeindelijk ook het kind de dupe van. Want mama en papa blijven ge forceerd samen voor de kind(eren).

Pas op op ik ken een koppel die 2 jaar uit elkaar was maar als vrienden verder gingen. Ze hebben samen een zoontje. En intussen zijn ze een jaar terug samen.
 
Er zijn ook koppels die vlug een kind maken in de hoop zo de relatie te reden
Dit is echt het meest walgelijke wat je m.i. als mens kan doen.
Een kind is geen handelswaar.
Een kind is een commitment om naar beste je vermogens voor te zorgen en zo je bloedlijn door te zetten.

De impact van een scheiding of (familie) problemen op een kind is groter dan vaak wordt gedacht.

Ik zie het stichten van een gezin als het bouwen van een huis:
Als de fundering al niet goed is, hoe moet het huis dan blijven staan ?
Ja misschien overleeft het huis de 1e jaren maar dr komt een moment dat de hele boel instort en dan is het te hopen dat je niet thuis bent.
 
Het grootste probleem van een forum is dat je, mwah, tachtig procent van wat communicatie beter kan maken mist. Intonatie, lichaamstaal, gezichtsuitdrukking, zien hoe de ander kijkt als je iets zegt etc.

Dat maakt de kans op misverstanden een stuk groter.
Dat is het grote nadeel van geschreven berichten, zowel op een forum als een eenvoudig tekstbericht van mobiel naar mobiel.

Dat laatste is bijvoorbeeld één van de redenen dat ik een dame liever bel.

Ander voorbeeldje, van een ander forum; ik vraag aan een lid: "ga je nog naar <evenement, plaats> toe?
Antwoord terug: "nee"
Waarop ik weer schrijf : "wat nee?"

Die werd dus verkeerd opgevat.
Was quasi-grappig bedoeld...
 
Dit is echt het meest walgelijke wat je m.i. als mens kan doen.
Een kind is geen handelswaar.
Een kind is een commitment om naar beste je vermogens voor te zorgen en zo je bloedlijn door te zetten.
Dat is zo een kind is een verantwoordelijkheid. Je kan niet opeens beslissen geen ouder niet meer te willen zijn.

Een kind moet het gevolg zijn van een goede gezonde relatie. En niet het enige dat de relatie gaande houd.
De impact van een scheiding of (familie) problemen op een kind is groter dan vaak wordt gedacht.
Ik ken genoeg vrienden die in toxische relatie´s blijven zitten omdat ze denken dat wat er gebeurd normaal is. Omdat het thuis ook zo was.

Het is ook niet gezond voor de kinderen dat ze wekenlijks mogen horen of zien hoe mamaben papa op elkaar roepen, slaan en dingen gooien naar elkaar.

als ook vreemd gaan wat als je kind je betrapt? Sttt niets zeggen tegen mama of papa é. Hier 50€. Super opvoeding je kind op zadelen met een dilema.
Ik zie het stichten van een gezin als het bouwen van een huis:
Als de fundering al niet goed is, hoe moet het huis dan blijven staan ?
Ja misschien overleeft het huis de 1e jaren maar dr komt een moment dat de hele boel instort en dan is het te hopen dat je niet thuis bent.
Dat vind ik een super verglijking. Het fundament is het belangrijste is dat niet goed kan je nooit een stabiele relatie opbouwen. Een relatie moet je ook onderhouden en indien nodig renovereren. Wat kan kunnen we verbeteren ?


Ik zie dat zo vaak bij vrienden die zelf zeggen ik kan geen single zijn. Ze starten een relatie met iemand die ze amper kennen. ( een maand ofz). Een maand later gaan ze al samen wonen. En na een paar maanden is het gedaan. En begint het op nieuw.

En veel langdurige relaties gaan kapot omdat de relatie niet onderhouden word. Of aangepast aan elkaars noden.
 
Ik zie soms het probleem, dat zowel de man als vrouw, nog net zo willen leven als dat ze voorheen deden toen ze nog geen kinderen hadden. Lekker uitgaan met vrienden of vriendinnen en zo... de kinderen dan bij opa en oma droppen... en er totaal niet meer voor elkaar zijn omdat ze drukker zijn met hun eigen wereldje
 
Ik zie soms het probleem, dat zowel de man als vrouw, nog net zo willen leven als dat ze voorheen deden toen ze nog geen kinderen hadden. Lekker uitgaan met vrienden of vriendinnen en zo... de kinderen dan bij opa en oma droppen... en er totaal niet meer voor elkaar zijn omdat ze drukker zijn met hun eigen wereldje
Dat zie je ook vaak.
 
Poëzie, prachtig geschreven. Heel fijn dat je een partner hebt gevonden en ik wens jullie veel geluk.
Bedankt
Niet om je te ontmoedigen, maar de stelling eens een dief altijd een dief slaat ook wel een beetje op wandelen. Eens een wandelaar altijd een wandelaar.

Er komt een bepaalde spanning bij kijken. Het vervelende taboe op onze hobby en daarmee helaas ook het beroep maakt het ook aantrekkelijk.

Je kunt het denk ik ook wel een beetje een verslaving noemen. Verslaafd aan de spanning, het taboe, het contact met de dames.

Uiteraard in de beginfase van een relatie ben je helemaal verliefd. Dan verdwijnt de behoefte, maar vaak steekt het de kop weer op.
Nee, dat gaat niet gebeuren. Eerdere relaties gingen fout vanwege mijn behoefte aan vrijheid en wat dat met zich meebracht, maar er was en is geen behoefte aan vrijheid op sexueel gebied.

ik ben wel heel benieuwd
Ik laat het jullie weten. Als er nieuwe recensies verschijnen dan weet je genoeg.

Ik ken mijn bijzonderheden en die zijn er nog steeds, gelukkig kent zij ze ook.
We zijn niet de gevangenen van ons verleden. Wat was was een life lesson, not a life sentence.
Verliefd ben ik niet, ik voel liefde en de ruimte mezelf te blijven, inclusief te kunnen groeien en dus te veranderen en de ander datzelfde te gunnen. Ongeacht de consequenties.

IMG_3668.jpeg
In elk contact kan je vinden wat je nodig hebt. Dat gaat voor bij de rol van dvp en klant.
In mijn contact met de heren staat dat in elk geval centraal.
Daar ben je uitstekend in geslaagd (11 sterren?)🤣🤣
 
Laatst bewerkt:
Het fietsen gaat toch moeilijk dit jaar als je enkel zondag gaat. In de week is het te vaak slecht weer om rap een avond te gaan fietsen 😭
Maar de Duvel erna maakt veel goed, en denk ik ach: het zal wel beteren.


En toch, elke keer als ik een wandelaar of medefietser tegen kom, trek ik deze duffe kop terwijl ik denk: niet doen Sanji.
1720353139636.png
 
edit: Eens een uit nieuwsgierigheid. Vinden jullie friends with benefits een goede oplossing?
Een goede oplossing voor welk probleem?

Het concept van friends with benefits is helemaal uitstekend hoor. Mensen hebben nou eenmaal behoefte aan seks. Als een man en een vrouw die elkaar kennen geen behoefte aan een liefdesrelatie hebben maar wel aan seks, go for it.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lili
Dat is wel zo xx

edit: Eens een uit nieuwsgierigheid. Vinden jullie friends with benefits een goede oplossing?

In mijn beleving weten mannen niet altijd wat dan de benefits voor de dame zijn. Alsook de betekenis van friends is vaak lastig voor heren.

Alleen neuken en nooit iets leuks doen of alleen iemand bellen als je zin hebt, is in mijn ogen geen friends with benefits.
Vrienden bel je ook als je gewoon wilt weten hoe het met iemand gaat, zonder dat het einddoel seks is.
Ben3fits voor vrouwen zijn vrienden waarmee ze ook kunnen praten of die wel eens een plankje ophangt. Een vriend waarvoor ze ook eens kan koken of mee met hen gaat shoppen (voor hem).
 
In mijn beleving weten mannen niet altijd wat dan de benefits voor de dame zijn. Alsook de betekenis van friends is vaak lastig voor heren.

Alleen neuken en nooit iets leuks doen of alleen iemand bellen als je zin hebt, is in mijn ogen geen friends with benefits.
Vrienden bel je ook als je gewoon wilt weten hoe het met iemand gaat, zonder dat het einddoel seks is.
Ben3fits voor vrouwen zijn vrienden waarmee ze ook kunnen praten of die wel eens een plankje ophangt. Een vriend waarvoor ze ook eens kan koken of mee met hen gaat shoppen (voor hem).
Dat zijn rake woorden, volgens mij raak je de kern. Friends with benefits for the guys is wellicht een betere omschrijving in veel gevallen. Ik spreek overigens niet uit ervaring, want nog nooit een fiend with benefit gehad, dus misschien mag ik er officieel geen uitspraak over doen.

Edit: ik heb overigens wel veel vriendinnen, en de benefits die daar voor beiden uitgehaald worden zijn vriendschap, en goed gesprek en gezelligheid. Heel waardevol vind ik.
 
Een goede oplossing voor welk probleem?

Het concept van friends with benefits is helemaal uitstekend hoor. Mensen hebben nou eenmaal behoefte aan seks. Als een man en een vrouw die elkaar kennen geen behoefte aan een liefdesrelatie hebben maar wel aan seks, go for it.
Als tussen tijdse oplossing of vast. Om aan elkaars noden te voldoen.

bv ik heb een vriendin die van relatie naar relatie gaat omdat ze geen single kan zijn. ( haar woorden). Maar iedere keer lopen die relaties achter een paar maanden op de klippen.

een relatie tussen ons zou nooit werken. Maar als vrienden komen we wel goed overeen. Ik heb in het verleden eens een visje gesmeten of dat ze fwb ziet zitten. tenslotte zijn we beide single. En we komen goed overeen.

Zij zag het niet zitten omdat ze bang is dat ik meer zou willen na verloop van tijd. Want het gaat altijd zo volgens haar.

ik heb daar ook al eens met mijn vader over gesproken. En hij gelooft ook dat er altijd iemand meer wil.

Ik zie dat anders ik vind dat je perfect een fwb overeenkomst kan hebben. Zonder er een relatie van komt. Je moet wel goede afspraken maken. Wat beide willen en verwachten.

Ik denk dat het voorbeide een voordeel zou zijn onze behoeftes worden voldaan. Ik kan haar alles geven wat ze mist aan een relatie en zei mij. En vind ze iemand dan stoppen we met de fwb.
 
Ik kan haar alles geven wat ze mist aan een relatie en zei mij.
Met alle respect, maar dat kan je niet met zekerheid zeggen. Het is niet zo dat iedere man en vrouw elkaar per definitie bevredigende seks kunnen geven. Net zoals er voor een geslaagde liefdesrelatie een bepaalde klik moet zijn, moet er ook tussen friends with benefits voldoende seksuele klik zijn. Een vriendschappelijke klik is toch echt iets anders dan een seksuele klik.

Maar in het algemeen ben ik het met je eens dat friends with benefits zeker kan werken.
 
In mijn beleving weten mannen niet altijd wat dan de benefits voor de dame zijn. Alsook de betekenis van friends is vaak lastig voor heren.

Alleen neuken en nooit iets leuks doen of alleen iemand bellen als je zin hebt, is in mijn ogen geen friends with benefits.
Vrienden bel je ook als je gewoon wilt weten hoe het met iemand gaat, zonder dat het einddoel seks is.
Ben3fits voor vrouwen zijn vrienden waarmee ze ook kunnen praten of die wel eens een plankje ophangt. Een vriend waarvoor ze ook eens kan koken of mee met hen gaat shoppen (voor hem).
Dat hoort voor mij ook bij friends with benefits dat ik haar mee uit vraag gaan eten, en samen gaan doen. En ook tijd maakt. Ik zou met plezier met haar of een andere vrouw gaan shoppen en actief mee doen. ( heb ik al een paar keer gedaan met haar) Ook als ze hulp nodig heeft of eens wil praten dat ik dan ook langs kom. Eigenlijk geef ze elkaar alles wat je normaal uit een relatie haalt vind ik.

Van in 2 weken gaan we naar vlanderen zingt en ik Blijf bij haar slapen.
 
Dat hoort voor mij ook bij friends with benefits dat ik haar mee uit vraag gaan eten, en samen gaan doen. En ook tijd maakt. Ik zou met plezier met haar of een andere vrouw gaan shoppen en actief mee doen. ( heb ik al een paar keer gedaan met haar) Ook als ze hulp nodig heeft of eens wil praten dat ik dan ook langs kom. Eigenlijk geef ze elkaar alles wat je normaal uit een relatie haalt vind ik.

Van in 2 weken gaan we naar vlanderen zingt en ik Blijf bij haar slapen.
Maar toch blijft het dan lastig, jij zou misschien wel wat meer willen (lees seks) terwijl je vriendin alleen een leuke avond wil, lekker lachen en zo.

Het verleiden begint met oog en lichamelijk contact een hand op haar rug of zo...
 
Met alle respect, maar dat kan je niet met zekerheid zeggen. Het is niet zo dat iedere man en vrouw elkaar per definitie bevredigende seks kunnen geven. Net zoals er voor een geslaagde liefdesrelatie een bepaalde klik moet zijn, moet er ook tussen friends with benefits voldoende seksuele klik zijn. Een vriendschappelijke klik is toch echt iets anders dan een seksuele klik.

Maar in het algemeen ben ik het met je eens dat friends with benefits zeker kan werken.
Dat is waar. Je weet nooit of je op het sexuele deel haar 100% kan bevredigen. Dat is ook het moeilijkste deel vind ik. Ik wil wel de moeite doen om het voor haar zo goed mogelijk te doen. Ik vind voor dat je aan fwb begint moet je beide wel eens spreken en elkaar vertellen wat je van de fwb verwacht. In en buiten het bed.
 
Alleen neuken en nooit iets anders leuks doen, dan ben je geen friend en verdien je die benefits in mijn ogen niet.
Daar heb je gelijk in. Zoals jij en tiffany zeggen vind ik ook dat fwb meer is dan enkel sex.
Maar toch blijft het dan lastig, jij zou misschien wel wat meer willen (lees seks) terwijl je vriendin alleen een leuke avond wil, lekker lachen en zo.

Het verleiden begint met oog en lichamelijk contact een hand op haar rug of zo...
sex hoort wel ergens bij fwb. Wil ze enkel een gewoone leuke avond lachen enz. Geen probleem nu was dat ook al zo. Ik ben al vaak bij haar langs geweest en blijven slapen zonder dat ik sex met haar verwacht. Gewoon om te praten samen, een filmpje te kijken. Ik ben met haar al een paar keer gaan shoppen. Eens iets gaan eten in de mcdo enz.

Op dat vlak zou er niet zo veel veranderen. Enkel dat ik niet meer in de zetel slaap als ik blijf slapen en dat er sex is.
 
Laatst bewerkt:
Hahaha, nou dat kan ik ook wel gebruiken en is niet alleen een benefit voor haar 😅
Mannen denken vaak dat een vrouw alleen maar iemand wilt die geld aan haar uitgeeft. Maar als vrouw, als vrienden met extra's, is het ook suoer leuk als je friend vraagt of je mee wilt shoppen voor hem.
Het gevoel dat jouw smaak en gezelschap gewaardeerd wordt, is voor een vrouw een benefit.
Gaat niet alleen om seks en geld want dan kan je net zo goed naar de professionals, de sekswerkers.

Wil je fiends zijn, wees dan ook een friend.
Maar de lijn is dun tussen fwb en een echte relatie.
En wordt vaak onderschat ❤️

 
Precies, is echt niet vreemd!
Ik heb weleens op een rustige middag in een kledingzaak aan het aanwezige winkelpersoneel (allen dames) gevraagd of ze voor mij kleding wilden uitzoeken. Dat was ook een grappige ervaring, want dat waren ze overduidelijk niet gewend (ook niet zo gek).
 
Ik liep serieus vandaag door de stad met die gedachte: wat zou het geweldig zijn om een leuke vrouw bij me te hebben die me zou kunnen helpen bij het uitzoeken van passende kleding voor me, want ik voel me daar in mijn eentje nogal onbeholpen in. 😅
Dat is super leuk ik heb dat al een paar keer gedaan waarmee ik fwb wel zie zitten. En dat is ook wel super leuk dat zij eens kan zeggen wat denk je hier van of daar van. En om gekeerd. Zij had mijn nieuwe onderbroeken gekozen. 😅 het is ook gezellig
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan