Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik denk dat je aardig vast klantenbestand hebt, het zijn in feite goede bekenden geworden, misschien wel een goede vriend. In hoeverre zijn dit fwb of kun je dit scheiden, klanten zijn klanten, ook al heb je het af en toe gezellig.
Makkelijk te scheiden:
Een heer/klant betaald;
Een fwb is een vriend of vriendin waarmee je vrijt;
Poly amore, is een relatie met meer mensen.

Ik heb heel fijne heren als klant (gehad). Wat niet werkt is verliefd worden.
Dan ben je sws geen klant meer. En als het niet werkt wordt je erna ook geen klant meer. Dat werkt niet voor mij in elk geval.

Fwb heb ik niet. Ik heb ook niet al mijn schaapjes op het droge om dit te willen.

Poly amoreuse relaties heb ik wel.
Heb voor mezelf besloten dating apps weer eens een kans te geven. Pas 2 dagen bezig (Tinder een weekje vooruit dan).
Tot nu toe zonder succes maar we houden hoop.

Stel ik zou ooit een relatie krijgen dan ben ik denk ik wel eerlijk dat ik op regelmatige basis een intiem dienstverlener bezoek. Vanzelfsprekend stopt dit dan ook.

Gewoon uit interesse:
Hoe denkt de rest erover ??

Wel of niet vertellen aan je date? En waarom wel/waarom niet.
Ik zou het wel vertellen omdat ik openheid belangrijk vind en het m.i. zo is dat wanneer ze dr zelf achterkomt je wellicht verder van huis bent.
Nog even los van eventuele risicos op SOA
Als je een dame bezoekt tijdens je relatie is het relevant. Alles ervoor niet. Soa melden is altijd belangrijk.
 
Heb voor mezelf besloten dating apps weer eens een kans te geven. Pas 2 dagen bezig (Tinder een weekje vooruit dan).
Tot nu toe zonder succes maar we houden hoop.

Stel ik zou ooit een relatie krijgen dan ben ik denk ik wel eerlijk dat ik op regelmatige basis een intiem dienstverlener bezoek. Vanzelfsprekend stopt dit dan ook.

Gewoon uit interesse:
Hoe denkt de rest erover ??

Wel of niet vertellen aan je date? En waarom wel/waarom niet.
Ik zou het wel vertellen omdat ik openheid belangrijk vind en het m.i. zo is dat wanneer ze dr zelf achterkomt je wellicht verder van huis bent.
Nog even los van eventuele risicos op SOA
Ik zou dit nooit opbiechten.

Het bezoeken van een DVP, is bij de meesten toch nog steeds het bezoeken van een.... ik denk zelf dat voor de meeste dames dit een reden is om niet meer met je af te spreken.

Als ze vraagt naar vorige relaties, zeg dan dat je af en toe een date hebt gehad. En na een tijdje het toch niet paste.
 
Persoonlijk zou ik er geen geheim van maken. Omdat ik altijd open en eerlijk probeer te zijn.
Dat is heel lief van je maar wat is de meerwaarde daarvan? Het zorgt er alleen maar voor dat het vertrouwen daalt, daar heb je beide niks aan, ik zou zeggen geheim houden als je van je zelf weet dat je bereid bent om het niet meer te doen voor haar? Waarom slapende honden wakker maken, alleen maar hoofdpijn voor niks
 
Ligt ook aan het type vrouw.
Sommige vrouwen waarderen een man die betaalde sex doet meer, dan een man die allemaal knbetaalde one night stands heeft gehad.
Ook met vreemdgaan ansich is dvp bezoek meer geaccepteerd onder vrouwen dan vreemdgaan via tinder. Een collega, fam lid, vriendin of buurvrouw is vragen om de cholera plaag.

Vertrouwen zit in het type persoon dat je zelf bent: Maak je in de ogen van vrouwen misbruik van andere vrouwen of gebruik van andere vrouwen. Een erg belangrijk verschil.


Een goede vriend van me legde aan een meid waarme hij op dates ging uit, dat hij dvps bezocht. Hij was niet op zoek naar iets serieus, wilde af en toe gewoon kunnen neuken, zodner contact te onderhouden. Inmiddels hebben ze een kindje en zijn al een paar jaar samen.

Maar ligt dus geheel aan wie je zelf bent en wie zij is. Is ze heel traditioneel is het logisch dat het niet in goede aarde valt 😅
 
Ik heb ff snel onderzoek gedaan. Maar 98% van de vrouwen kan het totaal niet aan hoor!

Tiff en die vriendin van die vriend zijn de enigste twee ben ik bang.
Wacht ff, zij zijn de enige twee en 98 procent kan het niet aan? Dat betekent dat er maar 100 vrouwen op de wereld zijn? Woohoo, dan heb ik ze bijna allemaal gehad in mijn wandelcarrière!
 
een voorbeeld van eerlijk zijn,... ik las ooit een verhaal

een DVP woonde in een normale wijk, had goed contact met de buren en zo. Paste ook op het buurmeisje, ze was vertrouwt en geaccepteerd.
Totdat ze opbiechte dat ze een DVP was. Ineens was ze oud vuil, haar auto werd bekrast en voordeur besmeurd. Uiteindelijk is ze verhuisd, ze was een paria geworden.
Persoonlijk ervaar ik DVP bezoek nog steeds als een, dat je als wandelaar een enorme viespeuk bent eneen werktak van loverboys en gedwongen prostitutie in stand houd.
Derhalve hou ik dit geheim.
 
dat je als wandelaar een enorme viespeuk bent en een werktak van loverboys en gedwongen prostitutie in stand houd.
In casual conversaties, waar ik niks over mijn hobby zeg, kom ik helaas nog altijd veel te vaak dit soort opmerkingen tegen ja. 😐

Ik mis dan 98 recensies 😛😬🤣
Uhm, dan kom ik op 105. Dat kan niet kloppen. 😁
 
Persoonlijk zou ik er geen geheim van maken. Omdat ik altijd open en eerlijk probeer te zijn
Mijn huidige vriendin was al een paar jaar wat hier fwb wordt genoemd. Persoonlijk heb ik een hekel aan dat woord. We deden al langere tijd heel veel samen, omdat het leuk was en is. Er waren ook anderen. Daar weet ze van en kent ze beiden ook. Niet teveel bij voorstellen, ik zag en zie ze ook maanden niet. Het zijn nog altijd vriendinnen en daarom zijn ze blij voor mij/ons. Ik heb het ze ook gewoon gemeld; we gaan door op de oude voet, alleen sex slaan we over.
Wij hebben uitgesproken het niet belangrijk te vinden wat we in het verre of nabije verleden is gebeurd, mij interesseert het niets. Wat was dat was.
Mocht DVP bezoek ooit ter sprake komen dan denk ik niet dat ik het ga ontkennen, dat voelt niet goed. Maar dat zien we wel als het zover is, ik ben niet zo van wat als.
Persoonlijk ervaar ik DVP bezoek nog steeds als een, dat je als wandelaar een enorme viespeuk bent eneen werktak van loverboys en gedwongen prostitutie in stand houd.
Derhalve hou ik dit geheim
Dan ben ik heel benieuwd hoe je een DVP ervaart. Een slachtoffer? Iemand die viespeuken ontvangt?


Als je een dame bezoekt tijdens je relatie is het relevant. Alles ervoor niet. Soa melden is altijd belangrijk
Tijdens was het niet. Ik heb me voor de zekerheid wel laten testen en het jasje blijft in de lade
 
Laatst bewerkt:
je hebt er 3,..

zou het dan 97 recensies zijn.
Mijn teller staat (pas) op 6 ;)
Meerendeel daarvan zijn van voor het bestaan van dit forum en Hookers heb ik alleen ooit een whem geplaatst over een dame.
Plus meerdere dames die ik heb bezocht zijn inmiddels allang weg uit het wereldje en om dan nog een recensie te schrijven is voor mij een no go😅

IK weet dit allemaal omdat ik een goed geheugen heb. Verder staat nergens met wie ik heb afgesproken en dat schrijf ik ook niet op.
 
Dat is heel lief van je maar wat is de meerwaarde daarvan? Het zorgt er alleen maar voor dat het vertrouwen daalt, daar heb je beide niks aan, ik zou zeggen geheim houden als je van je zelf weet dat je bereid bent om het niet meer te doen voor haar? Waarom slapende honden wakker maken, alleen maar hoofdpijn voor niks
Waarom zou het vertouwen dalen? Moest zij aan mij vertellen van ik heb trio´s, gloryholes en ganbangs gedaan. Zou ik daar geen probleem mee hebben.

Moest ik het via via moeten horen zou mijn vetrouwen iets schaden. Maar ik zou vooral terleur gesteld zijn dat ik het via via moet horen.
 
Gewoon uit interesse:
Hoe denkt de rest erover ??
Heel veel hangt af van de persoon met wie je dit gesprek voert. Er zijn al mensen geweest die het vroegen aan mij of ik ooit naar een DVP ben geweest de mensen die open denken ben ik gewoon eerlijk tegen geweest. Mensen die wat bekrompen zijn die heb ik niet die inkijk in mijn leven gegeven.

Als je merkt dat de dame in kwestie er echt niet mee om zou kunnen zou ik er zelf nooit over beginnen valt de vraag ja ok dan zal ik eerlijk zijn. Is het eerder een type die er allemaal wel mee om zou kunnen dan zou ik het vertellen als er een gesprek is waar dit bij aan sluit.
 
Laatst bewerkt:
Moest zij aan mij vertellen van ik heb trio´s, gloryholes en ganbangs gedaan.
Big Brother Pop GIF by Big Brother After Dark
 
Dan ben ik heel benieuwd hoe je een DVP ervaart. Een slachtoffer? Iemand die viespeuken ontvangt?
ondanks mijn teleurstelling toch een reactie,..

waar herleid jij uit dat ik zo denk. Ik zeg dat mijn omgeving zo denkt.

En hoe ik een DVP ervaar, net als ieder ander denk ik. Een dame die voor een vergoeding seks heeft met leuke of minder leuke klanten.

Alhoewel ik soms wel denk, je had je wel kunnen en mogen douchen even wat anders aantrekken. Ik vraag me soms af hoe sommige mannen denken. Maar afijn, terug naar het voetbal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan