Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is zo. Maar je hebt wel deels controle over wat mensen over je zeggen. Dat hangt samen met hoe je de dingen waar je wel controle over hebt. Hoe ga je daar mee om, hoe gedraag je je etc.

Je hebt ook niet altijd controle over welke gevolgen je acties zullen hebben. Maar je kan wel proberen de gevolgen inteschatten/voorzien.
Zal ik ook een duit in het zakje doen:
Bekijk bijlage 198997

En nog eentje dan:

Bekijk bijlage 198998
EIgenlijk mag je niet wakker liggen van wat mensen over je denken. Als je er toch van wakker ligt. Wil het zeggen dat je zelf niet 100% achter je keuzes/ acties staat.
 
Laatst bewerkt:
@Miss Tiffany weet niet in hoeverre je het nieuws hebt gevolgd de laatste dagen maar deze uitspraak van de Hoge Raad is van de week gekomen.
Gaat over het wel of niet belasten van ongerealiseerde winst op een vakantiewoning

Leek me wel relevant gezien Miss T in dit topic en elders op het forum heeft aangegeven een vakantiewoning te hebben.
 
@Miss Tiffany weet niet in hoeverre je het nieuws hebt gevolgd de laatste dagen maar deze uitspraak van de Hoge Raad is van de week gekomen.
Gaat over het wel of niet belasten van ongerealiseerde winst op een vakantiewoning

Leek me wel relevant gezien Miss T in dit topic en elders op het forum heeft aangegeven een vakantiewoning te hebben.
Lief! Dankje, ik volg dit inderdaad 🤗
 
Afkickverschijnselen, wel nee. Vlgs mijn therapeut zit ik in de ontkenningsfase. Morgen begint onze groepsgesprekken, ben nieuwsgierig, wie van hier er nog meer zullen zijn.
Zal een prima rariteitenkabinetje worden dan die gesprekken
"Ik ben Zorro en ik ben verslaafd aan aandacht van Tiffy"
allen:"hallo Zorro!"

.. en zo werd het alsnog een mooie ochtend. Starend naar de grond, friemelend met een zakdoek en bijtend op de nagels. Er zijn die dag in Rotterdam geen tissues meer te krijgen. Maar wel samen met lotgenoten!

@Miss Tiffany weet niet in hoeverre je het nieuws hebt gevolgd de laatste dagen maar deze uitspraak van de Hoge Raad is van de week gekomen.
Gaat over het wel of niet belasten van ongerealiseerde winst op een vakantiewoning

Leek me wel relevant gezien Miss T in dit topic en elders op het forum heeft aangegeven een vakantiewoning te hebben.
Een dramatische uitspraak natuurlijk die niet uitvoerbaar is. Ik mag hopen dat de vastgoedmarkt een keer goed in elkaar flikkert… krijgen we allemaal geld terug van onze vrinden van de BD, want WOZ-ontwikkeling.

Gewoon huizen kopen in Belgie
Het ene orgasme is het andere niet
Mooi gesproken. Geldt voor meer zaken trouwens ;)

Wijze vrouw!
 
Ik wil eens jullie mening vragen of ik fout ben.

Vandaag zag ik een een groep waar ik in zat voor mensen die een relatie zoeken op fb. Er poste een vrouw foto´s van chat berichten van 3 mannen uit de groep. Waar man 1. 2x gewoon hy gestuurd had. Man 2. Had gewoon eens gestuurd van je ziet er een leuke dame uit. En man 3 had gestuurd ik ben.... en ik zou je eens willen leren kennen en nog een paar dingen.

Boven de screenshots schrijft ze. Je moet eens kijken naar deze 3 lozers. De ene stuur 2x hy, de 2 andere denken dat ik intresse in hun zou hebben.

Ik heb geregageerd. Ik vind dat je die personen gewoon moet blokeren. Maar de de privé berichten openbaar posten en hun belachelijk maken is niet nodig vind ik.

Krijg ik een antwoord van haar: het beheer laat het staan dus scroll door maar dan zie je het niet. 👍

ja dan kookte ik. En heb ik geantwoord. Als je je ego wil strelen moet je het maar ergens anders doen.

Btw ik weet niet of je dat weet maar wat jij doet is strafbaar. Je mag geen privé berichten openbaar posten. Dat is doxing

5 min later was het bericht weg. Of heeft ze mij geblokt. Of ben ik uit de groep gezet.

Maar ik kan niet toe kijken hoe mensen belachelijk gemaakt worden.
 
Ik wil eens jullie mening vragen of ik fout ben.

Vandaag zag ik een een groep waar ik in zat voor mensen die een relatie zoeken op fb. Er poste een vrouw foto´s van chat berichten van 3 mannen uit de groep. Waar man 1. 2x gewoon hy gestuurd had. Man 2. Had gewoon eens gestuurd van je ziet er een leuke dame uit. En man 3 had gestuurd ik ben.... en ik zou je eens willen leren kennen en nog een paar dingen.

Boven de screenshots schrijft ze. Je moet eens kijken naar deze 3 lozers. De ene stuur 2x hy, de 2 andere denken dat ik intresse in hun zou hebben.

Ik heb geregageerd. Ik vind dat je die personen gewoon moet blokeren. Maar de de privé berichten openbaar posten en hun belachelijk maken is niet nodig vind ik.

Krijg ik een antwoord van haar: het beheer laat het staan dus scroll door maar dan zie je het niet. 👍

ja dan kookte ik. En heb ik geantwoord. Als je je ego wil strelen moet je het maar ergens anders doen.

Btw ik weet niet of je dat weet maar wat jij doet is strafbaar. Je mag geen privé berichten openbaar posten. Dat is doxing

5 min later was het bericht weg. Of heeft ze mij geblokt. Of ben ik uit de groep gezet.

Maar ik kan niet toe kijken hoe mensen belachelijk gemaakt worden.
Sorry maar wat deze persoon doet is pure onzin en het is overduidelijk waarom ze aleen is. Als je in iemand niet geinteresseerd bent vertel je het hen eerlijk en beleefd. Wat je niet doet is dit.....
 
Ik wil eens jullie mening vragen of ik fout ben.

Vandaag zag ik een een groep waar ik in zat voor mensen die een relatie zoeken op fb. Er poste een vrouw foto´s van chat berichten van 3 mannen uit de groep. Waar man 1. 2x gewoon hy gestuurd had. Man 2. Had gewoon eens gestuurd van je ziet er een leuke dame uit. En man 3 had gestuurd ik ben.... en ik zou je eens willen leren kennen en nog een paar dingen.

Boven de screenshots schrijft ze. Je moet eens kijken naar deze 3 lozers. De ene stuur 2x hy, de 2 andere denken dat ik intresse in hun zou hebben.

Ik heb geregageerd. Ik vind dat je die personen gewoon moet blokeren. Maar de de privé berichten openbaar posten en hun belachelijk maken is niet nodig vind ik.

Krijg ik een antwoord van haar: het beheer laat het staan dus scroll door maar dan zie je het niet. 👍

ja dan kookte ik. En heb ik geantwoord. Als je je ego wil strelen moet je het maar ergens anders doen.

Btw ik weet niet of je dat weet maar wat jij doet is strafbaar. Je mag geen privé berichten openbaar posten. Dat is doxing

5 min later was het bericht weg. Of heeft ze mij geblokt. Of ben ik uit de groep gezet.

Maar ik kan niet toe kijken hoe mensen belachelijk gemaakt worden.
Nope die dame zat fout, ook als het andersom zou zijn dan is imo de poster fout.
Wat ik me dan wel afvraag is wat bezielt zo'n persoon om zoiets te doen ??
Nee je hebt goed gereageerd. Nu even diep ademhalen en laten gaan.
 
Lijkt me helemaal niets fouts aan Roxas. Integendeel! Goed bezig geweest en nu weer loslaten.
Ga ik doen ik vroeg mij af of ik over regageerd had.
Nope die dame zat fout, ook als het andersom zou zijn dan is imo de poster fout.
Wat ik me dan wel afvraag is wat bezielt zo'n persoon om zoiets te doen ??
Nee je hebt goed gereageerd. Nu even diep ademhalen en laten gaan.
Me pa zei het ook. Hij zei in het gevolg gewoon rapporteren.
Zelfs blokkeren zou ik al asociaal vinden. Die mannen spreken haar zo te zien op een heel normale manier aan, nota bene in een Facebook groep waar het de bedoeling is nieuwe contacten op te doen.

Je hebt volkomen gelijk, de dame komt bitcherig over.
Ik vind ook laat gewoon weten dat ze je type niet zijn. Op een respectvolle manier. Er waren veel mannen en vrouwen die gewoon hun mee uitlachen é. Dat zijn dan volwassen mensen van 30-50 jaar. Die hijn gedraagen als kindjes van 15-16 jaar.
 
Laatst bewerkt:
Misschien is het een type van zichzelf erg hoog achten en op anderen willen neerkijken.
Wie weet met bijbehorend eisenlijstje waaraan een man in haar ogen allemaal moet voldoen? (in plaats van wensenlijstje)
Is dat in het algemeen niet het probleem in de dating scène tegenwoordig?
Voorheen ging je bijvoorbeeld naar de kroeg en daar ontmoette je iemand. Dat maakt(e) m.i. de drempel wat hoger om iemand aan te spreken omdat je meteen al kon/kan inschatten wat voor vlees je in de kuip hebt omdat je iemand al fysiek spreekt en ziet.

Tegenwoordig door apps als Tinder, Bumble, Happn en sites als Lexa, elite dating is de lat veel lager komen te liggen waarbij het lijkt alsof het voor dames makkelijker is geworden.
Waarom is de lat lager komen te liggen?
I.p.v. je energie te besteden aan die ene persoon in de kroeg om een mogelijke date te scoren, heb je nu tientallen profielen tot je beschikking, waarbij het soms ook twijfelachtig is of de info die er staat klopt.
Doordat je veel sneller kan zeggen oftewel oneerbiedig gezegd: vleeskeuring) die wel die niet. En daar komt dan mogelijk een date uit want niet ieder gematcht profiel leidt tot een date.
Dit maakt dat je eigenlijk in principe niet meer naar buiten hoeft om iemand te ontmoeten in eerste instantie.
Tel daarbij op dat dames vaak in de minderheid zijn op dat soort apps en sites.

Dat maakt dat de dames zichzelf kunnen veroorloven om een heel eisenpakket neer te leggen en daarop te filteren. Uiteindelijk hebben ze m.i. alleen zichzelf daarmee omdat de prins of prinses op het witte paard niet bestaat.

Tot slot wil ik even zeggen dat ik ook wel weet dat niet iedere dame de matches van zich af moet slaan en dat ook de dames die veel matches krijgen niet overal een date mee hebben.

Uiteindelijk telt een ding:
Ga je er actief naar opzoek dan ga je het niet vinden.
 
Gezien je eerdere post over kwakkelen met energie. Dan is het juist heerlijk als je even jezelf volledig kan laten gaan😁😁
Fijn dat het geweldig was ☺️
Is ook absoluut waar volgende week afspraak staan voor eerste stap in slaaponderzoek dus hopen dat daar wat uitkomt
ik had ticketen voor oostende maar heb ze moeten doorverkopen 😭

Was vergeten dat ik die avond al andere beloftes had gemaakt. Dus ik ben super jaloers...
Balen man ik ben uiteindelijk ook alleen geweest zouden met 2 gaan maar die ander kon niet en heb die kaart ook niet meer kunnen verkopen maar ik wilde echt gaan omdat dit 30 jarig jubileum tour is
 
Balen man ik ben uiteindelijk ook alleen geweest zouden met 2 gaan maar die ander kon niet en heb die kaart ook niet meer kunnen verkopen maar ik wilde echt gaan omdat dit 30 jarig jubileum tour is
Dit is herkenbaar. Ga vrijdag naar een concert (tijdens dat concert zendsn ze ook oranje uit)
Alleen de persoon met wie ik zou gaan die krijgt het niet rond met de sport en de oppas 😔
En een ander persoon reageert niet op mijn vraag of die mee wil.
😔😔😟
Dus ff kijken hoe ik t ga doen. Alleen gaan is ook niet erg
 
Terug
Bovenaan Onderaan