Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Origineel van Judas Priest (1980),...

@ForumLurker , hoe staat het met onze verzameling van alle nummer die we hier delen,...
Band oprichten: De bende van de (b)Efteling.
Zang: Miss T
Drums: Dik Trom
Basgitaar: vacant (of nomineer jezelf dan pas ik het aan)
Gitaar: acant (of nomineer jezelf dan pas ik het aan)
Keyboard: Toffeetoday
Ze spelen covers van oude meuk tot de echte foute hits 😬
 
Alleen 3 voor mij. Geld, ach zolang ik leuk kan leven is het prima. Drank, ik ben van de blauwe knoop. Auto's, als ik maar van A naar B kom, verder boeit het me niet (ok, gek genoeg F1 weer wel). Maar een dame die kreunt van genot? Hemels!
Geld dient voor van te leven en niet voor te leven. Zoals je zegt. Wat drank aan gaat. Op reis eens een sangria of savonds eens 1 desperado voor de dag af te sluiten. Alles met een motor vind ik leuk.

Maar een vrouw topt alles.
 
Geld dient voor van te leven en niet voor te leven. Zoals je zegt. Wat drank aan gaat. Op reis eens een sangria of savonds eens 1 desperado voor de dag af te sluiten. Alles met een motor vind ik leuk.

Maar een vrouw topt alles.
Poging tot filosofie op de donderdag:
Geld 💸 is inderdaad een middel en de vraag is maakt veel geld gelukkig? Ik ken verhalen van mensen die gelukkiger waren toen ze weinig bezaten.
Dan is de vraag wat is bezit: woning ? Koop dat wel, meerdere woningen??

Door eigen ervaring weet ik dat geld en bezit en status niets zeggen over iemand. Het innerlijk dat telt: hoe je met anderen omgaan ?
Gaan mensen hetzelfde om met jou ? Nee helemaal niet, maar zolang ze op hun manier voor jou van betekenis zijn op welke wijze dan ook dien je ze imo dicht bij je te houden want als puntje bij paaltje komt zijn het juist de mensen die het meest onvoorspelbaar zijn het loyaalst.
De laatste zin is persoonlijke ervaring
Hoop het niet of ie eindigt net als Jezus maar dan zonder het verraad met behulp van zilverstukken 😅
Nee ik wil m niet aan zn einde zien komen
 
Me pa zei het ook. Hij zei in het gevolg gewoon rapporteren.
Probleem is fatsoen.
Je kan meestal het beste wél iemand erop aanspreken, want als een admin dingen grappig vind en zelf de fatsoen norm kwijt is, dan kan je rapporteren wat je wilt maar blijven bepaalde dingen gewoon staan onder het mom "grappig" en "vrijheid van meningsuiting".

Ik zou dus ook meestal gaan voor: Zelf er iets van zeggen. Wat ik ook regelmatig doe.
Behalve als ik geen zin heb in gezeik, dan rapporteer ik het, al dan niet met oplossingen vd admin. Maar dan ligt het bij hen 👍🏼
 
Probleem is fatsoen.
Je kan meestal het beste wél iemand erop aanspreken, want als een admin dingen grappig vind en zelf de fatsoen norm kwijt is, dan kan je rapporteren wat je wilt maar blijven bepaalde dingen gewoon staan onder het mom "grappig" en "vrijheid van meningsuiting".

Ik zou dus ook meestal gaan voor: Zelf er iets van zeggen. Wat ik ook regelmatig doe.
Behalve als ik geen zin heb in gezeik, dan rapporteer ik het, al dan niet met oplossingen vd admin. Maar dan ligt het bij hen 👍🏼
Dat is de nagel op de kop. Het fatsoen is weg. Soms krijg je van die walgelijke opmerkingen te horen over een ander of je zelf. Onder de mom van grap. Maar als je hun er op aan spreekt en bv vraagt wat is er daar zo grappig aan? Kunnen ze het nooit uitleggen.

Als je hun op dat moment een koekje van eigen deeg geeft, is het plots niet grappig. 🤷‍♂️

Ik heb die groep een dag later verlaten. Er hangde een marginale en slechte sfeer.
 
Fatsoen is zeker en vast iets dat stillaan aan het uitsterven is, dat terwijl zelfzuchtig zijn net aan het stijgen is. Alles gaat over ik. De persoon zelf is belangerijk en misschien nog een paar mensen rond hun maar de rest die gaan we niet menselijk behandelen...

In de dating wereld waar dames het voor het uitkiezen hebben is dit nog veel erger. De eisen paketten die ze soms op tafel smijten zijn gewoon belachelijk. Ik verwacht niet dat ik er ooit van in de buurt kom. En bijna geen enkele man kan daar aan voldoen.
Er was een nederlands onlyfans model die mensen liet soliciteren voor een date met haar, 5000 mannen probeerde het. Ze ging op date met 3 en ze vond ze alle 3 afschuwelijk. Als dat de normale gang van zaken is geworden dan haal ik mijn plezier wel bij DVPs en de rest vul ik mijn leven wel met leuke vrienden.
 
Fatsoen is zeker en vast iets dat stillaan aan het uitsterven is, dat terwijl zelfzuchtig zijn net aan het stijgen is. Alles gaat over ik. De persoon zelf is belangerijk en misschien nog een paar mensen rond hun maar de rest die gaan we niet menselijk behandelen...
Dat is zo.
In de dating wereld waar dames het voor het uitkiezen hebben is dit nog veel erger. De eisen paketten die ze soms op tafel smijten zijn gewoon belachelijk. Ik verwacht niet dat ik er ooit van in de buurt kom. En bijna geen enkele man kan daar aan voldoen.
Er was een nederlands onlyfans model die mensen liet soliciteren voor een date met haar, 5000 mannen probeerde het. Ze ging op date met 3 en ze vond ze alle 3 afschuwelijk. Als dat de normale gang van zaken is geworden dan haal ik mijn plezier wel bij DVPs en de rest vul ik mijn leven wel met leuke vrienden.
Wat dating aan gaat vind ik ook dat we aan een hoop dingen moeten voldoen. Het is niet meer wie je bent maar wat je bent. Ik heb ooit eens gedacht van ik ga eens om een kostum, ik neem foto´s in papa zijn mercedes en porsche en maak een 2de account aan onder andere naam. Om eens te zien welke van de 2 de meeste matches krijgt. De eerlijke ik hoe ik echt ben of de fake ik.

Ik heb mij onlangs 2 matches gehad op een dating app. Uiteindelijk was ik rap gefrustreerd. Omdat ik het gevoel had dat alle moeite om elkaar te leren kennen van mij kwam. Ergen wou ik haar wel eens zeggen op een rustige manier van kelsey ik zou het fijn vinden moest er meer van jou kant komen om mij te leren kennen. Ik had het gevoel dat alles van mij kwam/moest komen. Ik heb haar niks gezegt omdat ik mijn ruiten bij haar niet wou in smijten.

Ik als man doe echt mijn best om een vrouw te leren kennen. Ik wil god en de wereld voor haar verzetten. Maar het word altijd niets. Ik heb ook al vaak het gevoel gehad dat mannen die enkel in haar broek willen zitten en hun kloten aan alles vagen kans na kans krijgen. Dus vraag je je af mss moet ik het zelde doen.

Wat hoor ik dan vooral van vrouwen dat zij het beu zijn dat mannen enkel in hun broek willen graken. En de teleurstellingen die zij al mee gemaakt hebben met andere mannen. En daar door een hoop eisen beginnen te stellen.

het probleem zit bij beide mannen en vrouwen. In plaats van ons te omringen met enkel mensen met het zelfde beeld als wij. Krijg je een heel 1 zeidig beeld. Buiten als we met elkaar praten en luisteren wat er verkeerd gaat. Zonder elkaar (tegen) te aanvallen. Graken we er uit. Zoals het nu is man vs vrouw/ vrouw vs man gaat het niet lukken.
 
Verdrietige gang van zaken toch?
Beste kan je altijd open erin gaan om iemand te leren kennen.

Toch ligt ook niet alles bij vrouwen hoor in mijn ervaring.
Vd dames om me heen hoor ik dat het grootste probleem met de heren is dat ze afdwalende ogen en harten hebben.
Ipv eerst 1 dame te leren kennen is het andere oog al ah scannen of er niet iemand nog mooier of beter is..

Of bv ikzelf. Ik geef mensen de ruimte ook met anderen te daten. Dat is de kern van poly, dat je niemand bezit of ervan uit gaat dat de ander alleen van jou is.
Alsnog zijn er genoeg heren die dan volhouden monogaam te zijn, terwijl dat helemaal niet zo is😅

Eerlijkheid, waarom is dat nou zo moeilijk 🤷‍♀️
 
Ik maak mezelf absoluut niet wijs dat het probleem zich enkel aan vrouwelijke kant zou zitten. Er zijn wel degelijk heel veel mannen die vrouwen misbruiken in elke vorm van het woord.
De goede mensen zijn van beide kanten weer eens de dupe, en dat ben ik eerlijkheidshalve echt gewoon moe.
ik ga mezelf allesbehalve perfect noemen maar als ik steeds na 1 date hetzelfde excuus hoor dan word je heel het gebeuren gewoon kotsmoe.
Ze hebben wel door dat ik geen misbruik wil maken van hun maar ze willen instant een gigantische vlam, sorry maar die bouw je op door tijd met elkaar door te brengen. Stilletjes aan meer en meer stokjes op het vonkje leggen tot het een kampvuur is. Maar alles wat je hoort is ik voelde het niet maar was wel tof je te leren kennen...


Edit: Ik weet dat ik hier nu een beetje lig te zagen, maar moest effe eruit.
 
Ik maak mezelf absoluut niet wijs dat het probleem zich enkel aan vrouwelijke kant zou zitten. Er zijn wel degelijk heel veel mannen die vrouwen misbruiken in elke vorm van het woord.
De goede mensen zijn van beide kanten weer eens de dupe, en dat ben ik eerlijkheidshalve echt gewoon moe.
ik ga mezelf allesbehalve perfect noemen maar als ik steeds na 1 date hetzelfde excuus hoor dan word je heel het gebeuren gewoon kotsmoe.
Ze hebben wel door dat ik geen misbruik wil maken van hun maar ze willen instant een gigantische vlam, sorry maar die bouw je op door tijd met elkaar door te brengen. Stilletjes aan meer en meer stokjes op het vonkje leggen tot het een kampvuur is. Maar alles wat je hoort is ik voelde het niet maar was wel tof je te leren kennen...
Mee eens dat die vlam aangewakkerd moet worden.
Iets dat er te snel is gaat ook weer rap uit.
En is 9 vd 10 keer niet eens echt.
Love bombing. Dat is allemaal nep..
Edit: Ik weet dat ik hier nu een beetje lig te zagen, maar moest effe eruit.
Zagen mag ☺️😘

Kotsbeu is toch Vlaams 🤭 vind ik zo mooi Vlaams!
 
Verdrietige gang van zaken toch?
Beste kan je altijd open erin gaan om iemand te leren kennen.

Toch ligt ook niet alles bij vrouwen hoor in mijn ervaring.
Vd dames om me heen hoor ik dat het grootste probleem met de heren is dat ze afdwalende ogen en harten hebben.
Ipv eerst 1 dame te leren kennen is het andere oog al ah scannen of er niet iemand nog mooier of beter is..

Of bv ikzelf. Ik geef mensen de ruimte ook met anderen te daten. Dat is de kern van poly, dat je niemand bezit of ervan uit gaat dat de ander alleen van jou is.
Alsnog zijn er genoeg heren die dan volhouden monogaam te zijn, terwijl dat helemaal niet zo is😅

Eerlijkheid, waarom is dat nou zo moeilijk 🤷‍♀️
100% ik vind dat ik een vrouw niet mag veroordelen voor wat een ander mij heeft aangedaan en andersom. Ik of zij kan er niet aan doen wat een ander gedaan heeft.

Het probleem is dat er "echte" mannen die vinden dat zij de jager zijn en vrouwen hun prooi.

Weet je wat ik zo grappig vind ik met andere mensen spreekt over relatie´s en sex. Als ik zeg ik zou nog een relatie starten met een dvp. Is de reactie van mannen ja maar ze zou moeten stoppen met die job vind ik. Dat ze sex geeft met een ander kan niet vind ik. Dan trekken ze de kaart monogamie.

Maar als er een man vreemd gaat of met de ene na de andere vrouw naar bed gaat. Is het opeens wel oké want 10 jaar in het zelfde gat stekken word ook beu. Maar ze willen niets weten van een open relatie.
 
Het probleem bij daten is dat je van te voren al vooringenomen bent. Je kent elkaar niet, behalve misschien wat berichten gestuurd. Het nieuwsgierige overwint het van het daadwerkelijk verliefd zijn. Je gunt het wel een kans. En daar zit het probleem, gunnen. Verliefdheid heeft niks met gunnen van doen.

En eigenlijk van seconde 1 weet jij maar ook zij. Ja, dut is mij vrouw of man. Is dit er niet kun je net zo goed, je glaasje leegdrinken en weer huiswaarts gaan. Kijk naar lang leve de liefde. Bij binnenkomst weet je al of het paar het in elkaar ziet zitten. Een blik zegt meer dan 1000 woorden.

Ik ben nog niet aan het daten. Zit te denken om volgend jaar een single reis te ondernemen. Eens kijken of ik op deze manier, nieuwe leuke mensen kan ontmoeten. Ook al is het als vriendschap.
 
En eigenlijk van seconde 1 weet jij maar ook zij. Ja, dut is mij vrouw of man. Is dit er niet kun je net zo goed, je glaasje leegdrinken en weer huiswaarts gaan.
Dat heb ik totaal niet. Ik vind per definitie "alle" mensen leuk en interessant, maar verliefdheid komt bij mij pas als ik de ander echt leer kennen. Vlinders in mijn buik na één date is mij vreemd.

Wellicht is dat mijn "kat uit de boom kijken" natuur, maar ik denk serieus niet snel: "Wauw, zij is de ware". Nee, ik wil er eerst een beetje achter komen wie ze is, hoe ze denkt, ambities, passies, etc.

Voor mij is het toch werkelijk die 1000 woorden en niet de blik. Wat er in haar hoofd omgaat belangrijker dan hoe haar hoofd er uit ziet zeg maar. Dat neemt wat tijd in beslag bij mij in ieder geval.
 
100% ik vind dat ik een vrouw niet mag veroordelen voor wat een ander mij heeft aangedaan en andersom. Ik of zij kan er niet aan doen wat een ander gedaan heeft.

Het probleem is dat er "echte" mannen die vinden dat zij de jager zijn en vrouwen hun prooi.

Weet je wat ik zo grappig vind ik met andere mensen spreekt over relatie´s en sex. Als ik zeg ik zou nog een relatie starten met een dvp. Is de reactie van mannen ja maar ze zou moeten stoppen met die job vind ik. Dat ze sex geeft met een ander kan niet vind ik. Dan trekken ze de kaart monogamie.

Maar als er een man vreemd gaat of met de ene na de andere vrouw naar bed gaat. Is het opeens wel oké want 10 jaar in het zelfde gat stekken word ook beu. Maar ze willen niets weten van een open relatie.

Op de letter zijn ze polygamist..
Vrouw is trouw aan hen en zelf hebben ze meerdere partners.
Veel mensen denken dat het om seks alleen gaat, maar intimiteit is veel meer dan seks.
Het gaat vaak om jezelf gezien, gewild en soms zelfs geliefd voelen.

Eerlijkheid, geeft de ander de keuze te doen waar hij/zij, zich/haar zich goed bij voelt.

Ik heb er zelf geen moeite mee een lieve man te delen, als ik weet dat de andere partner daar ook ok mee is.
Misschien hoef je niet alle ins en outs te weten, want dat werkt onzekerheid en jaloezie in de hand. Maar volgens mij is er best behoefte aan wat polgamie in de wereld😅

hebben we t toch weer over poly lol
 
Terug
Bovenaan Onderaan