Recensie Claudia, Club Mabuhay, Helchteren 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 48619

Vaste klant
106
09/11/24
133
32
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
300
Op weg naar Mabuhay aan het twijfelen tussen de jonge ferme kont van Valentina of de ervaring van Claudia. Valentinia was de enige die ontbrak in de line-up. Sara toonde veel interesse. Fluisterde in Monica haar 👂 dat ik Valentina na Claudia wilde daten. "Si mi amor, no problema".

De 42-jarige Dominicaanse milf Claudia heeft een mooie peervormige kont, strakke buik, geen vetrolletjes, grote fake borsten (half zacht), een normaal snoetje voor haar leeftijd en bescheiden tattoos.

Wasje en opnieuw een handdoek ter beschikking. Zittende op de bidet zoog ze al lekker aan mijne papito.

Begon Claudia te tongzoenen 💋 maar was niet meteen overtuigd. Nam 1 uurtje. Nog geen 15 minuten later wel duidelijk.. we gaan hier terug 3 zwoele uren beleven.

Pijp sessie 2. Wat te wild, niet sensueel genoeg, behandeling scrotum en balletjes zeer goed, deepthroat 75%.

Over naar beffen en dat duurde amper 10 minuten en Claudia had een orgasme ✅. Zeer luidruchtig. Ze was kletsnat 💦 🚿 💧.
Ze zei "Sabes cómo usar tu lengua. Muy rico." Ze gaf aan al lange tijd geen orgasme te hebben gehad.
Liever niet vingeren. Wel beter intiem scheren meid!

Veel knuffelen, strelen, elkaars tepels zuigen, lichaam kussen, tongzoenen 💋 en constant 69 tussendoor. Claudia bleef erg nat. Ze zei dat ik lekker kon tongzoenen.

In de volgende sessies werd het pijpen veel sensueler en begon ze ook telkens mijn kont te likken 👅. Nieuwe ervaring.

Naar de design 🪑 om te rijden, geen glijmiddel nodig, lekker tongzoenen en aan haar ferme borsten zuigen. Sensueel schuren en stevig op en neer.
Tilde haar op, effe moeilijk, maar eens rechtstaande zat Claudia lekker op mijn 🍆. Geweldig 😻. Had ze nog nooit gedaan.
Op het 🛌 verder met haar benen in mijn nek. Haar hoofd optillen zodat ze goed de penetratie zag. We hadden samen een orgasme ✅. Mijn lijf rilde van plezier.

Drinken halen en een wasje doen.

Ze wilde aan de massage beginnen maar ik had eerst nog zin in een 69 en liet Claudia ook op mijn gezicht zitten. Kreeg er maar niet genoeg van en zij ook niet, echt lekker sap. Heerlijke kleine schaamlippen. Gestopt toen ze naar een orgasme wou gaan. Even uitstellen. Verschoot ze van.

Een volledige massage voor beide. Ze nam een aantal technieken over die ik net had voorgedaan. Claudia ronde af met een erotische massage met haar borsten.

Veel praten. Ze claimt dit werk nog maar recent te doen. Twijfel daar sterk aan. Eerst in Hannover en daarna in Sky, waar ze Stephanie leerde kennen. Hier goede maatjes met Lorena geworden.
We spraken af een trio te doen als Lorena terugkomt. Dat gaat een recensie worden 🔥 🔥 🔥 !!!

Opnieuw een pijp sessie, tussen de borsten met zuigen, beffen en 69. Claudia kreeg een derde en intenser orgasme ✅. Zoooo nat! Het liep over haar dijen. Zaaalig!

Nu had ze echt wat rust nodig. We stonden in het zweet 🥵 . Wat foto's delen, levenservaringen, haar vakantieoord in de DRP, etc.

Opnieuw tongzoenen 💋, lichaam kussen, pijpen, kont likken 👅 beffen 👅, 69. Nat en hard bleven de norm. Oogcontact was beter maar toch te weinig.

Rubber om, geen glijmiddel, en begonnen met doggy. We keken beide in de spiegels en werden echt geil. Stevig beginnen pompen en kreeg een tweede orgasme ✅.
Lekker verder uitbollen in lepeltje. Was al even geleden dat ik 2 echte orgasmes had in 1 sessie.

Nog veel tongzoenen 💋, knuffelen en strelen. Zalig!
Ze ging na mijn vertrek een volledige douche nemen.

Tongzoenen zoals Stephanie, multi orgasmes zoals Luciana en de sexdrive van Lorena.

Geen enkel saai moment. 3 uur pleasure and fun. Mijne penis zag uren later nog altijd vuurrood van al het zuigen en pompen.

Gracias 🙏 mi amor. Que rico!

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
300
Aan het twijfelen of we vandaag naar Mila dan wel naar Claudia gingen. Intentie 3 uurtjes.

Eerste kus en pijpsessie was opnieuw matig. Claudia is blijkbaar een dieseltje dat pas losgaat na haar eerste orgasme.

Veel knuffelen, tongzoenen 💋, mijn tepels zuigen en strelen waarna ik haar borsten een behandeling gaf. Verder langzaam afgezakt en Claudia begon te kronkelen van plezier toen ik arriveerde aan haar dijen. Lang blijven teasen voor ik haar clitoris begon te likken 👅. Binnen in vingeren heeft ze niet graag…en is ook niet nodig. In nog geen vijf minuten kreeg ze luidruchtig een orgasme ✅. Kletsnat 💧 💦 💦. OMG.
Ze gaf aan vandaag 4 orgasmes te willen hebben en mij er 3 te geven. Oké 👌no pressure baby 🤭

Ze had haar vandaag wel intiem netjes geschoren en dat poesje smaakt elke keer geweldig,

Direct over naar een zeer lange pijpbeurt. Deepthroat is matig maar het scrotum en de teelballen krijgen veel aandacht. Kontlikken doet ze graag en heerlijk nat op en neer 👅 over het hele scrotum en lid.

Naar de design 🪑 om Claudia te laten rijden. Passioneel 💋, die lekkere boezem in je mond en in je handen en haar ferme kont in de spiegel zien bewegen. Claudia had er veel zin in en ging fel tekeer. Ben lekker klaargekomen ☑️.

Even een wasje, een drankje en een hoop levensverhalen delen. Haar vriendin Lorena kwam weer ter sprake.

Na passioneel tongzoenen en knuffelen 🥰 Claudia een massage gegeven.

Ik werd opnieuw zeer geil en we gingen over naar 69. Heerlijk samen een orgasme gekregen ✅ ✅. Ze was klets maar dan ook kletsnat 💦 💦 💦.

Een wasje en over naar een massage voor mij. Compleet, elke sessie beter, en afgesloten met een massage met haar grote borsten.

Toen ze op mijn rug zat voelde ik haar sap al lopen. Wat was ze heet 🥵! Meteen na de massage begonnen tussen haar borsten met heerlijk zuigen aan mijn eikel, over naar beffen en in no time kreeg ze haar derde klaarkom moment ☑️ . Nat, natter, natst. Wat een geilwijf! Ze geniet ervan van als je zacht met je hand over haar nat poesje blijft wrijven.

Na elk orgasme gaat ze nog passioneler zoenen 😘, tongzoenen 💋, knuffelen 🥰, tepel zuigen en met mijne papito spelen.

Claudia zei "Nu wil ik samen klaarkomen via penetratie". We begonnen met 69. Nam daarna haar benen in mijn nek, hoofdkussen onder haar hoofd en onder haar poep. Beginnen pompen met twists links en rechts. Af en toe stoppen en haar clit 👅 en. Claudia genoot om naar de penetratie te 👀. Over naar doggy en haar uiers stevig vastpakken. Ze kwam klaar ☑️ . Direct door met haar te laten liggen, fors omhelzen, tongzoenen 💋 en samen in de spiegel kijken. Tijd voor mijn orgasme ✅.

Heerlijk naknuffelen, zoenen, tongen en strelen. Waren nog volop in gesprek toen kookwekker Monica riep dat de tijd om was.

Na een wasje compleet voldaan naar 🏠.

Om het beste van Claudia te krijgen moet je wat tijd inplannen en wil ze een orgasme.

3-4 misiones completadas. Gracias chica caliente.

💋 👅 🍆 🥛 👅 😘 🥰 🥛

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
75 (happy hour) + 25 fooi
Wou nog eens genieten van een van de dames van Mabuhay. Om 11 u. aangekomen, maar poort nog dicht. Er wandelde een klant enkele keren in een grote bocht voorbij de poort en dan om 11.03 u. ging ze open, alsook de klant. Ik had me even geparkeerd op straat en ben dan ook naar binnen gereden. Even gewacht tot ik zeker was dat de eerste klant naar boven was en dan naar binnen. Naar goede gewoonte deed Monica open. Ik zei direct dat ik voor een happy hour kwam met eerst Claudia en dan Yanni. Ik dacht dat het Gina was, maar die kende Monica niet. Het is dus niet Gina maar Yanni met de grote borsten. Ik zei immers dat het een dame was met grote borsten en Yanni kwam tevoorschijn en deed haar kimono open om haar borsten te tonen. Iedereen aan het lachen. Goede start!
Eerst dus met Claudia naar boven. Mooie verschijning, D-cup naturel (ik denk echt niet dat het fake bosten zijn), vrij slank en goedgezind. Eerst het wasje gedaan en dan begon ze me direct innig te tongen. Dat deed ze graag en goed. Sensueel, beetjes op de lippen, likje in het oor ... Toen tijd genomen om te genieten van haar weelderige borsten. Ze zei zelf dat ze naturel waren, dus zullen we dat maar geloven. Ze voelden inderdaad zeer naturel aan maar iets deed me denken dat ze toch een beetje opgezet waren. Ze ging dan verder met me te pijpen, en hoe! Ik had het echt moeilijk om me in te houden. Ze zakte geregeld af naar mijn ballen en zelfs naar mijn kontgaatje dat ze innig likte. Ze merkte dat ik dat graag had en nam een condoom om om haar vingers te doen en me met haar vingers (4 vingers) te neuken. Geil! Ondertussen was ze zo gaan liggen dat ik haar kutje kon likken. Ze heeft mooi gevormde schaamlippen. Ze geniet ervan dat je haar likt. Ik kon haar ook vingeren, maar ze geniet meer van likken. Ik denk dat ze ook is klaargekomen, hoewel je dit nooit echt weet. Ik wou ook even een vingertje laten verdwijnen in haar holletje, maar dat ging niet, ook niet aangedrongen. Ze was steeds lieve Spaanse woordjes tegen mij aan het zeggen, toch spijtig dat ik niet alles verstond. Ze kwam nog regelmatig naar mijn mond om enkele innige tongkussen te geven. Uiteindelijk condoompje rond mijn pimele en na enkele minuttjes klaargekomen in haar poesje. Daarna wou ze nog een massage geven, maar die wou ik krijgen van Yanni, dus nog even gepraat over alles en nog was (zo goed als het ging want mijn Spaans is bijna onbestaande). Het is een zeer lieve meid die veel aandacht aan je besteedt als je ook het nodige respect toont. Hou ze in ere!
Toen was het tijd voor Yanni. Claudia riep ze naar boven en na enkele minuutjes stond ze in de kamer.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://club-mabuhay.de/
Totale kosten (in euro)
300
Kwam aan op de 🅿️ en was de enige. Kreeg de volledige line-up te zien: Monica, Luciana, Claudia, Sol en….Jenny.
Vroeg wie Yanni was. Een stevige dame met forse 🍉 zei "yo".
Later op de kamer hoorde ik Monica roepen "Jenny ". Vroeg Claudia, wie is dat dan? Blijkt dat er geen Gina noch Yanni is maar dat het gaat over Jenny. Verwarring waar ze in Mabuhay dus zelf aan bijdroegen. Ze houden ons op alle vlakken bezig 🤭. Jenny was er ook al begin februari voor 2 weken.

Claudia een 42-jarige milf met een prachtig 😻 lijf, een ferme sexdrive en multi orgasme geil.

Toen ik met Claudia de trap opliep vroeg Monica of ik Claudia opnieuw 4 orgasmes ging bezorgen. 🙏 no pressure! Ze lezen mee. Een klaarkom moment / orgasme is overduidelijk bij Claudia. Ze is dan zeiknat 💦 en heeft geen glijmiddel nodig.

De boezem van Claudia Is bewerkt. Zoals eerder beschreven halfzacht en een mooie uitvoering via de tepels. Gaf ze zelf tweemaal toe.

Tijd om 3 uurtjes te vullen:
- Sensueel schuren en dansen,
- Passioneel tongzoenen 💋,
- Kont, scrotum en teelballen 👅,
- Knuffelen, zoenen 😘 en strelen,
- Stevige omhelzingen,
- Lekker elkaars tepels zuigen,
- Claudia 3 keer klaargebeft ✅,
- "Asi papi, asi" en luidruchtig kreunen en roepen,
- Klaargekomen ✅ in lepeltje,
- Twee keer klaargepijpt 🥛 🍆 ✅,
- Praten en lachen,
- Wederzijdse massage. Ze doet het telkens beter en beter,
- Tussen haar grote borsten,
- 69 en face sitting,
- I can eat that pussy all night,
- Pussy sliding on my dick,
- Wederzijdse complimenten,
- Alleen deepthroat ontbreekt,
- Elke sessie meer genegenheid,
- Al mijn witte vriendjes in goed gezelschap achter gelaten.

Ze ging na mijn vertrek opnieuw een volledige douche nemen.

Claudia begon zelf over Lorena te praten. Dat ze na een tussenstop in 🇨🇭, werkte ze vroeger ook al eens, nu pas naar 🇪🇸 is voor een korte vakantie. Herhaling van de afspraak dat we samen een trio gaan doen als Lorena terug is 🔥Een trio is al geleden van mijn studententijd.

Hoelang Claudia nog blijft kon ze niet zeggen, misschien terug naar sky etc. Zie momenteel in Mabuhay geen alternatief voor een andere date dus hoop dat ze nog even blijft.

Hola mujer hermosa. Siempre es un gran placer estar contigo. ¡Gracias!
😘 💋 😙

Latina's, ze leren Vlaanderen wat lekkere sex is.

Laatst bewerkt:
Vandaag ook een bezoekje aan Claudia gebracht en dit was mijn slechtste ervaring ooit ! Wil duidelijk dat je zo snel mogelijk klaar bent en van voorspel is bijna geen sprake . Begint al dadelijk met haar met glijmiddel in te smeren en je pik in te spuiten . Kussen is er niet bij , heb haar 5 seconden en met veel moeite kunnen beffen en toen beweerde ze al een orgasme te hebben ! Totaal waardeloze ervaring en heel zeker niet voor herhaling vatbaar !

Vandaag ook een bezoekje aan Claudia gebracht en dit was mijn slechtste ervaring ooit ! Wil duidelijk dat je zo snel mogelijk klaar bent en van voorspel is bijna geen sprake . Begint al dadelijk met haar met glijmiddel in te smeren en je pik in te spuiten . Kussen is er niet bij , heb haar 5 seconden en met veel moeite kunnen beffen en toen beweerde ze al een orgasme te hebben ! Totaal waardeloze ervaring en heel zeker niet voor herhaling vatbaar !
Moet eerlijk zeggen dat ik zelfde heb ervaren en ook met Luciana en sindsdien kies ik hun ook niet. Zal wel met klik te maken hebben. Moet wel zeggen dat zodra je wel klik hebt je ook never nooit ergens anders de service krijgt als daar. Dus degene die wel klik hebben geniet ervan want er zijn nog maar weinig clubs waar je (bijna) altijd tevreden weg gaat….

Ik denk ook, klanten die met 200 en 300 euro liggen te zwaaien en kom je daarna gewoon met 50 euro in je handen, spreek je slecht Spaans, dan kan gebeuren dat de magie bij de dame wat weg is denk ik. En ja een klik kan zeker ook meespelen.

?? Ik geef geen 300 euro (wel 50 en soms een fooi van 20 of zo) en ik zeer zelden bedrogen uit. In die klik geloof ik niet omdat ze bij mij steeds hun best doen en ik wissel zoveel mogelijk van dame. Dus het is me echt een raadsel dat je dit hebt meegemaakt, temeer omdat bij alle reviews goed tot zeer goed zijn. En dat niet alleen bij Claudia, maar ook bij de andere dames. Ik ben ten andere vandaag nog geweest bij Yenni voor 50,00 euro en die service krijg je nergens voor die prijs (50 euro), daar ben ik zeker van. Misschien dat er andere zaken speelden zoals humeur, respect voor de dame enz., hoewel ik zeker geen uitspraak wil doen over de collega's wandelaar!!
Ik blijf echter bij dit huis. Bovendien is het geen ramp als je een mindere ervaring hebt, omdat je bij die prijs niet veel geld kan verliezen zoals bij veel privé-dames. Maar als het zo is, zou het natuurlijk niet mogen gebeuren. Maar het is en blijft een raar verhaal.
Gewoon pech?

Terug
Bovenaan Onderaan