Recensie Claudia, Club Mabuhay, Helchteren 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dillinger F

Vaste klant
105
09/11/24
139
30
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
300
Op weg naar Mabuhay aan het twijfelen tussen de jonge ferme kont van Valentina of de ervaring van Claudia. Valentinia was de enige die ontbrak in de line-up. Sara toonde veel interesse. Fluisterde in Monica haar 👂 dat ik Valentina na Claudia wilde daten. "Si mi amor, no problema".

De 42-jarige Dominicaanse milf Claudia heeft een mooie peervormige kont, strakke buik, geen vetrolletjes, grote fake borsten (half zacht), een normaal snoetje voor haar leeftijd en bescheiden tattoos.

Wasje en opnieuw een handdoek ter beschikking. Zittende op de bidet zoog ze al lekker aan mijne papito.

Begon Claudia te tongzoenen 💋 maar was niet meteen overtuigd. Nam 1 uurtje. Nog geen 15 minuten later wel duidelijk.. we gaan hier terug 3 zwoele uren beleven.

Pijp sessie 2. Wat te wild, niet sensueel genoeg, behandeling scrotum en balletjes zeer goed, deepthroat 75%.

Over naar beffen en dat duurde amper 10 minuten en Claudia had een orgasme ✅. Zeer luidruchtig. Ze was kletsnat 💦 🚿 💧.
Ze zei "Sabes cómo usar tu lengua. Muy rico." Ze gaf aan al lange tijd geen orgasme te hebben gehad.
Liever niet vingeren. Wel beter intiem scheren meid!

Veel knuffelen, strelen, elkaars tepels zuigen, lichaam kussen, tongzoenen 💋 en constant 69 tussendoor. Claudia bleef erg nat. Ze zei dat ik lekker kon tongzoenen.

In de volgende sessies werd het pijpen veel sensueler en begon ze ook telkens mijn kont te likken 👅. Nieuwe ervaring.

Naar de design 🪑 om te rijden, geen glijmiddel nodig, lekker tongzoenen en aan haar ferme borsten zuigen. Sensueel schuren en stevig op en neer.
Tilde haar op, effe moeilijk, maar eens rechtstaande zat Claudia lekker op mijn 🍆. Geweldig 😻. Had ze nog nooit gedaan.
Op het 🛌 verder met haar benen in mijn nek. Haar hoofd optillen zodat ze goed de penetratie zag. We hadden samen een orgasme ✅. Mijn lijf rilde van plezier.

Drinken halen en een wasje doen.

Ze wilde aan de massage beginnen maar ik had eerst nog zin in een 69 en liet Claudia ook op mijn gezicht zitten. Kreeg er maar niet genoeg van en zij ook niet, echt lekker sap. Heerlijke kleine schaamlippen. Gestopt toen ze naar een orgasme wou gaan. Even uitstellen. Verschoot ze van.

Een volledige massage voor beide. Ze nam een aantal technieken over die ik net had voorgedaan. Claudia ronde af met een erotische massage met haar borsten.

Veel praten. Ze claimt dit werk nog maar recent te doen. Twijfel daar sterk aan. Eerst in Hannover en daarna in Sky, waar ze Stephanie leerde kennen. Hier goede maatjes met Lorena geworden.
We spraken af een trio te doen als Lorena terugkomt. Dat gaat een recensie worden 🔥 🔥 🔥 !!!

Opnieuw een pijp sessie, tussen de borsten met zuigen, beffen en 69. Claudia kreeg een derde en intenser orgasme ✅. Zoooo nat! Het liep over haar dijen. Zaaalig!

Nu had ze echt wat rust nodig. We stonden in het zweet 🥵 . Wat foto's delen, levenservaringen, haar vakantieoord in de DRP, etc.

Opnieuw tongzoenen 💋, lichaam kussen, pijpen, kont likken 👅 beffen 👅, 69. Nat en hard bleven de norm. Oogcontact was beter maar toch te weinig.

Rubber om, geen glijmiddel, en begonnen met doggy. We keken beide in de spiegels en werden echt geil. Stevig beginnen pompen en kreeg een tweede orgasme ✅.
Lekker verder uitbollen in lepeltje. Was al even geleden dat ik 2 echte orgasmes had in 1 sessie.

Nog veel tongzoenen 💋, knuffelen en strelen. Zalig!
Ze ging na mijn vertrek een volledige douche nemen.

Tongzoenen zoals Stephanie, multi orgasmes zoals Luciana en de sexdrive van Lorena.

Geen enkel saai moment. 3 uur pleasure and fun. Mijne penis zag uren later nog altijd vuurrood van al het zuigen en pompen.

Gracias 🙏 mi amor. Que rico!

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
300
Aan het twijfelen of we vandaag naar Mila dan wel naar Claudia gingen. Intentie 3 uurtjes.

Eerste kus en pijpsessie was opnieuw matig. Claudia is blijkbaar een dieseltje dat pas losgaat na haar eerste orgasme.

Veel knuffelen, tongzoenen 💋, mijn tepels zuigen en strelen waarna ik haar borsten een behandeling gaf. Verder langzaam afgezakt en Claudia begon te kronkelen van plezier toen ik arriveerde aan haar dijen. Lang blijven teasen voor ik haar clitoris begon te likken 👅. Binnen in vingeren heeft ze niet graag…en is ook niet nodig. In nog geen vijf minuten kreeg ze luidruchtig een orgasme ✅. Kletsnat 💧 💦 💦. OMG.
Ze gaf aan vandaag 4 orgasmes te willen hebben en mij er 3 te geven. Oké 👌no pressure baby 🤭

Ze had haar vandaag wel intiem netjes geschoren en dat poesje smaakt elke keer geweldig,

Direct over naar een zeer lange pijpbeurt. Deepthroat is matig maar het scrotum en de teelballen krijgen veel aandacht. Kontlikken doet ze graag en heerlijk nat op en neer 👅 over het hele scrotum en lid.

Naar de design 🪑 om Claudia te laten rijden. Passioneel 💋, die lekkere boezem in je mond en in je handen en haar ferme kont in de spiegel zien bewegen. Claudia had er veel zin in en ging fel tekeer. Ben lekker klaargekomen ☑️.

Even een wasje, een drankje en een hoop levensverhalen delen. Haar vriendin Lorena kwam weer ter sprake.

Na passioneel tongzoenen en knuffelen 🥰 Claudia een massage gegeven.

Ik werd opnieuw zeer geil en we gingen over naar 69. Heerlijk samen een orgasme gekregen ✅ ✅. Ze was klets maar dan ook kletsnat 💦 💦 💦.

Een wasje en over naar een massage voor mij. Compleet, elke sessie beter, en afgesloten met een massage met haar grote borsten.

Toen ze op mijn rug zat voelde ik haar sap al lopen. Wat was ze heet 🥵! Meteen na de massage begonnen tussen haar borsten met heerlijk zuigen aan mijn eikel, over naar beffen en in no time kreeg ze haar derde klaarkom moment ☑️ . Nat, natter, natst. Wat een geilwijf! Ze geniet ervan van als je zacht met je hand over haar nat poesje blijft wrijven.

Na elk orgasme gaat ze nog passioneler zoenen 😘, tongzoenen 💋, knuffelen 🥰, tepel zuigen en met mijne papito spelen.

Claudia zei "Nu wil ik samen klaarkomen via penetratie". We begonnen met 69. Nam daarna haar benen in mijn nek, hoofdkussen onder haar hoofd en onder haar poep. Beginnen pompen met twists links en rechts. Af en toe stoppen en haar clit 👅 en. Claudia genoot om naar de penetratie te 👀. Over naar doggy en haar uiers stevig vastpakken. Ze kwam klaar ☑️ . Direct door met haar te laten liggen, fors omhelzen, tongzoenen 💋 en samen in de spiegel kijken. Tijd voor mijn orgasme ✅.

Heerlijk naknuffelen, zoenen, tongen en strelen. Waren nog volop in gesprek toen kookwekker Monica riep dat de tijd om was.

Na een wasje compleet voldaan naar 🏠.

Om het beste van Claudia te krijgen moet je wat tijd inplannen en wil ze een orgasme.

3-4 misiones completadas. Gracias chica caliente.

💋 👅 🍆 🥛 👅 😘 🥰 🥛

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan