dutchbackyard
Newbie
Als ik er ben ...Wanneer is een goed moment om als koppel te komen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls ik er ben ...Wanneer is een goed moment om als koppel te komen?
Heb wel zin om mee te doen....we hebben besloten om het nog een keer te proberen deze week. Stuur me maar een berichtje voor meer info, kan ik zelf even kijken wie ik vertel wanneer ik er ben. Wil niet opgewacht worden door een volle tent haha
gratische gangbangik ga vrijdag 17 maart naar blue vision schelle om 10u30.heb onbehaard lichaam, man en zou graag door zoveel mogelijk mannen genomen worden met condoom, wie graag meedoet laat hier maar weten
hete gr
Ja, ik wil wel eens.Ik wil vanavond nog naar Bluevision gaan, zijn er mannen aanwezig die me willen nemen?
Groetjes Bianca
Ach als ze denken dat er een vrouw zit is dat al genoeg. Moet het natuurlijk geen vent zijn met een baard en snor.Als dat je redenering is, dan maakt het ook niet uit wie er aan de andere kant klaar zit. Dan kan je je even goed laten pijpen door een man. En die lopen daar genoeg rond.
Dafuq? Stiekem filmen zou ik echt niet appreciërenVandaag was er een koppel aanwezig. Een volslanke ( voor mij onaantrekkelijke) dame die met haar vent in de zetel zat in het tweede zaaltje tegenover de inkomdeur. Ze waren omringd door zeker zeven mannen die allemaal gretig aan haar zaten. Ze liet dat ook gewillig toe. De man was op zeker moment ongevraagd( wel onherkenbaar) filmpje aan t maken met zijn gsm hoe zij doggystile genomen werd.
Gelukkig waren er ook travjes. Die zagen er veel aantrekkelijker uit dan de corpulente dame.
Als iedereen deze instelling heeft, dan is er nooit iets te beleven.Zou vandaag de moeite zijn om te passeren?
Ik ben er ook nog nooit geweest.Ik ben nieuw hier en nooit eerder de Blue vision binnengewandeld. Is daar nog wat te beleven? Ik sta open voor m/v
Wij zijn er vorige maand voor het eerst sinds lange tijd weer eens geweest en hebben ons heerlijk vermaakt ;-) We gaan zeker binnenkort weerIk ben er ook nog nooit geweest.
Al wel vaak langsgereden.
Er valt veel te lezen dat er zeer weinig vrouwen of koppels aanwezig zijn.
Is dit correct? Enige recente ervaringen?
Of koppels / dames die op voorhand laten weten wanneer ze langsgaan.