Vandaag was er nog eens een koppel aanwezig. De tijd dat ik er was( ze waren er al toen ik binnenkwam) liet ze zich op de zetel in de heterozaal in de hoek neuken door enkel haar partner( die een enorm uithoudingsvermogen had
). Ze trok wel enkele piemels af en liet zich ook mondneuken door een andere. Die mondneuker rook onaangenaam naar zweet wat mij deed terugdeinzen en ook wat afkerig maakte van de dame die blijkbaar niet kieskeurig was
. Er hingen zeker een tiental mannen rond die gretig potelden en zichzelf aftrokken. Moet je weten dat het toen buiten 30 graden was. Dus het zweet vloeide rijkelijk daar binnen
. Kortom: redelijk vieze en marginale bedoening. Er waren ook twee travs. Eentje die er vaak neuriënd rondloopt maar die is snel vertrokken want alle mannen hingen rond dat koppel. De zweterige mondneuker is daarna nog met de tweede trav een hokje in gegaan. Die trav komt ook op mijn zwarte lijst. Als je met zo een vieze gasten gaat, zegt dat veel over de eigen hygiëne…..
Je moet er echt geluk hebben. Laatste keer was Pamela er nog ( die vroeger op de Lipstick gangbang's was) Dat is dan weer pure fun als je daar kan bijraken. Ik had toen geen tijd meer. Anders was dat zeker goed geweest
.