Hoi,
Ik kom bijna elke vrijdag en/of zaterdag in de BV te Schelle, dus ik kan geloof ik een goed beeld schetsen vd cinema. Ik ben bi, draag er altijd hoge hakken en netkousen met gladde beentjes en gelakte nagels. Ben geen volledige travestiet.
Ben je hetero, dan valt hier zo goed als niks te beleven. Misschien is het toeval, maar de laatste keer dat ik er een vrouw of koppel zag was maanden geleden.
Als bi of homo kan je hier wel aan je trekken komen. Jammergenoeg lopen er ontzettend veel vieze, onverzorgde, soms letterlijk stinkende mannen rond. Leeftijden zijn gemixed. Ik vind de oudere mannen over het algemeen wat rustiger en de iets jongere vooral zeer opdringerig en vervelend. Ik ben zelf 36, hou van een oudere/dikkere man.. maar word er bijna telkens belaagd door andere dertigers/twintigers. Mannen komen aan de deuren van de hokjes trekken of bonken - als je met iemand binnen bent of proberen door de kieren vd deuren naar binnen te kijken.
Door dit opdringerig gedoe ga ik vaak weg zonder aan mijn trekken te komen. Zeer jammer, vooral voor de andere aanwezigen ook.
Hygiene is er ok, behalve als je later op de dag/avond komt, dan liggen er overal gebruikte zakdoekjes, of kan het er echt vies ruiken. Personeel in de winkel vind ik over het algemeen ook allesbehalve vriendelijk. Maar ja, als je dan naar het uitschot kijkt dat de cinema vaak bezoekt...
Echt jammer, want heb er ook al een handjevol geile en leuke ervaringen gehad.