Algemeen Cinema Blue Vision, Schelle, Boomsteenseweg 36a

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar zeg je nou dat als je de oudere mannen niet had gezien, je wel was gebleven? Kan je aan een leuter zien of er een jongere of oudere man aan vast zit, zeker als die geschoren is? Ik praat dan niet over een balzak die tussen de knieën hangt hè 😀
Leuters van mannen die de leeftijd van je vader zijn, doen het net zo goed hoor 😉 Bij Venus zag ik afgelopen weekend een oude knar van 70 (schat ik) die gewoon nog triootjes deed.
Of komt het vanwege de associatie met je vader? (niet vervelend bedoeld hoor, ben alleen benieuwd).

Maar zeg je nou dat als je de oudere mannen niet had gezien, je wel was gebleven? Kan je aan een leuter zien of er een jongere of oudere man aan vast zit, zeker als die geschoren is? Ik praat dan niet over een balzak die tussen de knieën hangt hè 😀
Leuters van mannen die de leeftijd van je vader zijn, doen het net zo goed hoor 😉 Bij Venus zag ik afgelopen weekend een oude knar van 70 (schat ik) die gewoon nog triootjes deed.
Of komt het vanwege de associatie met je vader? (niet vervelend bedoeld hoor, ben alleen benieuwd).
Je mag alles vragen hoor. Ik wist niet zo goed wat ik kon verwachten, ik had eigenlijk verwacht dat het meer anoniem zou zijn. Maar je moet eerst door het gangetje voor je bij een booth bent met een gloryhole. En in het gangetje stonden alleen maar mannen van 50+ van buitenlandse afkomst een beetje te kijken naar de films in het hokje, gewoon in de deuropening zeg maar. En de combo van het gezicht gezien te hebben en alleen maar oudere mannen heeft me meteen doen omkeren. Begrijp me niet verkeerd hoor, als ik ze niet gezien had bij gezicht dan had ik ze waarschijnlijk wel verwend, maar dan had ik kunnen fantaseren hoe ze eruit zagen.

ben er al een tijdje naar op zoek maar nog niks gevonden. Het hokje moet vooral afsluitbaar zijn, bij de meeste is het een gordijntje ofzoiets.
Wellicht begrijp ik het niet goed maar bij BV Maasmechelen zijn de hokjes toch af te sluiten? Vooraan zijn ze vrij klein maar wat verder door rechts zijn grotere 'ruimtes' met gloryhole die eveneens afsluitbaar zijn... :)

Sorry maar als je ziet wat voor een ordinaire tent dat is snap je vanzelf dat fatsoenlijke dames er niet meer komen. Wij komen in bepaalde clubs om juist zo te kunnen doen en vermaken ons daar echt 1000x beter dan in een gore zogenaamde sex bios (die je zo eigenlijk niet kunt noemen met wat tv's in een hokje) en er word dan nadrukkelijk gezegd dat je er niet mag prostituees, maar na een gesprek met de eigenaar blijkt die ook gewoon toe te geven "dat dat toch wel vaker gebeurt hier".
Zegt genoeg over het hele gebeuren daar.

Sorry maar als je ziet wat voor een ordinaire tent dat is snap je vanzelf dat fatsoenlijke dames er niet meer komen. Wij komen in bepaalde clubs om juist zo te kunnen doen en vermaken ons daar echt 1000x beter dan in een gore zogenaamde sex bios (die je zo eigenlijk niet kunt noemen met wat tv's in een hokje) en er word dan nadrukkelijk gezegd dat je er niet mag prostituees, maar na een gesprek met de eigenaar blijkt die ook gewoon toe te geven "dat dat toch wel vaker gebeurt hier".
Niet mee eens dat het daar ordinair is. Je weet waarvoor je naar daar gaat. Als koppel en zeker als vrouw alleen is dat voor pure bijna animale sex. Zoek je stijl en verfijning moet je daar niet komen uiteraard. Dit soort plaatsen zijn ontmoetingsplekken voor mensen die op zoek zijn naar sex zonder meer. Zoek je sex met beach boys dan kan je beter andere oorden opzoeken…

Ben nu een paar keer in amai geweest maar helaas geen dame in pijphok. Zou je wederhelft graag willen ontmoeten 😉 ik wil as zaterdag gaan🥳
Geen dame in het pijphok ? Vaak als mijn vrouw er in wil, is het bezet. We gaan er dit weekend niet zijn helaas. Volgende keer zal midden februari zijn. We gaan eerst weer eens naar de Bornedries op 3 februari :) Eerst even lekker dansen en opgeilen op de dansvloer en dan meedoen aan de orgy in de cinema die start om 23h30.

Er zijn net ook sex bios waar het beter en properder is dan in bepaalde clubs.

Niet mee eens dat het daar ordinair is. Je weet waarvoor je naar daar gaat. Als koppel en zeker als vrouw alleen is dat voor pure bijna animale sex. Zoek je stijl en verfijning moet je daar niet komen uiteraard. Dit soort plaatsen zijn ontmoetingsplekken voor mensen die op zoek zijn naar sex zonder meer. Zoek je sex met beach boys dan kan je beter andere oorden opzoeken…
Beach boys?? Laat ons niet lachen. Zulke (meestal arrogante) boys slaan we juist af. Maargoed....oordeel hoe je wilt, wij weten waar wij van houden en daarom geen Blue Vision meer voor ons. We hebben het enorm naar de zin in het clubleven.

Welke sexbios is dan wel goed volgens jullie?
Dat mag je zelf gaan uitzoeken. Wij doen gangbangs in clubs e.d. sex bioscopen zijn overduidelijk niet aan ons besteed. Het publiek wat er komt is niet onze standaard. Dat zal met de goedkope drempel zijn waarschijnlijk. De dame hier is daar te mooi voor om in zulke plaatsen nog te verkeren in de toekomst

Hoi,

Ik kom bijna elke vrijdag en/of zaterdag in de BV te Schelle, dus ik kan geloof ik een goed beeld schetsen vd cinema. Ik ben bi, draag er altijd hoge hakken en netkousen met gladde beentjes en gelakte nagels. Ben geen volledige travestiet.

Ben je hetero, dan valt hier zo goed als niks te beleven. Misschien is het toeval, maar de laatste keer dat ik er een vrouw of koppel zag was maanden geleden.

Als bi of homo kan je hier wel aan je trekken komen. Jammergenoeg lopen er ontzettend veel vieze, onverzorgde, soms letterlijk stinkende mannen rond. Leeftijden zijn gemixed. Ik vind de oudere mannen over het algemeen wat rustiger en de iets jongere vooral zeer opdringerig en vervelend. Ik ben zelf 36, hou van een oudere/dikkere man.. maar word er bijna telkens belaagd door andere dertigers/twintigers. Mannen komen aan de deuren van de hokjes trekken of bonken - als je met iemand binnen bent of proberen door de kieren vd deuren naar binnen te kijken.

Door dit opdringerig gedoe ga ik vaak weg zonder aan mijn trekken te komen. Zeer jammer, vooral voor de andere aanwezigen ook.

Hygiene is er ok, behalve als je later op de dag/avond komt, dan liggen er overal gebruikte zakdoekjes, of kan het er echt vies ruiken. Personeel in de winkel vind ik over het algemeen ook allesbehalve vriendelijk. Maar ja, als je dan naar het uitschot kijkt dat de cinema vaak bezoekt...

Echt jammer, want heb er ook al een handjevol geile en leuke ervaringen gehad.

hey laat maar wetten wanneer je nog is komt👍

Hoi,

Ik kom bijna elke vrijdag en/of zaterdag in de BV te Schelle, dus ik kan geloof ik een goed beeld schetsen vd cinema. Ik ben bi, draag er altijd hoge hakken en netkousen met gladde beentjes en gelakte nagels. Ben geen volledige travestiet.

Ben je hetero, dan valt hier zo goed als niks te beleven. Misschien is het toeval, maar de laatste keer dat ik er een vrouw of koppel zag was maanden geleden.

Als bi of homo kan je hier wel aan je trekken komen. Jammergenoeg lopen er ontzettend veel vieze, onverzorgde, soms letterlijk stinkende mannen rond. Leeftijden zijn gemixed. Ik vind de oudere mannen over het algemeen wat rustiger en de iets jongere vooral zeer opdringerig en vervelend. Ik ben zelf 36, hou van een oudere/dikkere man.. maar word er bijna telkens belaagd door andere dertigers/twintigers. Mannen komen aan de deuren van de hokjes trekken of bonken - als je met iemand binnen bent of proberen door de kieren vd deuren naar binnen te kijken.

Door dit opdringerig gedoe ga ik vaak weg zonder aan mijn trekken te komen. Zeer jammer, vooral voor de andere aanwezigen ook.

Hygiene is er ok, behalve als je later op de dag/avond komt, dan liggen er overal gebruikte zakdoekjes, of kan het er echt vies ruiken. Personeel in de winkel vind ik over het algemeen ook allesbehalve vriendelijk. Maar ja, als je dan naar het uitschot kijkt dat de cinema vaak bezoekt...

Echt jammer, want heb er ook al een handjevol geile en leuke ervaringen gehad.
Laat maar wette wanneer je nog eens gaat👍

Wanneer is een goed moment om als koppel te komen?
Ik ben eerder een weekend-bezoeker en weeral veel te lang geleden.
Zaterdagvoormiddag eerder rustig, maar nog zeer proper dan.
Zaterdag en zondagmiddag kan het druk (vooral bij slecht weer) zijn. Soms wel opdringerige niet zo frisse mannen.
's avonds geen ervaring mee.
In elk geval, ik ga dit weekend. Stuur gerust een berichtje voor info.

Terug
Bovenaan Onderaan