Recensie Liz, Brugge 4,24 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
200
Vandaag voor de eerste maal bezoek gebracht aan Liz. Wow. Wat een sympathieke, sexy en lieve meid. Alle positieve zaken die over haar geschreven zijn kloppen.

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Een tijdje terug heb ik dus Liz een bezoekje gebracht, want ik was getriggerd door de reviews.
Ze is een aardige dame die goed Nederlands spreekt en die haar best doet het naar je zin te maken, maar het werkte niet echt voor mij helaas 😕

Ik had een aangename tijd met haar en op het intieme gedeelte niks aan te merken, maar het was een beetje vanilla, een beetje gewoontjes.
Ik had toch meer verwacht. Misschien waren mijn verwachtingen te hoog?
Zelfs geen hartelijke kus en ik drong dan maar niet verder aan, dat viel dus ook wel wat tegen. Ik voelde ons niet echt close, het voelde allemaal wat afstandelijk... Er was geen klik zeker?
Nadien wel nog een korte babbel en een cola'tje gedronken.

Alle respect voor de dame hoor!! maar ik moet eerlijk zijn: zeker niet slecht, maar ik had er helaas geen wow gevoel bij...
Ik heb Liz een paar weken geleden bezocht (in Oostkamp), en had precies hetzelfde gevoel als Tom688 beschrijft. Het leek me allemaal zeer 'instrumentaal', ik voelde weinig naturel.
Toeval of niet, ik zie sindsdien ook geen advertentie meer ...

Ik heb Liz een paar weken geleden bezocht (in Oostkamp), en had precies hetzelfde gevoel als Tom688 beschrijft. Het leek me allemaal zeer 'instrumentaal', ik voelde weinig naturel.
Toeval of niet, ik zie sindsdien ook geen advertentie meer ...
Het kan best zijn dat ze er even van tussen uit is. Om wat tot rust te komen & de batterijen terug bij te laden. We hebben er allemaal eens nood aan.

Een eerste ontmoeting is misschien net iets meer terughoudend... vorige week voor de zoveelste keer bezocht en nog altijd top.
Hangt ook een beetje van jezelf af zeker. Ben altijd open naar de dame toe en laat snel voelen dat ik niet alleen voor eigen genot kom. Bij ons was het in elk geval vanaf de eerste date er boenk op. Zelfs anaal liep super ontspannen. Geen expert op gebied van anaal maar toch nog nooit zo soepel naar binnen gegleden bij een dame en het was nu ook niet dat er een ganse pot glijmiddel aan vooraf ging. Het was gewoon super Hot.

Ik zelf ga nergens meer binnen met grote verwachtingen eerlijk gezegd ,maar ik kom graag ergens toe waar ik welkom ben en nog steeds welkom ben en bij Liz voel ik me zeker welkom ,ze doet wat ze mag doen ,moet doen vind ik verkeerd om te zeggen ,ze is aardig praat vaardig ,laat je genieten op haar tempo en ook tot een bepaalde graad je komt voor een goede massage met of zonder seks en een leuke babbel is mooi meegenomen ook communicatie is goed bij Liz je krijgt een spontaan berichtje als je een Whatsapp stuurt en ze is ze altijd blij jou terug te horen of te zien en om het met jou te doen ook je hoeft niet aanleiding te geven wat je bij andere helaas wel moet doen .

Terug
Bovenaan Onderaan