Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenwerkte die niet vroeger onder de naam Natasha?Kom al heel lang bij Cristina, denk een jaar of 7 en heb het me nog nooit beklaagd. Ze is lief, vriendelijk en een beetje gek. Ze kan ongelofelijk pijpen en ze weet me altijd wel te verrassen. Voor mij is ze een toppertje.
Nope, altijd Cristinawerkte die niet vroeger onder de naam Natasha?
christina waar werkt het nu?
Nee, maar ik heb daar nooit naar gevraagd.Doet ze ook aan tongzoenen bij u ?
Nee, ze wil zeker niet op Internet staan.Geen foto link?
Nu de grote Paasuittocht volop bezig is in het SKW, heb ik gisteren moeite gedaan om nog eens tijdig in het SKW te geraken en Christina nog eens te bezoeken.
Voor 19u aangekomen en een heerlijks sessie gehad met alles erop en eraan. Details zijn al vaak genoeg aan bod gekomen hier. Verrassing is wel dat Christina meerdere outfits heeft aangedaan wat ik ten zeerste kon appreciëren.
Spijtig dat het om 20u moest stoppen, anders had ik gevraagd om verlengingen te spelen, zal voor een andere keer zijn....
Kortom, Lekker klaar gekomen na een goed uurtje sex.
NB: Ook Christina verlaat ons voor een deugd doend verlof.
Ze werkt nog tot en met 17/4 en zal terug op post zijn op 27/4.
Voor de amateurs, gebruik uw kans nu de meesten al vertrokken
Ik heb inderdaad de indruk dat ze wat in die richting gaat. Heeft enkele klanten hiervoor en is zich hier wat meer voor aan het inrichten qua materieel als kleding.Is het maar een idee dat ik heb of is het zo dat Christina zich de laatste weken wat meer kinky profileert in haar raam?
Jij spreekt nu ook weer over "meerdere outfits", er zijn blijkbaar enkele wijzigingen aan de gang.
Gaat ze op de kamer ook meer de kinky toer op?
Persoonlijk heb ik enkele andere dames voor kinky of echte SM en doe ik dat niet bij haar
Ja, ze is er. Heb haar donderdag al eens lekker genomen...Ik heb Christina gisteren nog gezien. Ze is net terug uit verlof.
Zc en anaal is volgens mij niet mogelijk als je dergelijke dingen bedoeld.Ik ga haar dit weekend ook nog eens bezoeken. Wel benieuwd welke kinky service ze nu aanbiedt ...
Of wat er eigenlijk mogelijk is bij haar als je extra betaald.
Iemand info ?
Zijn er ergens ook fotos?Zc en anaal is volgens mij niet mogelijk als je dergelijke dingen bedoeld.
Van PZC en anaal ga je op het internet tal van foto's vinden, maar niet van ChristinaZijn er ergens ook fotos?
Als je vooraf je hoop niet te hoog zet, valt de teleurstelling wel mee.Dat weet ik wel maar als ze nee zeggen is dat altijd een beetje een afknapper he.
Nu bij Christina denk ik dat pzc en kussen sowieso noppes gaat zijn.
Wat haar volste recht is overigens.