Recensie Angelique massage Breda 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben onlangs nog bij haar geweest ik had voor 45min gereserveerd en ben zeker het dubbele binnen geweest, ik geniet van het teasen, de massage haar borsten en alles er op en er aan. Het is altijd een gezellige sfeer met aandacht voor elkaars body. Ik wordt telkens weer heerlijk door haar bevredigd en zou graag nog verder met haar gaan binnen de door haar aangegeven grenzen natuurlijk. Ik kom graag bij Angelique een gezellige babelaar die je op je gemak stelt en je optimaal verwent en nadien ook nog eens helemaal wast onder de douche. Een echte aanrader

Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
Staat nu niet online
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Had deze dame al een tijdje op het oog, toen de tijd en ruimte er was even gebeld en ik kon een uurtje later gelijk terecht.
Ze ontvangt in een goede buurt met genoeg parkeer mogelijkheden, wel betaald parkeren.
Angelique is een erg vrolijk, lieve en vriendelijke vrouw en stelt je goed op je gemak met een drankje.
Ze kan een beetje als een "zweverig" type overkomen en praat erg veel maar ze is wel gezellig.

Na binnenkomst, praatje en het drankje even gedouched en de massage kon beginnen.
Dit deed ze lekker, niet heel stevig maar daar heb ik ook niet specifiek naar gevraagd ofso, heerlijk met haar grote tieten over me rug en tussendoor af en toe lekker tussen de benen kriebelen ;)
Na het omdraaien ging het feestje door waarbij ik ook lekker met haar tieten kon spelen.
Op een gegeven moment drukte ze lekker haar tieten bij elkaar zodat ik ze kon neuken en ben heerlijk klaar gekomen. Ze heeft nog even me rug gemasseerd en daarna samen onder de douche waarbij ze me lekker gescrubt en ingezeept heeft.

Ik neem niet zo vaak massages maar ik wil zeker nog wel een keer naar haar terug.

Ik ben onlangs nog bij haar geweest ik had voor 45min gereserveerd en ben zeker het dubbele binnen geweest, ik geniet van het teasen, de massage haar borsten en alles er op en er aan. Het is altijd een gezellige sfeer met aandacht voor elkaars body. Ik wordt telkens weer heerlijk door haar bevredigd en zou graag nog verder met haar gaan binnen de door haar aangegeven grenzen natuurlijk. Ik kom graag bij Angelique een gezellige babelaar die je op je gemak stelt en je optimaal verwent en nadien ook nog eens helemaal wast onder de douche. Een echte aanrader
Verder gaan is zeker mogelijk, ze kan je heerlijk klaarpijpen zc

Een aantal maanden geleden nog bij haar geweest, ik mis haar vriendelijke verschijning mooie grote borsten strak kontje, gezellige kletspraatjes over MTB de geile massage met hoogtepunt en het samen douchen nadien. Het was altijd gezellig lekker en geil❣️

Dame adverteert al zo lang dat ik dacht zullen we het maar eens proberen.
Had zin in een goeie massage met een handmatig dan wel oraal hoogtepunt.
Dame ontvangt in de binnenstad in een uiterst gezellig en netjes ingericht rijtjeshuis.
Adres was bij benadering en bij aankomst het huisnummer.
Voor de deur betaald parkeren.
Stevige (corona kilootjes) maar niet echt dik alleen buikje. Grote tieten. Volgens zeggen 45 jaar.
Je wordt bijzonder vriendelijk ontvangen.
Eerst gewoon aan tafel wat kletsen en drinken, gaat niet van je tijd af.
Dat kletsen is vooral eenzijdig en van haar kant. Je komt er amper tussen. Plots stelt ze voor om te beginnen.
Ze laat haar kleren vallen en masseert dus naakt. Je kan jou kleren en toebehoren veilig in de woonkamer laten liggen. De massage kamer is aanpalend met glaspui en open deur.
Muziek was niet bepaald ontspannend en iets te luid.
Massage begon op zich goed maar het duurde niet lang of ze kwam zijdelings langs me liggen om met mijn lul te spelen en tussen haar tieten te rijden.
Hierdoor werd de massage op de achtergrond gedrukt waardoor het voor mij eerder een negatieve ervaring is.
Ondanks toplocatie en vriendelijkheid. Er was ook meer mogelijk maar ze is after all niet mijn type en vond 100 euro wel genoeg al.
Al bij al niet echt wat ik verwachtte ondanks de verwachting bij het binnenstappen maar wil best geloven dat ze voor veel andere mannen een goeie match kan zijn.
Ze zag er op zich goed uit maar in de avond bij getemperd licht en dat terwijl mijn focus op de massage lag denk ik niet dat ik hard zou worden als ik haar bij daglicht zou zien.
Ik heb ongeveer dezelfde ervaring, nette lokatie, aardige dame maar praat veel, de massage is niet heel erotisch. Prijs daarentegen is niet slecht. Overigens zijn niet alleen haar borsten groot.

Giedensvond,

Afgelopen week bij haar geweest en het was echt top!! In de advertentie stond iets van een jaar of 41 maar dat is ze duidelijk niet meer. Gaat zeker over de 50 heen maar nog zeer aantrekkelijk. Toen ik binnen kwam stond ze in de woonkamer en die borsten van haar trokken meteen de aandacht. Die zijn echt mega groot!

Eerst heerlijk gedoucht en toen kerker op m'n buik gaan liggen. Ze heeft me een half uurtje op die manier gemasseerd en dat deed ze heerlijk. Ze heeft lange nagels waarmee ze af en toe je kontgaatje heerlijk stimuleert. Ze teast heerlijk door door je bilnaad te gaan. Ook met haar borsten gaat ze er doorheen.

Toen ik me om mocht draaien werd het pas echt feest. Mijn lul was inmiddels keihard en ze trok me heerlijk rustig af. Ze stopte elke keer omdat ze voelde dat ik bijna kwam. Ik gaf op een gegeven moment aan dat ik gewoon wilde komen omdat ik het niet meer hield waarop ze heel spontaan ook aan m'n pik ging likken. Ik werd gek en al snel spoot ik m'n lading over mezelf en haar heen.

Ze kletst veel maar is niet storend. Na de massage word je heerlijk door haar gewassen onder de douche.

Een aanrader!!

Goede avond iedereen!

Ik ben nog relatief nieuw in deze wereld! Nu wil ik graag een exotische b2b massage nemen. Voor mij komt Breda wel goed uit, ik kwam nu deze advertentie tegen (Angelique) maar ook Nalini. Wat is de beste / fijnste?

Bedankt alvast voor jullie reacties en hopelijk kan ik snel mijn ervaringen plaatsen !

Als je rust, gestructureerde en ontspannende massage wilt, kun je beter naar Nalini gaan.

Als je een geile massage, gezellige babbel en wat chaos niet erg vind, zou ik naar Angelique gaan.

Beide zijn lekkere massages

Bedankt voor je reactie. Ik ben bij Angelique geweest, maar met alle respect was dit echt waardeloos!

Afgesproken om 11.30 / 11.45 (moest circa 40 min rijden) en met beetje drukte ben je zo 5 min later. Ik heb een 2e telefoon ivm privacy aa geschaft en die stond niet op handsfree. Om 1130 3x gebeld, geappt dat ik niet reageerde! Nee, ik was in de stad aan het rijden en bellen kost serieus geld bij boete. Gebeld toen ik geparkeerd was, en was oke. Woning is netjes en schoon, douchen voor af en na afloop geen probleem. Ze was verder wel weer rustig, tot zover positief. Dan massage zelf, dat was meer alsof ik ingesmeerd werd met zonnebrand, had niet met massage te maken! Zo ontzettend veel olie dat de shell er jaloers op zou zijn!! Handmatig afgemaakt en na douchen weer gegaan. Dame is echt ouder, en niet meer aantrekkelijk (vind ik) al zou dat met massage niet uit moeten maken. Maar daar hoef je er ook niet voor heen. Kortom ervaring rijker, illusie armer.

Mocht iemand betere adres(sen) weten hoor ik het graag! Anders was dit denk ik direct einde van mn wandel avontuur!

Grt J.

Jammer dat je ervaring met Angelique minder was, J. Het is bekend dat het behoorlijk wat wisselt bij Angelique. Zoals ik al zei: je moet tegen wat chaos kunnen en het is ook weer niet dat je een professionele massage krijgt.

Ik zou je er niet door uit het veld laten slaan. Er zijn genoeg goede adressen, maar het is wel een kwestie van zoeken en geluk hebben dat je een match vind met jouw wensen.

Als je zekerheid wilt, heb je misschien meer kans bij een erotische Massage salon, maar daar betaal je vaak wat meer.

De meeste wandelaars hier zullen kunnen beamen dat het soms een schot in de roos is en soms is het een drama. Aan jou de keuze of het waard is voor je om daar tijd en moeite in te steken en af en toe van de koude kermis thuis zal komen.

Terug
Bovenaan Onderaan