Bedankt voor je reactie. Ik ben bij Angelique geweest, maar met alle respect was dit echt waardeloos!
Afgesproken om 11.30 / 11.45 (moest circa 40 min rijden) en met beetje drukte ben je zo 5 min later. Ik heb een 2e telefoon ivm privacy aa geschaft en die stond niet op handsfree. Om 1130 3x gebeld, geappt dat ik niet reageerde! Nee, ik was in de stad aan het rijden en bellen kost serieus geld bij boete. Gebeld toen ik geparkeerd was, en was oke. Woning is netjes en schoon, douchen voor af en na afloop geen probleem. Ze was verder wel weer rustig, tot zover positief. Dan massage zelf, dat was meer alsof ik ingesmeerd werd met zonnebrand, had niet met massage te maken! Zo ontzettend veel olie dat de shell er jaloers op zou zijn!! Handmatig afgemaakt en na douchen weer gegaan. Dame is echt ouder, en niet meer aantrekkelijk (vind ik) al zou dat met massage niet uit moeten maken. Maar daar hoef je er ook niet voor heen. Kortom ervaring rijker, illusie armer.
Mocht iemand betere adres(sen) weten hoor ik het graag! Anders was dit denk ik direct einde van mn wandel avontuur!
Grt J.